”Lek” med gammal kompis

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
För några dagar sedan bestämde jag mig för att göra ett litet test med en gammal kompis. Helt randomly en natt så bestämde jag mig för att skicka massa hemmavideos och bilder på min kuk då jag runkar och sprutar och filmer då min fru onanerar och då jag knullar henne på snapchat till honom och så gick jag och la mig.
Då jag vaknade fick jag bara som svar ”good morning ;)”. Jag skrattade bort det lite då han inte reagerade speciellt mycket MEN igår morse skrev han nu ska vi bli kvitt och skickade dick pics till mig och filmer då han knullade en tjej till mig!
Jag svarade att ja det är vi väl haha ;)
Inatt skrev jag att hans filmer funkade bra att runka till så tack för det!
Fått några svar idag men inget riktigt mer än lite skämtsamma grejer ännu! hoppas och bara väntar på att det ska starta något roligt fram och tillbaka spel så vi kan runka tillsammans och prata porr osv! Håller tummarna!
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag gjorde något liknande i vintras. Har en gammal kompis som jag känt sedan förskoleåldern. Vi har snackat lite om sex och så genom åren och ibland skickat lite ekivoka bilder, skämtsamma sexbilder och liknande till varandra. Men så fick jag ett infall i vintras att skicka lite mer porriga bilder och filmklipp. Han skickade liknande grejer till mig. Och vi snackade mer och mer öppet om porr, vad vi gillar, sex allmänt, hur våra sexliv med fruarna är och så. Det pågick några veckor och kändes helt rätt! Jag berättade att jag går på porrbio ibland. Han hade testat någon gång för länge sedan, och vi bestämde att ses på en öl efter jobbet för att sedan gå på porrbio.
Det var trevligt att först bara snacka om allt möjligt över ett par öl - för att sedan gå på porrbio! Det blev inget gemensamt runkade den gången, men schysst ändå. Några par veckor senare sågs vi hemma hos mig för en bastu och sedan titta på porr ihop. Den gången runkade vi tillsammans en stund. Vi hörs fortfarande då och då och pratar både sex/porr och livet i övrigt. Vi ska nog ses snart igen.
Jag har några runkpolare sedan tidigare, men de är "bara" runkpolare och vi ses inte i övrigt. Men att han en kompis som är både vanlig polare OCH runkpolare är häftigt!!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag gjorde detta med en dotter till våra tidigare grannar. Hon hade gift sig fått barn men även skilt sig. Jag hade känt henne länge sedan hon var fyra år men vi hade inte så mycket kontakt.
På fyllan tog jag bilder på mitt stånd och sände över till Camilla som hon hette. Efter två dagar kom det ett Mail med en länk till en bild det var Camilla helt naken. Jag hade sett henne naken innan men det var 25år sedan. Camilla berättade att hon saknade kanske inte sin man men att ha sex. Det blev så att jag och Camilla var kk i treår. Sedan träffade hon en kvinnlig arbetskamrat som hon flyttade ihop med. Att hon var bisexuell visste hon inte själv även om hon hade annat det. Vi har fortfarande bra kontakt men inte sexuellt umgänge längre.
Camilla säger nu som hon utrycker det att hon är en flata.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag gjorde detta med en dotter till våra tidigare grannar. Hon hade gift sig fått barn men även skilt sig. Jag hade känt henne länge sedan hon var fyra år men vi hade inte så mycket kontakt.
På fyllan tog jag bilder på mitt stånd och sände över till Camilla som hon hette. Efter två dagar kom det ett Mail med en länk till en bild det var Camilla helt naken. Jag hade sett henne naken innan men det var 25år sedan. Camilla berättade att hon saknade kanske inte sin man men att ha sex. Det blev så att jag och Camilla var kk i treår. Sedan träffade hon en kvinnlig arbetskamrat som hon flyttade ihop med. Att hon var bisexuell visste hon inte själv även om hon hade annat det. Vi har fortfarande bra kontakt men inte sexuellt umgänge längre.
Camilla säger nu som hon utrycker det att hon är en flata.
Läckert! Du tog en risk att skicka dickpic till henne, men denna gång föll det väl ut. Grattis till det! :D
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ja det gick bra hade nog inte gjort om jag varit nykter. Kunde gått illa jag känner ju hennes lillasyster och pappa hennes mamma kände jag också men hon är tyvärr avliden.
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
För några dagar sedan bestämde jag mig för att göra ett litet test med en gammal kompis. Helt randomly en natt så bestämde jag mig för att skicka massa hemmavideos och bilder på min kuk då jag runkar och sprutar och filmer då min fru onanerar och då jag knullar henne på snapchat till honom och så gick jag och la mig.
Då jag vaknade fick jag bara som svar ”good morning ;)”. Jag skrattade bort det lite då han inte reagerade speciellt mycket MEN igår morse skrev han nu ska vi bli kvitt och skickade dick pics till mig och filmer då han knullade en tjej till mig!
Jag svarade att ja det är vi väl haha ;)
Inatt skrev jag att hans filmer funkade bra att runka till så tack för det!
Fått några svar idag men inget riktigt mer än lite skämtsamma grejer ännu! hoppas och bara väntar på att det ska starta något roligt fram och tillbaka spel så vi kan runka tillsammans och prata porr osv! Håller tummarna!
Ahh, härligt, du måste hålla oss uppdaterade
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Ahh, härligt, du måste hålla oss uppdaterade
Har inte riktigt fått den respons jag var ute efter men hade kunnat gå sämre också haha! Lite sexprat och random porrbilder har jag skickat då jag har varit full och han har svarat men inte utvecklat det längre! Har iallafall öppnat en dörr som jag hoppas inte stängs utan iallafall hålls lite på glänt haha!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter att ha fylleskickat lite porrbilder några gånger tog jag modet till mig och bad honom skicka bilder där han knullar sin flickvän i rumpan och berättade att senast han skickade dem tog jag fram kuken och sprutade efter 30 sekunder och att jag ville göra det igen! Imorse då jag vaknade hade jag äntligen fått dem så jag kunde spara dem ;) hoppas på lite mer snuskprat i helgen!
Spännande som fan att få se en kompis kuk hård i vuxen ålder!
 
Toppen