Att få känna...

G

Göran67

Gäst
Har precis hämtat min sköna olja för en andra omgång framför burken. Kuken börjar sakta resa sig när jag scrollar genom alla dessa underbara tjejers profiler, sexiga och upphetsande.
Tänk att få ha en av dem framför sig just nu, halv-naken och extremt het.
Tänk att få sätta henne ner framför sig och föra den sexiga lilla trosan åt sidan för att att blotta hennes varma, fuktiga sköte.
Att få känna doften utav hennes grotta när min tunga sakta spelar över hennes läppar.
Att få sära på dem med tungspetsen och att hitta klittan, leka med den i min mun och att få smaka på hennes kåta safter.
Bara tanken på detta gör nästan att det går för mig. Att få höra hennes andning bli häftigare och snabbare när min tunga lapar över hennes våta sköte.
Den lätt salta smaken gör så att min kuk reser sig och börjar att dunka av kåthet.
Mina händer letar sig sakta upp över hennes skälvande kropp, hennes bröst häver sig långsamt upp och ner i takt med hennes upphetsande andning. Mina fingrar smeker sig långsamt över bröstens sköna rundning, letar sig lekfullt fram till bröstvårtorna, nyper försiktigt men bestämt.

Mina händer fortsätter att smeka sig över hennes härliga kropp medans min tunga leker sig ner över de sexiga läpparna, den glider lätt nu tack vare hennes härliga safter, min tungspets letar sig retsamt bakåt mot hennes lilla rosett, hon rycker till när jag retsamt låter min tunga cirkla vid hennes "förbjudna hål".
Jag låter tungan åter vandra tillbaka till hennes klitta och ömsom kysser ömsom smeker hennes klitoris med min sträva tungspets.
Jag hör hur andhämtningen ökar i takt med min sexuella tung-massage, mina händer smeker sig ner mot hennes sexiga bakdel. Jag låter henne få uppleva hur min tunga ibland tränger sig in innuti hennes våta sköte.
Hennes stön och flämtningar gör så att min kuk rycker av kåthet och jag känner begäret innuti mig nästan bli olidligt. Plötsligt skakar hon till och låser fast mitt huvud mellan hennes krampande ben när orgasmen rycker och pumpar genom hennes kropp. Ett svagt skrik slipper fram mellan hennes flämtande andning, och jag känner hur min mun fylls av hennes kåta sav när hennes fontän orgasm når sitt klimax.
Smaken och ljudet av hennes orgasm gör mig helt galen av kåthet, jag reser mig upp framför henne, tar ett fast grepp om min stenhårda kuk, som redan är vid bristningsgränsen, runkar den som en galning framför hennes mage och riktar upp ollonet mot hennes svettiga bröst. Med ett vrål skjuter jag ut min kåthet över hennes hävande bröst och jag känner hur balansen sviker mig då mina ben nästan viker sig under mig. Vi omfamnar varandra och tar några staplande steg mot duschen för att senare börja om igen....:p
 
Toppen