----

gutta_2

Ny medlem
Kön
Man
Hej var runt 13-14års åldern och vår släkt var vi vårt sommar hus, fram åt kvällen så gick alla och badade och när alla hadde gått i vattnet (som ligger vid andra sidan vägen) så tängte jag att jag kunder runka lite innan, så jag tog av mig allakläder och fram min kuk och började runka inne på toan.
precis innan jag fick utlösning så komm min farmor in och skulle hämta sitt badlakan som hon hadde glömt, och dörren vart precis framför mig , så jag sprutade rakt på hennes underliv. ( fittan )
Som tur var så sa hon inget till de anndra.


VÄLDIGT, VÄLDIGT PINSAMT.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Som jag och fler sagt innan.... underligt att så många som blir påkomna sprutar rakt på den som kommer på en....
 

Pannkaka

Ny medlem
Kön
Man
Hej var runt 13-14års åldern och vår släkt var vi vårt sommar hus, fram åt kvällen så gick alla och badade och när alla hadde gått i vattnet (som ligger vid andra sidan vägen) så tängte jag att jag kunder runka lite innan, så jag tog av mig allakläder och fram min kuk och började runka inne på toan.
precis innan jag fick utlösning så komm min farmor in och skulle hämta sitt badlakan som hon hadde glömt, och dörren vart precis framför mig , så jag sprutade rakt på hennes underliv. ( fittan )
Som tur var så sa hon inget till de anndra.


VÄLDIGT, VÄLDIGT PINSAMT.


AAhahaha!:D
Sorry, så jäkla kul bara
 

gutta_2

Ny medlem
Kön
Man
Bara så ni vet så var detta bara ett test för att se hur många som trodde på det.
Alltså detta har alldrig hänt. [:eek:)]
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Bara så ni vet så var detta bara ett test för att se hur många som trodde på det.
Alltså detta har alldrig hänt. [:eek:)]

Asså basså liksom, trodde du att NÅN skulle gå på det? Dessutom finns det ju bara 100 likadana trådar med folk som faktiskt hävdar att de har gjort det. Höhö hoppas du hade kul när du testa... de va iaf jättemånga som gick på det [B)]
 
Toppen