analsex

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
allvarligt - är jag den enda tjejen att undra över analsex. Skulle gärna testa bara för att ha gjort det ! Problemet !!!! Det går fan inte in något fel väg där bak ! Varken kukar eller dildosar eller fingrar/ ett finger !! Har försökt med mig själv också men nej - det går inte in helt enkelt ! [:(!]
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Tråkigt det där om man nu vill testa för att ha gjort det och det inte funkar.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
allvarligt - är jag den enda tjejen att undra över analsex. Skulle gärna testa bara för att ha gjort det ! Problemet !!!! Det går fan inte in något fel väg där bak ! Varken kukar eller dildosar eller fingrar/ ett finger !! Har försökt med mig själv också men nej - det går inte in helt enkelt ! [:(!]

Prova med glidmedel+buttplugg. Tillsätt lite tålamod. Den koniska formen på en buttplugg är bra för att tänja lite försiktigt så man kan ha det skönt med något man faktiskt vill ha där.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
allvarligt - är jag den enda tjejen att undra över analsex. Skulle gärna testa bara för att ha gjort det ! Problemet !!!! Det går fan inte in något fel väg där bak ! Varken kukar eller dildosar eller fingrar/ ett finger !! Har försökt med mig själv också men nej - det går inte in helt enkelt ! [:(!]

Jag tycker också att det gör ont att föra in något i analen - därför låter jag bli;)


Däremot kan det vara riktigt skönt att trycka lätt med ett inoljat finger mot öppningen - så det händer att jag gör det:)

Att du inte är den enda som tjej som funderar över analsex kan jag garantera! Det finns trådar i detta forum som bevisar det:cool:

Få är oberörda kan jag säga...
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag uppskattar verkligen att ha något i baken. Ibland gillar jag att bli knullad där, men ibland blir det lite för brutalt om man inte är försiktig.

Det skönaste man kan göra är nog att bara ha något som är där samtidigt som man har vanligt sex, eller blir fingrad och slickad.

Jag kommer ihåg att jag var väldigt nyfiken och att jag började med väldigt tunna saker, typ en febertermometer och sånt, för att sedan gå över till buttplugs och liknande. Tänk på att olja in ordentligt och att ta det långsamt långsamt. Kanske gillar du det när du har vant dig, eller så tillhör du dem som inte gillar det...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har hävdat detta förr men jag gör det väl igen då! Har absolut inget med sex att göra för mig att få ngt i röven! Hatar det! Jag har lovat mig själv att jag aldrig kommer att gå med på det i mitt liv igen... Fattar inte riktigt vad det är kvinnor ska kunna tycka är skönt med det- vi har ju liksom inga organ som kan göra att det är skönt. Män har ju åtminstone prostatan som kan göra att det känns lite trevligt...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Bara för att vara tjatig i ett uttjatat ämne nu:p

Jag förstår inte dina teorier att om det inte finns nåt just där kan man ej bli kåt av det...
måste vara kul att aldrig kunna bli upphettsad av annat än beröring på så att säg känsliga delar...jag tex blir jättekåt av att titta på porrfilm och då är det inte ens nån beröring (i början) det måste vara hokuspokus för dig pussy:D.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hade inte tänkt kommentera detta ämne mera, eftersom det är ungefär lika givande som att stå o dunka huvudet blodigt i väggen. MEN Sambokille, du riktade frågan till mig o då måste jag ju vara artig o svara! :) För det första är hjärnan vår största erotiska "körtel". Därför kan det bl a vara svårt att få en tjej våt om hon inte är sugen i hjärnan. Du kan göra alla smekningar rätt, men om hon t ex bara ligger o är irriterad på att du aldrig lagar mat lr dammsuger så lär hon inte bli kåt!

