allvarligt! analsex ?

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
jag vet att det här är ett onani forum men ändå ! Jag har ett problem- både jag och min sambo vill testa analsex MEN det går inte att få in någonting där - helt seriöst ! Jag har övat helt själv men nä - max någonting i tum storlek ( längd och bredd) går in. Det är totalt obekvämt och jag känner ingen som helst lust alls- och dessutom tar det ont. vad fan ska man göra? Jag vill ju testa- bara för att !! Men i helvete, analen säger typ stopp !!!! Spelar ingen roll med glidmedel och hur kåt jag än är - där bak är det bara finitu !!!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Lyssna på kroppen... om den säger stopp så tycker jag att du skall nöja dig med något som fungerar.

Jag klarar inte heller att få in något grövre än ett litet ljulgransljus. Det, i sin tur, kan vara riktigt skönt. Men grövre gör bara ont och det finns väl ingen anledning att plåga sig själv? Om man inte njuter av smärta förstås:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vill inte kroppen så låt bli..

ska man 'tvinga' rumpan', anus ringmuskeln så köp en buttplugg & tryck in på kvällen & sov med den lr ha den under dagen. det r så porrstjärnornorna gör för klara sina scener..

är det värt det? annars kan du leka med fingrar & pojkvännen med fingrar & tunga där.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Trist att höra. Men ge inte upp för det. Isåfall måste du nog vänja analen att ha saker i sig. Finns ju butpluggs i massa storleker och butpluggs som är upp-pumpningsbara. använd minsta storleken och massa glid och ha den inne några timmar. sen öka storlekarna nästa dag etc...

lovar att du kommer tycka det är värt varenda ansträngning när ni haft ert första fulbordade analsamlag.:)
 
Toppen