Ärligt talat, vem tänder på wetsex

K

KjellKåt

Gäst
Visst är det skönt att pissa men har aldrig pissat på någon annan än mig själv.
Kan gå och knipa medans jag går naken på tomten och pysslar lite. Till slut får jag en lite orgasm av allt knipande och då strilar urin fritt ut medans jag jobbar vidare.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inget emot att se tjejer kissa även killar kan vara fint i rätt sammanhang. I en paus i vårt sexmys gick vi in nakna på toan o kissade i duschen framför varandra. Sedan slickade hon min kuk torr innan jag skakade av sista droppen. jag gjorde samma sak med hennes mus. Då kändes det både pirrigt o fint...
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart med wetsex. Jag var ihop med en kvinna. Vi knullade i soffan, och hon ville rida min kuk. Så hon började och efter en stund kände jag något varmt på min mage och kuk. Tittade ner såg en stor böl med gult kiss. Och hur hon fortsatte att kissa på mig. Blev så jävla kåt att jag sprutade med en gång.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Jag tänder på det som fan. Jäkla underlig post o en aning dömmande känsla i den med. Alla gillar inte allt, men ett vanligt förekommande inom bdsm o kinks är när det ska pikas eller så från någon utan dess intresse. Inget olagligt sker..allt sker på allas samtycke och i trygg respekterande miljö.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har själv inga sådana önskemål men då jag vid ett par tillfällen suttit fast med händerna över huvudet, (ståendes), och fått smisk så kan man efter en tid bli nödig. Istället för att bli lösgjord så har min herre låtit mig kissa i en skål, detta har han dock bara gått och hällt ut sen men just att få ha den makten över mig har gett honom tillfredsställelse och även mig.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Jag har själv inga sådana önskemål men då jag vid ett par tillfällen suttit fast med händerna över huvudet, (ståendes), och fått smisk så kan man efter en tid bli nödig. Istället för att bli lösgjord så har min herre låtit mig kissa i en skål, detta har han dock bara gått och hällt ut sen men just att få ha den makten över mig har gett honom tillfredsställelse och även mig.
Ja men precis. Saker är oftast inte så oerhört komplicerade som man kanske tror, särskillt om man inte delar den kinken eller fetishen. Den djupare meningen i akten är oftast det primära...inte just att det är kiss.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har själv inga sådana önskemål men då jag vid ett par tillfällen suttit fast med händerna över huvudet, (ståendes), och fått smisk så kan man efter en tid bli nödig. Istället för att bli lösgjord så har min herre låtit mig kissa i en skål, detta har han dock bara gått och hällt ut sen men just att få ha den makten över mig har gett honom tillfredsställelse och även mig.
Det jag kan känna som upphetsande med wet är att göra det inför någon/några andra. Toalettbesök oavsett om det är 1:an eller 2:an är ju av det privata slaget som man normalt inte delar med sig av. Att just då som tjej, eller kille med för den delen, stå med benen lite isär och kissa inför någon annan skulle trigga mig något enormt.....
 
Toppen