100 orgasmer till julafton

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Ojdå. 50% ökning från vårt förra race.
Vi får väl knulla på och se var vi hamnar :) Får man räkna extra för ex sex med andra par, sex på 10 000 m höjd etc ?;)

Njae... definiera småbarn:D tonåringar kan vara tillräckligt spännande ibland.


Haha, att det alltid ska finnas de som vill tänja på reglerna. 100 orgasmer (var) till julafton var det!

Och tack snälla du. Nu fick du mig att inse att det finns hopp om framtiden, alltså en tid för mer spännande saker när barnen är större.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Haha, att det alltid ska finnas de som vill tänja på reglerna. 100 orgasmer (var) till julafton var det!

Och tack snälla du. Nu fick du mig att inse att det finns hopp om framtiden, alltså en tid för mer spännande saker när barnen är större.
Kostar ju inget att fråga :)
Nu ska jag sätta på Fragolina, sen ska jag försöka få ordning på bokföringen. ;)
 

Solosex

Medlem
Kön
Man
Ligger också efter.
Brukar ju bara onanera ett par gånger i veckan i genomsnitt.
Ska göra mitt bästa för att komma upp till 100 orgasmer, men mitt personliga mål får bli minst en om dagen.

Torsdag: Nr1, i sängen innan sovdags.
Fredag: Nr2, vaknade med morgonstånd...
Lördag: Nr3, tog fram fleshlighten ur leksakslådan, hade inte använt den på ett tag.
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Ligger fortfarande efter, men lyckades ta igen lite idag!

Torsdag - 1 orgasm
Fredag - 2 orgasmer
Lördag - 2 orgasmer
Söndag - 5 orgasmer (än så länge)

Totalt 4 orgasmer back mao, men de lär gå att klämma in lite varstans de kommande veckorna! ;)

Hoppas ni andra haft en lika skön helg! :D
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Ligger fortfarande efter, men lyckades ta igen lite idag!

Torsdag - 1 orgasm
Fredag - 2 orgasmer
Lördag - 2 orgasmer
Söndag - 5 orgasmer (än så länge)

Totalt 4 orgasmer back mao, men de lär gå att klämma in lite varstans de kommande veckorna! ;)

Hoppas ni andra haft en lika skön helg! :D

Okej, blev en sjätte orgasm ikväll, så nummer 11 är avklarad med andra ord! Och räknade fel ovan: ligger back med en orgasm nu! ;)
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Gud vad du jobbar på! Ensam eller har du sällskap som får ta del av trevligheterna?

Haha, tack! En utmaning är en utmaning - kan ju inte ge upp nu redan i starten! ;) Du kämpar på rätt friskt du också, ser jag! :D

Jag har sällskap, men just nu hinner vi inte ses så ofta som vi hade önskat. :( Dock var det hon som hjälpte till med orgasm nummer 5 ovan. ;)
 

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blev sjukt imponerad av @litekinkykille och @Fragolina i den här tråden:

https://www.onanera.se/threads/300-knull-till-midsommar.318650/

Jag tänker mig en liten variant som nog alla som hänger här borde kunna få till.

Idag är det en månad till julafton. 30 dagar. 3 orgasmer om dagen är väl inte ouppnåeligt, eller vad tycker ni? Jag tycker att det låter sunt. 30 x 3 =90 och så avrundar vi till närmaste hundratal och hamnar på 100. Är ni med mig? 100 orgasmer ensamma eller tillsammans med någon, fram till julafton. Ok?

Jag börjar smeka nu...

Jag joinar med start idag
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev två sprut till i Lördags,
Söndag: 3
Och idag har jag hunnit med 2 sköna sprut :)

Så nu är jag uppe i 12 st
 

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blev sjukt imponerad av @litekinkykille och @Fragolina i den här tråden:

https://www.onanera.se/threads/300-knull-till-midsommar.318650/

Jag tänker mig en liten variant som nog alla som hänger här borde kunna få till.

Idag är det en månad till julafton. 30 dagar. 3 orgasmer om dagen är väl inte ouppnåeligt, eller vad tycker ni? Jag tycker att det låter sunt. 30 x 3 =90 och så avrundar vi till närmaste hundratal och hamnar på 100. Är ni med mig? 100 orgasmer ensamma eller tillsammans med någon, fram till julafton. Ok?

Jag börjar smeka nu...
Jag är absolut på. Men skulle göra det extremt mycket lättare om man fick en bild på hela dina bröst att fantisera till.. puss
 
Toppen