1:an lr 2:an?

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Haha! Underbart horny4you! Det är en ringmuskel i anus o den är gjord för att öppnas o slutas tämligen fort, ej stå vidöppen ett längre tag. Ringmuskeln gillar alltså ej att vara vidgad länge, därf får den typ panik när en penis är där o börjar krampa för att få ut det den tror är bajs. Innanför ringmuskeln finns det bara tarm o bajs o inte mkt till muskler i överhuvudtaget, inget som kan uppfattas av en penis i a f. I slidan däremot finns det muskler både i öppningen o inuti hela slidan, vilket gör att det kan nypa på runt hela penisen. Jag gillar ej då mannen snuddar vid mitt anus! Stay away from there!!! är allt jag kan säga. ;)
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
En del gillar det, andra inte, det gäller lika för både den som låter sig bli omsluten och den som tar emot. Och jag tror detta påstående gäller könsneutralt. Dock, det kräver lugn, smörjmedel och tillit och helst någorlunda nykter kaluv för båda parter.
 
N

nyfiken20

Gäst
En del gillar det, andra inte, det lika för både den som ger och den som tar emot. Och detta gäller både 2 killar som har sex o hetropar . Det kräver lugn, mkt glidmedel p gärna lite fingrande före har testat bägge både kille o tjej. För min del har det varit både skönt o upphetsande
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig testat och ser ingen vits med att göra det heller. Tycker att det är avtändande med blotta tanken på att stoppa in den i det bakre hålet. Dem andra två, mun & fitta, duger mer än väl för mig.:D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig testat och ser ingen vits med att göra det heller. Tycker att det är avtändande med blotta tanken på att stoppa in den i det bakre hålet. Dem andra två, mun & fitta, duger mer än väl för mig.:D
U are my hero! Jag vet inte hur många ggr jag ska behöva säga detta men jag försöker igen! En kvinna har INGET i ändtarmen som kan göra att det känns skönt. Där finns tarm o bajs - punkt! Det spelar ingen roll hur försiktig man är o hur mkt glidmedel man har lr hur liten kuken är. Det känns ändå som att man ska bajsa o inte får ut bajskorven. Själva anus är en ringmuskel som är gjord för att snabbt öppnas o slutas - den är ej gjord för att stå öppen en längre stund. Män däremot kan EVENTUELLT uppskatta att få in ngt där pga prostatan. KVINNOR HAR INGEN PROSTATA! Nu ska jag försöka vara tyst igen. ;)
 

OnanNord

Aktiv medlem
U are my hero! Jag vet inte hur många ggr jag ska behöva säga detta men jag försöker igen! En kvinna har INGET i ändtarmen som kan göra att det känns skönt. Där finns tarm o bajs - punkt! Det spelar ingen roll hur försiktig man är o hur mkt glidmedel man har lr hur liten kuken är. Det känns ändå som att man ska bajsa o inte får ut bajskorven. Själva anus är en ringmuskel som är gjord för att snabbt öppnas o slutas - den är ej gjord för att stå öppen en längre stund. Män däremot kan EVENTUELLT uppskatta att få in ngt där pga prostatan. KVINNOR HAR INGEN PROSTATA! Nu ska jag försöka vara tyst igen. ;)
Tror på allt du säger "Pussycat":). Har inte heller någon som helst längtan efter att upptäcka att du kan ha fel...dvs analsex är inte aktuellt att testa för min del om/när jag har damsällskap i sängkammaren eller annanstans...men kan också berätta att det skönt att massera prostatan...kan t om få små orgasm upplevelser utan sprut när jag onanerar med den kryddan...utan att använda dildo eller fingrar analt...räcker att smeka mig intensivt längst bak vid pungroten...strax ovanför anus för att framkalla den känslan. Bekvämt utan att bli det minsta bajsnödig;).
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror på allt du säger "Pussycat":). Har inte heller någon som helst längtan efter att upptäcka att du kan ha fel...dvs analsex är inte aktuellt att testa för min del om/när jag har damsällskap i sängkammaren eller annanstans...men kan också berätta att det skönt att massera prostatan...kan t om få små orgasm upplevelser utan sprut när jag onanerar med den kryddan...utan att använda dildo eller fingrar analt...räcker att smeka mig intensivt längst bak vid pungroten...strax ovanför anus för att framkalla den känslan. Bekvämt utan att bli det minsta bajsnödig;).

Haha! Underbart! :)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
U are my hero! Jag vet inte hur många ggr jag ska behöva säga detta men jag försöker igen! En kvinna har INGET i ändtarmen som kan göra att det känns skönt. Där finns tarm o bajs - punkt! Det spelar ingen roll hur försiktig man är o hur mkt glidmedel man har lr hur liten kuken är. Det känns ändå som att man ska bajsa o inte får ut bajskorven. Själva anus är en ringmuskel som är gjord för att snabbt öppnas o slutas - den är ej gjord för att stå öppen en längre stund. Män däremot kan EVENTUELLT uppskatta att få in ngt där pga prostatan. KVINNOR HAR INGEN PROSTATA! Nu ska jag försöka vara tyst igen. ;)
Varför skall du vara tyst? Du har ju en åsikt som du står för! Den skall du inte låta någon tysta!
Jag vet inte vad det beror på, men när jag trycker ett finger eller något annat mot själva rövhålet så blir jag lite kåtare. Har till och med satt en kondom över ett Liljeholmens och tryckt in det i baken medan jag onanerade. Och tro det eller ej - orgasmen kändes starkare och mer intensivt.
Det kanske inte kan jämföras med analsex där en hård kuk trycks in - jag har ju aldrig provat!
Men tanken är klart upphetsande;)
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Analsex är ju en hypad sak. Det finns ju inte mycket att vinna för en tjej med analsex på samma sätt som en kille. För som du skriver Pussycat00 så har män en prostata som lättast stimuleras via anus.
Men det är nog tabun som gör många upphetsade.
Jag var otroligt tänd på analsex fram tills jag fick provat det, och det var inte så speciellt faktiskt. Så nu vet jag, och det är inte min grej helt enkelt. Men, skulle min framtida partner tända på analsex, då skulle jag ställa upp, det är inte oskönt, men vaginalt är så mycket skönare.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När ska denna diskussion dö?
Alla är olika
Några tycker att A6 är skönt, en krydda
Andra är aktiva motståndare
Må så vara!
Jag har träffat en del kvinnor som bett om det
Andra har inte velat
Så njutning är olika!
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
När ska denna diskussion dö?
Alla är olika
Några tycker att A6 är skönt, en krydda
Andra är aktiva motståndare
Må så vara!
Jag har träffat en del kvinnor som bett om det
Andra har inte velat
Så njutning är olika!
Diskussionen fortsatte just - med din hjälp :p
Skämt åsido! Så länge någon har en åsikt i ämnet lär diskussionen fortsätta! Och det fina är att ingen behöver delta om de inte vill ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Diskussionen fortsatte just - med din hjälp :p
Skämt åsido! Så länge någon har en åsikt i ämnet lär diskussionen fortsätta! Och det fina är att ingen behöver delta om de inte vill ;)

Jag har provat en del saker i mina dagar
Och de kvinnor som fått uppleva A6 med mig har alltid velat göra om det
Inget som jag har på min standardrepertoar
En krydda när andan faller på

Mitt mål är alltid att vara lite oförsägbar, överaska positivt
 
Toppen