Alla som gillar Cum Tributes

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ni är för underbara!

Jag tänker att det krävs en del för att klara att prestera så fina sköna spermasprut under press, när ni är filmade typ? Jag blir ju själv stel som en pinne framför kameran...men ni levererar verkligen härliga sprut.

Sen vill jag inte kapa hela denna tråden, det finns säkert gott om slynor därute som älskar sperma som jag, så en egen tråd kan vara en bra idé om ni skall fortsätta ge mig så sköna sperma-sprut!

tack som fan!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni är för underbara!

Jag tänker att det krävs en del för att klara att prestera så fina sköna spermasprut under press, när ni är filmade typ? Jag blir ju själv stel som en pinne framför kameran...men ni levererar verkligen härliga sprut.

Sen vill jag inte kapa hela denna tråden, det finns säkert gott om slynor därute som älskar sperma som jag, så en egen tråd kan vara en bra idé om ni skall fortsätta ge mig så sköna sperma-sprut!

tack som fan!

Bara skapa en, kan du lägga upp bilder där också som du vill ha nedsprutade och även de sexiga svarsklippen till filmerna. ;)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Härligt när vår lilla spermaslyna har det skönt till filmerna hon får

https://1drv.ms/u/s!AliAHICxg32FgTvRlG0PqLKxVkWO

Oj heh *rodnar* ehh ljudet är rätt kasst hör jag nu...var i ett av våra badrum med en laptop och inte direkt fokuserad på inspelning om man säger så....

Ja, jag startar en egen tråd med egen bild så jag inte kapar hela denna tråden. Finns fler slynor som behöver sperma än jag ;)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Oj heh *rodnar* ehh ljudet är rätt kasst hör jag nu...var i ett av våra badrum med en laptop och inte direkt fokuserad på inspelning om man säger så....

Ja, jag startar en egen tråd med egen bild så jag inte kapar hela denna tråden. Finns fler slynor som behöver sperma än jag ;)

Mmmmm väntar så på din egen tråd......så alla gubbar kan få tömma sina stora kukar över din lilla kropp
 

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Ni är för underbara!

Jag tänker att det krävs en del för att klara att prestera så fina sköna spermasprut under press, när ni är filmade typ? Jag blir ju själv stel som en pinne framför kameran...men ni levererar verkligen härliga sprut.

Sen vill jag inte kapa hela denna tråden, det finns säkert gott om slynor därute som älskar sperma som jag, så en egen tråd kan vara en bra idé om ni skall fortsätta ge mig så sköna sperma-sprut!

tack som fan!

Hej Jag gör fler tributes varje vecka, skulle gärna göra flera åt dig.
https://www.erome.com/Offentligkuk
//ted
 
Toppen