100 orgasmer till julafton

Bagboy

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ligger onekligen efter, blir nog svårt detta Ändå har jag haft en enligt mig en bra vecka med 12 st sen i torsdags (för 1 vecka sen alltså) 3 med sambon å 9 på egen hand Får nog öka takten en aning......
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Idag är det 20 dagar till julafton och utmaningen har varit igång i 10 dagar. Kom igen nu härliga kåtisar. Runka och smek och KNULLA på! Jag är riktigt impad av några av er som verkligen håller ställningarna ihärdigt hittills.

Du som hakar på utmaningen nu får räkna lite. Vi försöker oss på minst tre orgasmer om dagen (3,3 om man ska vara petig). Inget orimligt alls. Det ger nu efter 10 dagar att du borde ligga på 33 orgasmer. Antar du utmaningen idag får du alltså börja räkna på 30. Du har alltså 70 sköna stunder framför dig till julafton. Det vill du ha. Det behöver du. Häng på nu! :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ska inte vara så svår så. Här har du lite att spruta ner.

Jag kör en sammanfattning. Är uppe i 27 då jag har snittat runt 3 per dag, både solo och med frugan iblandat.

Kan nämnas att det blev fem den dagen Icka postade den där bilden ;)
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag har ingen aning om var jag ligger men åker ju med på kinkykillens, så.... igår borde det ha blivit fler, tycker jag, då alla förutsättningar fanns. Vi avhöll oss under dagen för att spara allt najs till kvällen - så blev det bara en då. Synd, när vi var så laddade. Får väl ändå säga add den enda borde ha gett lite pluspoäng ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag kör en sammanfattning. Är uppe i 27 då jag har snittat runt 3 per dag, både solo och med frugan iblandat.

Kan nämnas att det blev fem den dagen Icka postade den där bilden ;)

27 är bra! Heja heja!

Nu vet jag ju inte om dina 5 berodde på min bild, men jag väljer att tolka det så och tar det som en komplimang :) Tack!!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har ingen aning om var jag ligger men åker ju med på kinkykillens, så.... igår borde det ha blivit fler, tycker jag, då alla förutsättningar fanns. Vi avhöll oss under dagen för att spara allt najs till kvällen - så blev det bara en då. Synd, när vi var så laddade. Får väl ändå säga add den enda borde ha gett lite pluspoäng ;)
När man skriver så där vill man veta mer!!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
27 är bra! Heja heja!

Nu vet jag ju inte om dina 5 berodde på min bild, men jag väljer att tolka det så och tar det som en komplimang :) Tack!!

Japp, bilden gjorde att jag kunde köra 2 till solo när frugan och barnen somnat. Försökte på en tredje också, men kom nog bara halvvägs, insåg att det skulle dröja ett tag innan jag kunde komma en gång till så jag avbröt och gick och la mig istället.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
och jag är uppe i 29 nu :D

Bakifrån och sprut på fruns rygg och rumpa. Hon var inte riktigt färdig så tog fram sin vibrator och började leka, hann få upp ett stånd till och när hon frågade om jag ville spruta i hennes ansikte kunde jag inte håll mig...laddning två :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Vad härliga ni är som njuter så mycket och skönt!

Jag fick assistans av min man ikväll. Jag var rätt borta men han räknade noggrant till +9. 27+9=36 :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi gick upp tidigt och duschade tillsammans innan barnen vaknade. Avsugning i duschen och orgasm ett inleder dagen :)
 
Toppen