Avslöjad

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om detta går så mycket under pinsammt men lite genant var det så det får bli här.
Jag har alltid tyckt det varit märkligt att folk som bli upptäckta ofta skriver att dom precis kommer i samma ögonblick men nu har det hänt även mig.

Var såhär jag kom hem rätt sent och min sambo låg och sov,
jag gick in i duschen och som ganska ofta började jag stå o fantisera om nåt samtidigt som strålarna strilade över mig och fick stånd.

Min sambo vaknar väldigt sällan för att gå på toa eller dricka eller liknande så jag satt på knä och runkade helt i min egen värld trots att dörren bakom mig var lite lätt på glänt kändes det ju som man var ensam,
när jag närmar mig sprutet bara blundar o njuter jag medans jag drar ner lite på tempot och precis nån sekund innan jag ska komma hör jag
-Är det skönt?
precis DÅ kommer strålarna av sperma och plötslig kändes det som att man hade blivit påkommen mycket mer än när jag tidigare bara blivit sedd med den i handen

Lite konstigt men skönt
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte om detta går så mycket under pinsammt men lite genant var det så det får bli här.
Jag har alltid tyckt det varit märkligt att folk som bli upptäckta ofta skriver att dom precis kommer i samma ögonblick men nu har det hänt även mig.

Var såhär jag kom hem rätt sent och min sambo låg och sov,
jag gick in i duschen och som ganska ofta började jag stå o fantisera om nåt samtidigt som strålarna strilade över mig och fick stånd.

Min sambo vaknar väldigt sällan för att gå på toa eller dricka eller liknande så jag satt på knä och runkade helt i min egen värld trots att dörren bakom mig var lite lätt på glänt kändes det ju som man var ensam,
när jag närmar mig sprutet bara blundar o njuter jag medans jag drar ner lite på tempot och precis nån sekund innan jag ska komma hör jag
-Är det skönt?
precis DÅ kommer strålarna av sperma och plötslig kändes det som att man hade blivit påkommen mycket mer än när jag tidigare bara blivit sedd med den i handen

Lite konstigt men skönt
...................................................
Egentligen inte konstigt alls!
Jag har för länge sedan konstaterat att livet och det som rör det styrs av ett mycket strickt regelverk bestående av ett antal olika lagar och regler som Murphys law, "lagen om alltings djävlighet", och "det kunde jag väll ge mig fasen på" för att nämna några exempel, de pekar ju åt samma håll att nått som kan gå åt pipan också gör det med automatik.
Ibland är detta regelverk förödande för individen men lika ofta bär det frukt och är utvecklande för oss.
Så att nån "kommer" när man minst önskar det är mer en regel än ett undantag, och med den insikten är det ju inte konstigt det som hände dig, hoppas det bar frukt och kvällen fortsatte på ett "utvecklande" sätt;)

/TG
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
tror inte man som tjej reagerar olika på när man kommer på sin sambo att bara runka eller om han sprutar i samma ögonblick som man ser honom, man vet han haft eller har det skönt lite bara:)
 
Kön
Man
Vet inte om detta går så mycket under pinsammt men lite genant var det så det får bli här.
Jag har alltid tyckt det varit märkligt att folk som bli upptäckta ofta skriver att dom precis kommer i samma ögonblick men nu har det hänt även mig.

Var såhär jag kom hem rätt sent och min sambo låg och sov,
jag gick in i duschen och som ganska ofta började jag stå o fantisera om nåt samtidigt som strålarna strilade över mig och fick stånd.

Min sambo vaknar väldigt sällan för att gå på toa eller dricka eller liknande så jag satt på knä och runkade helt i min egen värld trots att dörren bakom mig var lite lätt på glänt kändes det ju som man var ensam,
när jag närmar mig sprutet bara blundar o njuter jag medans jag drar ner lite på tempot och precis nån sekund innan jag ska komma hör jag
-Är det skönt?
precis DÅ kommer strålarna av sperma och plötslig kändes det som att man hade blivit påkommen mycket mer än när jag tidigare bara blivit sedd med den i handen

Lite konstigt men skönt

Sånt är inte bara nice, det är ibland absolut nödvändigt för att utveckla sexlivet hos varandra. Sätter en miljon på att hon tyckte det var häftigt och vill se mer, om hon inte erkänt det så kanske du borde pusha. Varför skulle hon inte gilla det?
 

