100 orgasmer till julafton

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag blev sjukt imponerad av @litekinkykille och @Fragolina i den här tråden:

https://www.onanera.se/threads/300-knull-till-midsommar.318650/

Jag tänker mig en liten variant som nog alla som hänger här borde kunna få till.

Idag är det en månad till julafton. 30 dagar. 3 orgasmer om dagen är väl inte ouppnåeligt, eller vad tycker ni? Jag tycker att det låter sunt. 30 x 3 =90 och så avrundar vi till närmaste hundratal och hamnar på 100. Är ni med mig? 100 orgasmer ensamma eller tillsammans med någon, fram till julafton. Ok?

Jag börjar smeka nu...
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag blev sjukt imponerad av @litekinkykille och @Fragolina i den här tråden:

https://www.onanera.se/threads/300-knull-till-midsommar.318650/

Jag tänker mig en liten variant som nog alla som hänger här borde kunna få till.

Idag är det en månad till julafton. 30 dagar. 3 orgasmer om dagen är väl inte ouppnåeligt, eller vad tycker ni? Jag tycker att det låter sunt. 30 x 3 =90 och så avrundar vi till närmaste hundratal och hamnar på 100. Är ni med mig? 100 orgasmer ensamma eller tillsammans med någon, fram till julafton. Ok?

Jag börjar smeka nu...
Kul!!!
Det här var en kul variant. Vi har försökt att starta igång igen med något liknande som senast, men det har bara inte blivit av.
Tänker knulla Fragolina NU!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hur gick det? Jag förstod att hon inte är så morgonpigg i den andra tråden. En eloge till dig om du fick till det kl 04.46.
Jodå :p
Å en snabbrepris fem i åtta på morgonen. Sladdade in på jobbet med andan i halsen.
Får bli lite aw på smisk-klubben ikväll så har vi nog räknat in tre.
Själv då? Dagens kvot fylld?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jodå :p
Å en snabbrepris fem i åtta på morgonen. Sladdade in på jobbet med andan i halsen.
Får bli lite aw på smisk-klubben ikväll så har vi nog räknat in tre.
Själv då? Dagens kvot fylld?

Jag visste att ni inte skulle göra mig besviken :)

Här går det mindre bra, eller rättare sagt så går det SKITDÅLIGT! Jag började ju smeka i natt men blev avbruten av liten dotter och make som sov för oroligt. Idag har jag varit mer än lovligt pilsk hela dagen men har ännu inte haft tillfälle till en enda orgasm. Måtte min lilla dam somna snabbt ikväll så att mamman kan smeka sin plaskvåta fitta!
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Jag ligger efter med två runk, men har en stark känsla av att de kommer hinnas ikapp idag då jag precis vaknade och nu tänkte ta hand om batongen som vägrar lägga sig mellan benen en första gång...
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Har svårt att tro att jag ska hinna 100. Men jag hänger på ändå. Har aldrig fört anteckningar över mina sprut tidigare, så ska bli intressant att se hur många man kommer upp i på en månad :)

Torsdag: 1
Fredag: 2
Lördag: 2 st, men det blir nog fler :)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Vi kör ju i lag o räknar bara knull än så länge, om inte Fragolina räknar egna stunder också (får vi någon typ av handikapp då @icka )?
Men vi ligger hopplöst efter oavsett. Ikväll har vi dock date med ett par så vi kanske får inspiration att öka lite framöver.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Vi kör ju i lag o räknar bara knull än så länge, om inte Fragolina räknar egna stunder också (får vi någon typ av handikapp då @icka )?
Men vi ligger hopplöst efter oavsett. Ikväll har vi dock date med ett par så vi kanske får inspiration att öka lite framöver.

Med tanke på hur rutinerade ni verkade vara i den andra tråden tycker jag att ni borde klara 100 knull till julafton. Tror du inte? ;)

En fråga förresten @litekinkykille : Ni har inga småbarn va?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Med tanke på hur rutinerade ni verkade vara i den andra tråden tycker jag att ni borde klara 100 knull till julafton. Tror du inte? ;)

En fråga förresten @litekinkykille : Ni har inga småbarn va?
Ojdå. 50% ökning från vårt förra race.
Vi får väl knulla på och se var vi hamnar :) Får man räkna extra för ex sex med andra par, sex på 10 000 m höjd etc ?;)

Njae... definiera småbarn:D tonåringar kan vara tillräckligt spännande ibland.
 
Toppen