Grejen med anal6 för mig o alla kvinnor jag har pratat med irl är att det är oskönt o obehagligt, därför ej ngt man har ngt sexuellt ut av. För att du ska förstå vad jag pratar om kommer här ett ex:

Du ska ha sex med en tjej, men hon vill att du samtidigt ska hänga upp o ner i ngr remmar. Du måste hela tiden fokusera på remmarna o spjärna emot annars blir du typ kvävd av en rem som sitter runt halsen. Allt blod rinner ner i din skalle o den pulserar våldsamt.Hur lätt är det att njuta o vara kåt då?!
Nästa gång har hon med sig en kaktus som du ska köra upp o ner i din näsa samtidigt som hon suger av dig. Hon suger helt gudomligt men det gör förbaskat ont i näsan. Klarar du att hålla ståndet o njuta då?

Det spelar för mig ingen roll om mannen smeker mig helt perfekt medan han har kuken i min bak- känslan av obehag är för stark så allt annat drunknar i den känslan. Förstår du nu vad jag menar med att vi kvinnor inte har ngt som kan göra att det känns sexuellt skönt i analen? På detta forum finns det dock ett antal kvinnor som påstår motsatsen o det får stå för dem, men så här känner jag o jag är inte ensam...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade inte tänkt kommentera detta ämne mera, eftersom det är ungefär lika givande som att stå o dunka huvudet blodigt i väggen. MEN Sambokille, du riktade frågan till mig o då måste jag ju vara artig o svara! :) För det första är hjärnan vår största erotiska "körtel". Därför kan det bl a vara svårt att få en tjej våt om hon inte är sugen i hjärnan. Du kan göra alla smekningar rätt, men om hon t ex bara ligger o är irriterad på att du aldrig lagar mat lr dammsuger så lär hon inte bli kåt!

Grejen med anal6 för mig o alla kvinnor jag har pratat med irl är att det är oskönt o obehagligt, därför ej ngt man har ngt sexuellt ut av. För att du ska förstå vad jag pratar om kommer här ett ex:

Du ska ha sex med en tjej, men hon vill att du samtidigt ska hänga upp o ner i ngr remmar. Du måste hela tiden fokusera på remmarna o spjärna emot annars blir du typ kvävd av en rem som sitter runt halsen. Allt blod rinner ner i din skalle o den pulserar våldsamt.Hur lätt är det att njuta o vara kåt då?!
Nästa gång har hon med sig en kaktus som du ska köra upp o ner i din näsa samtidigt som hon suger av dig. Hon suger helt gudomligt men det gör förbaskat ont i näsan. Klarar du att hålla ståndet o njuta då?

Det spelar för mig ingen roll om mannen smeker mig helt perfekt medan han har kuken i min bak- känslan av obehag är för stark så allt annat drunknar i den känslan. Förstår du nu vad jag menar med att vi kvinnor inte har ngt som kan göra att det känns sexuellt skönt i analen? På detta forum finns det dock ett antal kvinnor som påstår motsatsen o det får stå för dem, men så här känner jag o jag är inte ensam...

Fast otroligt då att det finns folk som även tänder på just det du beskrev, tror nog fan det t.o.m kan finnas nån som gillar dit ex med kaktus

alla är vi olika och alla gillar inte samma sak som du eller ogillar
´Det är iallafall fakta.
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag kan bara säga av egen erfarenhet att jag brukade HATA allt med analsex att göra, var bara smärtsamt, obehagligt och otrevligt.

Men killen jag haft nu har varit väldigt pedagogisk i frågan, och med honom kan jag slappna av och lita på honom. Vi började med en liten plugg, och han började försiktigt bara pressa den emot, vibrerandes medan vi hade sex. Han var väldigt tålmodig och försiktig, och utan att jag egenltligen insett att han pressat in den mkt mer så var hela inne (och då har jag ändå ett smärtsamt minne av att försökt med en annan kille innan, som slutade blodigt).

