Använder ni Fleshlight?

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jag har en icebutt. Genomskinlig i form av en anal. Tycker inte den är så skön, använder den sällan för den är trång i mynningen men sedan inte.
Har en kort fleshlight, den där kuken kommer ut i andra ändan när man knullar den. Den gillar jag skarpt. Är lagom trång för min kuk, vill man ha den trängre så behåller man plasthöljet på på mitten. Men jag brukar köra den utan, då kan man reglera trycket själv med handen eller mellan något som trycker åt. Tycker det är upphetsande att de ollonet titta fram vid varje juck. Och dessutom kan man se sprutet om man släpper satsen när ollonet är framme ur höljet.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Skulle gärna vilja testa en där den bearbetar kuken med roterande, sugande eller annan funktion.
Någon som kan berätta lite hur det känns med en sådan, innan jag köper en?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle gärna vilja testa en där den bearbetar kuken med roterande, sugande eller annan funktion.
Någon som kan berätta lite hur det känns med en sådan, innan jag köper en?
Jag har ju en The Handy som runkar kuken, skrev en recension om den här på forumet. Det kanske inte var funktion du var ute efter dock?
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Aldrig testat men det ser skönt ut. Frågan är var man gömmer den när den inte används. Verkar aningen stor och klumpig? :unsure:
 

MforMystery

Medlem
Kön
Man
Jajamän.

Äger 3 stycken samt en quickshot!

Quickshot är praktisk och oerhört lätt att rengöra. Perfekt vid spontana snabbisar.

Men originalet är förstås skönare.
Har Eva Lovia's mus, Christy Macks anal, samt en STU.

Skulle nog rekommendera STU'n då den har en väldigt intensiv textur inuti.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jajamän.

Äger 3 stycken samt en quickshot!

Quickshot är praktisk och oerhört lätt att rengöra. Perfekt vid spontana snabbisar.

Men originalet är förstås skönare.
Har Eva Lovia's mus, Christy Macks anal, samt en STU.

Skulle nog rekommendera STU'n då den har en väldigt intensiv textur inuti.
Funderar på att köpa en STU då alla säger den är bra.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig testat men det ser skönt ut. Frågan är var man gömmer den när den inte används. Verkar aningen stor och klumpig? :unsure:

Ja de är inte så diskreta nu när alla veta vad en fleshlight är. Hemma här skäms vi inte för våra sexleksaker så de behöver inte direkt gömmas undan, annat då än för barnen.

Men köp en quickshot, de är små, lätta att rengöra och lätta att gömma.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jajamän.

Äger 3 stycken samt en quickshot!

Quickshot är praktisk och oerhört lätt att rengöra. Perfekt vid spontana snabbisar.

Men originalet är förstås skönare.
Har Eva Lovia's mus, Christy Macks anal, samt en STU.

Skulle nog rekommendera STU'n då den har en väldigt intensiv textur inuti.
Jag gillar Quickshot. Har en och tycker den är så jävla skön. Härligt när kuk och ollon tittar fram i toppen vid varje drag eller juck. Skönt att se sprutet.
 
Toppen