?

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Kolla på Peter North till exempel. Han låter aldrig någon avsluta. Det gör han själv med bra tryck i sprutan.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag har en liten undran baserad på egna erfarenheter. Jag gillar såklart massor av sex och gärna porrig sex. Tycker dessutom om att spruta på tjejen snarare än i. Gillar att se sperman och tycker det är mera upphetsande. Låta sperman komma på brösten, magen, rumpan, ansikte eller om hon tycker om i munnen.

Jag tycker nästan det är bättre att runka ut min sats och kladda snarare än att tjejen gör det åt mig när det är dags. En del tjejer blir lite förnärmande och känner sig lite åsidosatta, medan vissa njuter av att se mig runka.

Kan tycka det är lite svårt att spruta när någon annan ska ta över eller vill suga till munnen fylls.

Så frågan är då.... Vad tycker ni bäst, hur gör ni?
Upplever dig lite porr-skadad.
Att en kille runka av sig över en passiv tjej upplever jag som en för tjejen förnedrande maktdemonstration.
Att porraktörer gör det är enbart för att tittarna ska se sprutet i bild.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Upplever dig lite porr-skadad.
Att en kille runka av sig över en passiv tjej upplever jag som en för tjejen förnedrande maktdemonstration.
Att porraktörer gör det är enbart för att tittarna ska se sprutet i bild.
Jag håller med dig fullständigt.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Minns mitt första längre förhållande. Under vissa perioder, oftast en månad, ville hon inte ha penetreringssex.
Men vanligt hångel gick bra.
(nu som äldre och klokare är jag ganska säker på att det var någon typ av penicillinkur inblandad..)

Lösningen på problemet blev att hon alltid älskat att duscha länge och varmt, 30-60 minuter var inget ovanligt. Då det fanns gott om plats brukade jag stå bakom henne, smeka rumpan med ena handen och runka med den andra.
Sen la jag satsen på rumpan.
Hon fortsatte duscha en timme till och för mig blev det tv-soffan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Upplever dig lite porr-skadad.
Att en kille runka av sig över en passiv tjej upplever jag som en för tjejen förnedrande maktdemonstration.
Att porraktörer gör det är enbart för att tittarna ska se sprutet i bild.
Jag håller också helt med dig!
 
Toppen