Nu kommer jag jättestarkt av att tex rida killen (helst som sitter upp) med en plugg i, och börjar allt mer vänja mig, så att njuta av analsex verkar inte helt avlägset :)

Däremot kan man vara rätt öm dagarna efter ;) Men det är det värt.
Dock inte varje gång...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Man ska använda mycket glidmedel och först värma upp med ett finger och kanske en dildo. Man ska ta tid på sig, och gör det ont så ska man sluta, istället för att fortsätta och kanske skrämma tjejen så att hon aldrig mer vill prova. Sen är det väl vanligt att tjejen smeker klitoris när hon blir tagen analt.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag brukade vara oerhört anti mot A6 - men det berodde nog främst på mitt ex som helt enkelt när vi hade sex drog sig ur det "vanliga" hålet och sen brukade sätta ollonet lite frågande :Dmot baköppningen - helt utan pill och smek innan och liksom HOPPAS på att jag skulle vilja - då var det alltid ett tvärnej till svar!

Sen gjorde vi slut och jag träffade en man som verkligen tog mig till 7:e himlen rent sexuellt, han introducerade mig också till A6, först genom massor av pill och smek med fingrar, tunga och leksaker och sen dröjde det inte länge innan jag kände att jag bara _måste_ få känna hans kuk där också och sedan dess uppskattar jag A6 väldigt mycket - inte varje gång vi har sex och inte alltid penetration med kuk, men för mig hör det faktiskt till "det vanliga sexet" nu att leka med stjärten också...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag brukade vara oerhört anti mot A6 - men det berodde nog främst på mitt ex som helt enkelt när vi hade sex drog sig ur det "vanliga" hålet och sen brukade sätta ollonet lite frågande :Dmot baköppningen - helt utan pill och smek innan och liksom HOPPAS på att jag skulle vilja - då var det alltid ett tvärnej till svar!

Sen gjorde vi slut och jag träffade en man som verkligen tog mig till 7:e himlen rent sexuellt, han introducerade mig också till A6, först genom massor av pill och smek med fingrar, tunga och leksaker och sen dröjde det inte länge innan jag kände att jag bara _måste_ få känna hans kuk där också och sedan dess uppskattar jag A6 väldigt mycket - inte varje gång vi har sex och inte alltid penetration med kuk, men för mig hör det faktiskt till "det vanliga sexet" nu att leka med stjärten också...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Härligt att höra att det finns tjejer som uppskattar analsex, om det görs på rätt sätt. Och inte ha det varje gång man har sex, utan ibland som en extra krydda, när man känner för det.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att höra att det finns tjejer som uppskattar analsex, om det görs på rätt sätt. Och inte ha det varje gång man har sex, utan ibland som en extra krydda, när man känner för det.

OJoj Glimmer nu kommer du snart få ett "försvarstal" av pussycat:D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
OJoj Glimmer nu kommer du snart få ett "försvarstal" av pussycat:D
Jo, sitter nästan och väntar på det.

Jag vet att hon inte gillar det. Men det betyder inte automatiskt att alla andra kvinnor också hatar det.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
OJoj Glimmer nu kommer du snart få ett "försvarstal" av pussycat:D
Jo, sitter nästan och väntar på det.

Jag vet att hon inte gillar det. Men det betyder inte automatiskt att alla andra kvinnor också hatar det.

Nä! Här har ni en som gillar det iaf! Allra bäst är det att ha en plugg där bak samtidigt som man blir knullad i fittan. :oops:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
OJoj Glimmer nu kommer du snart få ett "försvarstal" av pussycat:D
Jo, sitter nästan och väntar på det.

Jag vet att hon inte gillar det. Men det betyder inte automatiskt att alla andra kvinnor också hatar det.

Nä! Här har ni en som gillar det iaf! Allra bäst är det att ha en plugg där bak samtidigt som man blir knullad i fittan. :oops:

Det låter extra härligt när du beskriver det Icka...! ;)

Själv har jag varit med tjejer med blandad inställning till analsex. Två som gillat att blir knullade, en som gillade att få ett finger eller två, särskilt när orgasmen närmade sig, och ett par som gillade att bli smekta på runt/hålet.
Blandade resultat kan man säga! ;)
 
Toppen