1:a runkningen

Lurif4xx

Ny medlem
Kön
Man
Idag runkade jag för första gången för 1 timma sen ca. Nu så fort jag kollar på min snorre så ställer den sig upp. Då låter jag den sjunka ihop och sen tittade jag på den och då ställde den sig upp. Är det nått fel eller är det så?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag tror inte att det är något fel!
Tror snarare att du har upptäckt något som är väldigt skönt och det gör att så fort du tittar på din kuk igen, så kommer du ihåg hur skönt det var och då reser den sig igen.
 

Lurif4xx

Ny medlem
Kön
Man
K tack behappy, kommer den hålla på så länge eller slutar den? och efter runkningen såg det ut som snorren hade växt lite?
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
En liten fråga av ren nyfikenhet Lurif4xx: Hur gammal är du??

Personligen så runkade jag första gången när jag var under 10 år (resultatlöst då) så jag slutade för det var inget speciellt då. Men när jag var 13 år fick jag min fösta orgasm när jag såg min första p-rulle (givetvis lånad av en kompis).



Onanera Mera
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Åh, 12 år, - det var ju den gamla goda tiden då man kunde få en orgasm utan utlösning. Skitsmidigt att kunna ta en nattrunk i sängen utan att ränna in på muggen eller gegga med papper. :D

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Får man fråga hur du lärde dig runka? En del kompisar visar ju varandra?

Sen det där med att din kuk reser sig så fort du tittar på den. Så är det i din ålder och värre blir det. :) Beror ju på hormoner från hypofysen i din hjärna. Blir lite överflöd där. Det bästa motgiftet är att runka bort ståndet. Händer det på plugget. In på toa en rast o runka av det. Men det kommer hända när som helst. Går över med åren...

Njut sålänge du kan grabben!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Lurif4xx

Haha ok ;) För mig sprutar det ut :p

Tvivlar på att det "sprutar" i 12 års åldern.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
För mig då jag var 12 år så rann det bara ut ett par tre droppar sperma, långt ifrån spruten man får nu på äldre dar :D
 
G

Guest

Gäst
Visste typ inte direkt hur man runkade så mna smekte mest kuken mot nått, spanade in de äldre mogna kvinnorna i Ellos kataloger på Underklädes avd. Otroligt sexiga, fick typ stånd driekt.. tror jag var 12
 

Arnold

Ny medlem
Kön
Man
Fy fan de är ju inte allt för länge sedan. Kommer ihåg att min äldre kompis lärde mig, så ja lärde min yngre kompis :p Exakt de där med att man slipper kladdet me papper... Lyllo!

Spela Tibia / Runka
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner igen det där med ståndet. När jag var pojke(även före puberteten) fick jag stånd i tid och otid. Det var lätt att få men svårare att bli av med.(o: Jag kunde också utan att vidröra pitten ge mig själv stånd bara genom att tänka på känslan när den svällde och steg upp mot magen. Jag älskade när den var riktigt styv och det spände och pirrade i den och när jag tänkte på det blev jag stel som en pinne inom några sekunder. Jag började runka när jag var tolv och fick orgasm redan första gången. Det kom inte mycket mer än en klar droppe men ilningarna och kittlingarna i min lilla pojkpitt minns jag som om det var igår. Till Luri4xx vill jag bara säga: du är helt normal. Njut av dina stånd så länge du har dem. Det kommer en dag när det inte längre är lika lätt att få upp den!
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Titta i en Ellos-katalog,på damerna i underkläder o runka, det har nog många i forumet sysselsatt sig med,eller??? Har några gamla ex. från olika postorder-företag i samlingen, som jag tar fram vid spec. tillfällen o onanerar mig till en skön orgasm.Ngn. mer iforumet som samlar på detta ämne,frågas?
 
Toppen