100 orgasmer till julafton

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Haha, att det alltid ska finnas de som vill tänja på reglerna. 100 orgasmer (var) till julafton var det!

Och tack snälla du. Nu fick du mig att inse att det finns hopp om framtiden, alltså en tid för mer spännande saker när barnen är större.
Blev ju ingen 10 000-metersklubb, så det är väl en ickefråga. ÄN SÅ LÄNGE:D (vi är ju fortfarande på resande fot)
Ska försöka samla ihop scorekorten endera dagen.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Här har det varit lite magsjuka och framför allt en liten madame på 1 år som är envisare än synden själv och vägrar sova. Några enstaka plus i veckan och +2 +6 idag. Totalt 70.

Julafton imorgon. Det är späckat schema men lite bättre måste det väl kunna bli.

Heja er andra och God Jul!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Julaftons morgon. 10.08
Blev nr 63 i morse, kanske får till nån till, men nu är vi två som är kanonförkylda (och jag som då har en mancold är ju som ni förstår nästan död)
Nåväl, bara att trycka i sig febernedsättande och lägga sig vid poolen en stund så får vi se.
(Jo vi är där utomhustemperaturen är nära normal kroppstemp :cool:)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kl är 13:42 här julafton.

tog 100 precis, barnen lekte med två julklappar de fick i morse så kunde vi "göra oss i ordning" för att åka på julfirande. Så lite teasing och snabb avsugning som jag sen fick avsluta för hand i duschen, medan hon var med barnen. Just nu är frugan i duschen med vibratorn...:p

Det blev rätt tufft där på slutet för att hinna med i all julstress och sjukdomar och tekniskt blev så är det väl lite sent med sista också. I och med att det är julafton nu, och det var "till julafton".

Så, nytt mål? Ni som inte hann till 100...100 innan 2017? :D
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Kl är 13:42 här julafton.

tog 100 precis, barnen lekte med två julklappar de fick i morse så kunde vi "göra oss i ordning" för att åka på julfirande. Så lite teasing och snabb avsugning som jag sen fick avsluta för hand i duschen, medan hon var med barnen. Just nu är frugan i duschen med vibratorn...:p

Det blev rätt tufft där på slutet för att hinna med i all julstress och sjukdomar och tekniskt blev så är det väl lite sent med sista också. I och med att det är julafton nu, och det var "till julafton".

Så, nytt mål? Ni som inte hann till 100...100 innan 2017? :D
Hatten av!
Snyggt jobbat!!!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Kl är 13:42 här julafton.

tog 100 precis, barnen lekte med två julklappar de fick i morse så kunde vi "göra oss i ordning" för att åka på julfirande. Så lite teasing och snabb avsugning som jag sen fick avsluta för hand i duschen, medan hon var med barnen. Just nu är frugan i duschen med vibratorn...:p

Det blev rätt tufft där på slutet för att hinna med i all julstress och sjukdomar och tekniskt blev så är det väl lite sent med sista också. I och med att det är julafton nu, och det var "till julafton".

Så, nytt mål? Ni som inte hann till 100...100 innan 2017? :D
Fy fan vad bra jobbat!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
+5 till igår när jag bara tänkte jag skulle känna lite hur det kändes med womanizern.

=75

Jag får skylla på småbarn och diverse sjukdomar men jag måste erkänna att jag är lite besviken.... Men... Nu ska man inte vara sur och bitter utan istället glad över 75 orgasmer på en månad. 75. Det är många!

God Jul på er förresten!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag får skylla på småbarn och diverse sjukdomar men jag måste erkänna att jag är lite besviken.... Men... Nu ska man inte vara sur och bitter utan istället glad över 75 orgasmer på en månad. 75. Det är många!

God Jul på er förresten!

Det är inte målet utan resan som är viktig ;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Blev bara 64 totalt.
Lite trist när @icka nu hade oss som inspiration för den här utmaningen.

Nåväl, nu ska vi friskna till, komma upp i normalfrekvens av knullande och njuta av att vara lediga.

Sen ska vi fundera på nya utmaningar :p

Fram tills dess, ha det nu skönt allihop och ha en god fortsättning och ett Gott Nytt År!
 
Toppen