Åh vilken kväll

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag och min sambo Janne hade nyss flyttat till en ny stad och Janne hade bjudit hem två killar(Micke och Perra- två nya arbets kompisar) på middag. Jag som gillar att klä mig lite utmanande hade köpt mig en klänning med ganska "frän" urringning - mina stora tissar hade lust att titta ut. Men jag vet att Janne gillar att andra killar tittar på mig - och det gör jag också !!! Middagen var jätte trevlig och jag såg att Micke tittade lite extra.... Efter någon snaps så blev Janne mer och mer på... så fort vi var utom synhåll så blev det grovhångel och "bröstmassage", jag kände hans stenhårda kuk innanför jeansen och erbjöd toaletten men han ville spara sig sa han !
Efter någon timme när vi alla var som trevligast föreslog Janne att vi skulle köra stripp poker. Jag kan knappt spela poker men jag tänkte att -va fan- man kan väl vägra eller något om det börjar gå över styr. Men det gick lysande för mig och efter ett tag satt Janne naken med veckans ribba, jag hade bh och trosa på och både Micke och Perra satt med ollonet ovanför kalsongkanten. Vi hann nog inte mer än så innan Janne kysste mig stoppade in handen och lyfte ut bröstet - oj vilka stora ögon det blev på killarna ! Janne blev helt eggad , satte upp mig i hans knä , böjde mig bakåt , kysste mig i nacken samtidigt som han tog av mig behån- jag kände hans stenhårda kuk i svanken och hur han småjuckade- fy fan vad kåt han var! När jag vågade titta på Micke och Perra såg jag att bägge två hade tagit av sig kalsongerna och satt och runkade sina kukar. Mina bröst smågungade när Janne juckade sin kuk mot min rygg. Janne viskade i mitt öra att nu jävlar..... sen drog han mina trosor åt sidan och sa till killarna att vem vill slicka fitta ?! Micke var snabb på att svara , han ställde sig upp och hans kuk stog verkligen rakt upp -han tog några runk tag och gled ner mellan våra ben-åh gud vilken tunga han hade ! Janne blev bara mer eggad när han hörde mitt stön. Han kysste mig, masserade mina pattar och hans kuk tog nästan ont i ryggen . Så säger han till Perra - kom hit med kuken så ska hon suga den !!! Perra kliver upp ur soffan och jag ser hur det droppar lite sats ur ollonet. Nu är det jag som blivit rejält kåt . Perra ställer sig på knä vid mitt ansikte ,smeker pungen med en hand och tar tag i mitt bröst med andra handen. Jag tar tag i hans kuk och börjar försiktigt slicka hans tokhårda kuk upp och ner, den ser ut som om den ska explodera när som helst. Åh fy fan va kåt jag är .Janne håller på att dö , han viskar i mitt öra- "åh sug kuken gumman sug kuken, slicka ollonet -gör det sååå skönt för honom", jag leker med tungan runt ollonet samtidigt som jag knappt kan bärga mig - Micke slickar mig så skönt - klittan är jättesvullen och hela fittan pulserar - jag vill ha kuk ! , Janne kysser mig på halsen, nafsar mig på öronsnibben och pressar sin stenhårda kuk i ryggen. Åh vet du hur kåt jag blir när jag ser dig suga kuk viskar han i mitt öra samtidigt som Perra stönar och knullar min mun ännu djupare, helt plötsligt säger Janne " kom igen Micke knulla henne " jag vill inget hellre och när han trycker in kuken så kan jag inte hålla mig utan stönar till - i samma sekund känner jag att det blir varmt på ryggen och Janne nästan skriker - åh herregud- hans kuk har exploderat ! Janne tar tag i mina bröst samtidigt som Micke knullar mig stenhårt. Jag leker med Perras kuk och ollon och kan knappt suga. Helt plötsligt känner jag något varmt över fittan och Micke stönar högt -sperma över hela musen! Perra tittar neråt , glider iväg -jag trodde han ville känna fittsmak men NEJ- han slickar bort Mickes sperma ,leker med sin tunga över klittan trycker in sin tunga i hålet, fortsätter neråt och ger även Jannes bollar en omgång. Jag känner att Jannes kuk styvnar till mellan mina skinkor. Perras tunga vandrar mellan min fitta och Jannes bollar och kukrot. Janne vet inte vad han ska göra - men han masserar min bröst febrilt och stönar härligt i mitt öra. Micke har satt sig i fåtöljen mitt emot och tror knappt sina ögon- är Perra bög eller? Men Micke kan inte hålla handen från kuken så länge - utan småsmeker den ändå. Jag ser i ögonvrån att Perra runkar sin kuk som en galning medan han slickar min fitta och Jannes kukrot. Så helt plötsligt sprutar han som en idiot över hela soffan.................... resten av natten ????
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
nice

skriv mer, vill läsa mer av dig

men dela upp styckena, kompakt text, lufta
 

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
jag vet men jag var inte så nykter när jag skrev :cool: dessutom så hade jag skrivit en bättre verson av det hela innan, men råkade radera allt :unsure: så det blev lite bråttom sen ......
 
Toppen