Arbetskamraten

P

PeterGBG

Gäst
Förra sommaren jobbade jag på ett LSS boende. Har skrivit om när jag använde min fleshlight med samma arbetskamrat. Detta som hände nu är en fortsättning på mitt minne.

Ett par dagar efter att jag använt min fleshlight med min kollega så skulle vi jobba ihop igen. Vi båda hade samma pass som sist. Jag skulle ha sovande jour & hon skulle jobba till 22.00. Vi var alltid tre som jobbade under dagen & jag hade svårt att slita blickarna från min kollega. Men vi fick hålla oss lugna för att inte bli avslöjade.
Jag hade förhoppningar på att vi skulle ha lite kul ikväll oxå, men jag visste inte om hon hade bråttom hem.

Det blev kväll & just den här kvällen var extremt lugnt på jobbet. Brukarna hade lagt sig tidigt. Så vi satt på kontoret & pratade om dagen. Vi gled ganska snabbt in på vad som hade hänt ett par dagar tidigare.

Vi hade bestämt att vi inte skulle ha sex med varandra, men eftersom vi hade smekt varandra lite grann första gången ville båda ändå ha lite mer.
Den här kvällen/natten gick hon inte hem.

Vi gick in på jour rummet där sängen stod. Såg till att alla dörrar var låsta, så vi inte skulle bli påkomna. Vi klädde av oss & satte oss på varsin sida av sängen. Jag började med att runka upp min kuk. Hon började smeka sin vackra fitta. Hon hade lämnat sin röda spets bh på. Och hon var riktigt snygg när hon satt där i hörnet & smekte sin fitta.

Fick sluta runka ett par gånger, då det var svårt att hålla inte orgasmen.
Frågade om jag fick ta av henne bh:n. Hon var inte sen med att svara. Hon ställde sig upp, gick mot mig & ställde sig framför mig.
Jag reste på mig & ställde mig bakom henne. Min stenhårda kuk gled in mellan hennes skinkor. Knäppte upp bh:n & började smeka av henne den. Lät bh:n falla till golvet medans jag lekte med hennes fasta bröst. Kysste hennes nacke. Kuken var nära att glida in i hennes fitta flera gånger.
Hon var så blöt att det rann ner för hennes lår. Hon gnydde tyst & jag stönade tyst.

Vi var fortfarande bestämda på att inte ha sex då vi hade partners. Men vi visste ändå att vi gått över alla gränser.
Frågade om hon gick med på oralsex. Det gick hon villigt med på.

Slängde snabbt ner henne på sängen. Särade snabbt på hennes ben. Där var den mest blöta fitta jag sett i mina dagar. Det var lite tur, för jag var både kåt & törstig.

Började slicka långa drag upp & ner genom hennes rosa fitta. Hon gnydde ganska högt av min behandling. Fick påminna henne om att vara tystare. Sög lätt på hennes klitta. Drog tungan sakta ner för hennes rosa springa. Innan jag spände tungan så hårt jag kunde & började knulla henne med tungan.

Hon började smeka sin klitta samtidigt som jag tungknullade henne. Tog inte lång tid innan hon började krampa.
Efteråt fick jag en redig kyss & kände hur toppen på ollonet var farligt nära att tränga in i henne.

Vi bytte plats & hon tog ett stadigt grepp om kuken. Satte sina läppar mot mitt ollon & kysste toppen lätt. Hennes tunga dansade runt mitt ollon på ett sätt jag aldrig upplevt innan. Sa lågt att om hon fortsätter så, kommer jag snart att spruta.

Varpå hon suger in hela kuken i munnen. Hon var som en dammsugare. När hon fått ner kuken i halsen, slickade hon min pung lätt. Sög ömsomt hårt ömsomt mjukt.
Sen svartnade det framför mina ögon.

Första sprutet fick hon i munnen resten av min kaskad av sperma tog hon mellan sina bröst.

Sen somnade vi varandras famnar. Var skönt att smeka hennes sperma blöta bröst.
Natten var inte slut där. Resten tar vi senare ;)
 
Toppen