Avdragen förhud - Hjälp!

Lilleman

Ny medlem
Kön
Man
Hej.

Tog mig som vanligt ett runk idag, då det plötsligt började svida i förhuden, fick då se att jag lixom dragit loss förhuden från ollonet (!) Dock är det bara en pytteliten bit som är avdragen

Är detta något som läker? Är det farligt?!

HJÄLP!
 

Lilleman

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by jonte82

Hur gammal är du?
Gör det ont i "slakt" tillstånd oxå?

Nej, det gör inte inte ont i slakt tillstånd - det gör inte ont överhuvudtaget.

Men inget som vet om det är något som är farligt? Eller framförallt om sådant läker.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Vad menar du med att du dragit loss förhud? Det måste ju ha blött något enormt... Annars har du nog bara blivit lite flådd, typ var det sådär som när man skrapar sig?
 

Lilleman

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Vad menar du med att du dragit loss förhud? Det måste ju ha blött något enormt... Annars har du nog bara blivit lite flådd, typ var det sådär som när man skrapar sig?

Det blödde inte en droppe... Men det är alltså lite hud som har lossnat precis uppe vid ollonkanten.Det har inte gått sönder något - mer att huden har släppt lite grann, inte så att den har lossnat och hänger.

Borde väl läka fast om en vecka eller två?
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
Hade du tight förhud innan? Alltså så du inte kunde dra över den över ollonet förut?
Skulle nog rekomendera att inte onanera på nån vecka eller så.
 

Lilleman

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by MagicalTrevor

Hade du tight förhud innan? Alltså så du inte kunde dra över den över ollonet förut?
Skulle nog rekomendera att inte onanera på nån vecka eller så.

Nej, den var inte tight...

Tror du att det kan läka ihop om jag inte onanerar på cirrka 1 ½ - 2 månader?
 

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Det låter som det inte är något större allvarligt fel iom att det inte blödde.
Kör dina runk som vanligt så länge det inte gör ont.
 

Lilleman

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by jonte82

Det låter som det inte är något större allvarligt fel iom att det inte blödde.
Kör dina runk som vanligt så länge det inte gör ont.

Okej :)

Det ser lite bättre ut idag - så det borde läka ihop fint, va? :)
 
Kön
Man
jag tror jag vet hur du menar att det har släppt... det hände mig när jag var yngre... liksom huden som var runt ollonet släppte... det kommer släppa runte hela förutom den där strängen under ollonet... det är inget farligt... det kommer inte fastna igen dock, men det gör inget... det är bara skönt att runka



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Låter som om det är på god väg att bli bättre!
Har du kunnat dra tillbaka förhuden helt och hållet innan?
 
Kön
Man
jag kan det nu... hade lite svårare att göra det förut (när jag var runt 10-11 år) sen "släppte" huden runt ollonet nu har jag inga problem alls...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Japp, även på min släppte skinnet från ollonet.. alltså precis under ollonkanten.

Hrm, känns roligt att någon annan nisse registrerat sig med nästan identiskt namn.. /:
 
Kön
Man
precis... alldeles vid ollonkanten... det läker fint sen och runka e jätte skönt



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

rollegr

Ny medlem
Kön
Man
Finns en annan aspekt också. Om du haft oskyddat sex de senaste månaderna kan dina symptom tyda på kondylom. Gå och visa upp det för att vara säker om det inte läkt nu.
 
Toppen