Annan tjejs trosor

EnEuro

Aktiv medlem
Ok då har jag googlat runt i flera år utan att hitta en bra förklaring.
Jag är en kvinna (gift) som så länge jag kan minnas blivit sexuellt upphetsad av att använda en annan tjejs underkläder när jag onanerar. Genom åren jag lyckats komma över mängder med trosor från vänner och bekanta eller såna jag besökt. Det har även blivit annat såsom bikinis, bh etc. Det händer fortfarande om tillfälle ges, mer sällan numer tyvärr eftersom det inte är ’lika lätt’
Döm mig inte för hårt här nu men vad kan det här bero på egentligen!?
 

Lasse

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter jättehärligt det du gör. Alla har vi olika saker vi går igång på.inget att fundera över. Fortsätt ha det skönt. Lasse
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har samma lustar och drifter som dig, fast jag är en kille som alltid går klädd i sexiga underkläder.

Men jag håller med @Lasse här ovanför.

Njut av det du vill och det du tycker funkar för dig.
Jag avundas dig av allt du kommit över.
Det är ju så intimt och förbjudet på något vis att njuta i andras sexiga underkläder och snygga plagg.
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Har också ofta njutit av att använda andras underkläder. I mitt fall kompisars boxershorts:) Otroligt upphetsande att på ett konstigt sätt vara nära där deras kukar legat tidigare. Hände ofta förr. I princip inte alls nuförtiden...:(
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker att det låter helt normalt att tända på det. Veta att hennes fitta har legat emot tyget och kanske till och med varit kåt i dem. Andra dofter mm som triggar ens egna sexuella känslor. Kanske lite taskigt att behöva stjäla trosorna men men...
 

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Ok då har jag googlat runt i flera år utan att hitta en bra förklaring.
Jag är en kvinna (gift) som så länge jag kan minnas blivit sexuellt upphetsad av att använda en annan tjejs underkläder när jag onanerar. Genom åren jag lyckats komma över mängder med trosor från vänner och bekanta eller såna jag besökt. Det har även blivit annat såsom bikinis, bh etc. Det händer fortfarande om tillfälle ges, mer sällan numer tyvärr eftersom det inte är ’lika lätt’
Döm mig inte för hårt här nu men vad kan det här bero på egentligen!?

Jag älskar doften av använda trosor! Jag har ofta min frus trosor till hands när jag runkar och har även haft fått några av mina kåta kompisar på nätet att skicka sina använda trosor till mig…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ok då har jag googlat runt i flera år utan att hitta en bra förklaring.
Jag är en kvinna (gift) som så länge jag kan minnas blivit sexuellt upphetsad av att använda en annan tjejs underkläder när jag onanerar. Genom åren jag lyckats komma över mängder med trosor från vänner och bekanta eller såna jag besökt. Det har även blivit annat såsom bikinis, bh etc. Det händer fortfarande om tillfälle ges, mer sällan numer tyvärr eftersom det inte är ’lika lätt’
Döm mig inte för hårt här nu men vad kan det här bero på egentligen!?
Ja, alla har vi våra olika intressen som vi tänder på. Jag styvnade lite av att bara läsa det du skriver. Jag antar att det är använda, otvättade underkläder du avser.... Hade jag varit kvinna hade jag njutit enormt av att ha en annan kvinnas trosor på mig. Lite kladd i grenen som hade gnidit mot min fitta. Nu är jag man och kan inte njuta på samma sätt.
Jag ska inte döma dig, men visst är det lite omoraliskt att stjäla andras underkläder. Det är ju deras, som de betalt för när de köpte dem, men det är ju ditt samvete du lever med. Upphetsande är det onekligen ändå....
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag gissar att du tänder på det för att det är så `super-förbjudet´. Själv hittade jag ett antal kasserade underkläder i tvättstugan. Inget större fel på dom och det var ett par sexiga trosor och en bh. Dom hade en speciell unik doft som jag senare har känt i hissen, men jag vet fortfarande inte vilken av grannarna det är. Jag har fantiserat, runkat och sprutat i dom ett par gånger. Önskar att jag tajmar hissen med underklädernas ursprungliga ägare någon gång. Jag skulle veta av doften, men hon vet inget... ;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok då har jag googlat runt i flera år utan att hitta en bra förklaring.
Jag är en kvinna (gift) som så länge jag kan minnas blivit sexuellt upphetsad av att använda en annan tjejs underkläder när jag onanerar. Genom åren jag lyckats komma över mängder med trosor från vänner och bekanta eller såna jag besökt. Det har även blivit annat såsom bikinis, bh etc. Det händer fortfarande om tillfälle ges, mer sällan numer tyvärr eftersom det inte är ’lika lätt’
Döm mig inte för hårt här nu men vad kan det här bero på egentligen!?
Huvudsaken att du trivs med det du gör..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är väl inget fel om du njuter av det. Själv är jag svag för en kvinnas baddräkt eller bikini trosor.
Min kusin kunde onanera i mina boxershorts, att jag kanske hade haft de på mig och runkat i dem tände henne tydligen. Det var väl lite stora för henne så hade nog inga problem att komma åt. Det slängdes in i tvättmaskinen innan jag han använda dem. Detta var länge sedan hos mormor och morfar fast bara att hon hade onanerat i dem tände en nästan alltid kåt tonåring på den tiden. Det var då som jag upptäckte att min kusins baddräkt var upphetsande. Vi var båda så unga så vi hade ingen erfarenhet av andra.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är väl inget fel om du njuter av det. Själv är jag svag för en kvinnas baddräkt eller bikini trosor.
Min kusin kunde onanera i mina boxershorts, att jag kanske hade haft de på mig och runkat i dem tände henne tydligen. Det var väl lite stora för henne så hade nog inga problem att komma åt. Det slängdes in i tvättmaskinen innan jag han använda dem. Detta var länge sedan hos mormor och morfar fast bara att hon hade onanerat i dem tände en nästan alltid kåt tonåring på den tiden. Det var då som jag upptäckte att min kusins baddräkt var upphetsande. Vi var båda så unga så vi hade ingen erfarenhet av andra.
Det hade varit mera upphetsande om du inte tvättat dina boxershorts efter att kusinen onanerat i dem....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det var inte jag som tvättade dem utan min kusin brukade hjälpa mormor i tvättstugan.
Jag han aldrig få tag i dem innan det var tvättade.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Dömer dig inte alls. Tanken att ett annat kön har legat mot tyget kan nog ge reaktioner hos många. Själv har jag tyvärr aldrig haft chansen, men skulle gärna haft ett par använda trosor
 
Toppen