Anal extas

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Någon som sett Anal extas på SVT? Vad tyckte ni?


Ser även att de har en del andra intressanta dokumentärer. Blir till att kolla igenom.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tittade också på dokumentären igår. Det var häftigt.
Lite förvånande att så många av de som intervjuades är så okunniga och oerfarna av anal stimulans. Jag var nog inte mer än 8-10 år när jag körde upp fingrar i min anal. Men mest i en fantasilek att jag var hos doktorn....
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tittade också på dokumentären igår. Det var häftigt.
Lite förvånande att så många av de som intervjuades är så okunniga och oerfarna av anal stimulans. Jag var nog inte mer än 8-10 år när jag körde upp fingrar i min anal. Men mest i en fantasilek att jag var hos doktorn....
Ännu märkligare att en del inte hade koll på prostatan, det är väl ändå allmän information om manskroppen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ännu märkligare att en del inte hade koll på prostatan, det är väl ändå allmän information om manskroppen.
Ja precis! Det lärde man sig redan i skolan. Alla är väl inte lika intresserade av kroppens underlivsanatomi som jag var...hehe
Sen pratas det nästan dagligen om prostatacancer, så det förvånade mig ännu mer att så många inte hade koll...
 

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har innan jag fick Prostatacancer tillfredställt mig flera gånger genom att stimulerat prostata. Galet sköna Orgasmer, kom oftast utan att runka kuken. Det formligen rann sperma och försats. Saknar det men prova ni som har kvar prostatan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har innan jag fick Prostatacancer tillfredställt mig flera gånger genom att stimulerat prostata. Galet sköna Orgasmer, kom oftast utan att runka kuken. Det formligen rann sperma och försats. Saknar det men prova ni som har kvar prostatan.
Stimulerade du med dina egna fingrar eller hade du hjälpmedel?
 

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Mig tog det kanske 10-15 minuter och efter ett så runkade jag lite ,sen kom orgasmen när jag masserade lite till. Det blev inget sprit utan det rann mängder av sperma och försats och det varade ganska länge. Saknar min Prostata
 
Toppen