Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

P

PeterGBG

Gäst
Yngsta jag haft sex var 18. Då var jag 29. Äldsta var nog 38 när jag var 27. Men jag kan tänka mig mycket äldre. Kanske inte över 70 men upp till 69 går bra :p
 

Andyx1

Medlem
Kön
Man
När jag var 20 träffade jag en tjej som var runt 34. Tyckte att det var spännande med en äldre och erfaren tjej och hon var ju en läckerbit ;)

Nedåt så har största skillnaden varit runt 12 år. Jag var 38 och hon runt 26.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
tänds rejält på kvinnor över 40, även mer på kvinnor över 50.. finns nog inget jag älskar mer än kvinnor över 40/50 tänds bara naturligt av dem. Ingen speciell anledning.. det bara är så. Sen kan det ju också vara lite exalterande med hur tabu det känns men det kommer bara när man väl gjort/gör något.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har ofta varit med äldre kvinnor kan sina saker vet hur de skall göra för att både hon och partnern skall njuta. Lite svårt nu när man själv är 50+ men ibland så händer det en granne änka sedan några inget samlag men vi brukade smeka varandra gillar om jag kommer på hennes hängbröst. Hennes dotter i min ålder sade att bra att jag tog hand om mamman, dottern är gift så där är det stopp.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var tjugoår inte oskuld men rätt oerfaren var tillsammans med en sjuttonåring som var oskuld. Var sent utvecklad men hade en vacker rödhårig triangel fast håret var väldigt kort. Hon tittade och frågade gillar du vad du ser, sade att jag gillade håriga kvinnor.
Hon replikerade snabbt då borde du pippa med mamma, hårig fitta och häng tuttar.
Vet inte hur vanligt det är men många kvinnor berättar hur deras mammor och ibland mostrar ser ut. Vill det berätta vad som väntar men det behöver ju inte se ut som sin mamma.
 
Toppen