JanOlle

Ny medlem
Kön
Man
Har också blivit avslöjad ett par gånger, en gång när jag bodde med mitt ex och vi hade en lägenhet på högsta våningen med en balkong mot söder, ingen insyn då vi hade den enda balkongen åt den sidan. Där låg jag naken och solade och det började bulta lite så jag började dra lite i den och rätt vad det var så var det full fart, stereon på hög volym och helt plötsligt känner jag att någon tittar på mig och tittar upp ocg där står min sambo och flinar. Hon ville att jag skulle komma till skott medan hon tittade på och det var inte långt borta, sen fick jag slicka henne där ute på balkongen, men hon påminde mig gärna om det några gånger. Hon var rätt skoj då hon verkligen gillade att ha sex nästan överallt, bäst när hon band mig i sängen och sen hade tidernas dildoshow för mig, avslutade med att suga mig och samtidigt låta dildon vandra in i mitt anus, den gången var nog mitt livs hittills bästa när det gäller sex.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag har oxå blivit påkommen av frun. Det var en tidig morgon och jag vaknade hård och kåt efter en riktigt våt dröm. Jag kunde inte släppa det och kunde därför inte somna om, så jag gick upp och gick in i badrummet för att "lätta lite på trycket". Dörren lämnade jag på glänt eftersom jag trodde att jag skulle höra om min fru vaknade.

Jag runkade intensiv och det var skönt. Efter en kort stund kände jag hur jag skulle spruta. Precis när sperman började pumpa öppnades dörren och min fru kom in. Jag tittade upp och såg säkert förvånad och besvärad ut - samtidigt som jag sprutade hej vilt! Hon satte sig på toalett för att kissa och flinade brett åt mig. Hon gav kuken en liten dask och sa "Då får jag ledigt idag med andra ord."

Hon har oxå varit bra på att påminna mig om denna händelse lite då och då. Det är ju bara att köpa, för jag hade givetvis gjort samma sak om rollerna varit omvända...:D
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Liksom den första skrivbenten i detta forum så förstod inte heller jag va det handla om... de här om att komma när man blir upptäckt. Till de hände mig också. Så jävla konstig känsla. Helt ofrivilligt spruta jag stråle efter stråle när ungen jag va barnvakt för kom in i köket och kom på mig. Mkt konstigt men även mkt skönt. :oops:
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
En liknande sak hände mellan mig och min sambo en gång, då jag stod i duschen en morgon. Jag lekte lite med duschcremen och hade varit på vippen att komma flera gånger, men jag körde lite start och stopp; jag slutade runka just före det gick för mig. Jag kommer alltid hårdare då det väl går efter man gjort så några gånger.

Efter femte eller sjätte gången så tänkte jag att "nu går det för mig", och jag använde duschmunstycket och spolade på ollonet, samtidigt som jag runkade med andra handen och jag kände att det här blir en REJÄL orgasm, så jag började småstöna för mig själv av njutning, och sen går det så hårt för mig, att det sprutar sperma nästan upp i axelhöjd och jag kunde inte hålla bort högt stönande.

Jag gick sen ut ur duschen och skulle precis sätta mig på toalettstolen, så kom min sambo in och frågade "var det skönt, älskling?" med ett väldigt lekfullt leende - det leende hon alltid ger då hon är på humör... Jag stammade fram ett "ja, Gud så skönt det var".

Hon fnittrade lite lekfullt och tog ett steg framåt och puffade omkull mig så jag satte mig på toastolen, och hon greppade runt mitt stånd, och runkade mig tills jag var på vippen att komma igen, så slutade hon då hon såg hur jag darrade av upphetsning och förväntan och masserade sedan in sperman runt på ollonet då jag lugnat ner mig lite. Jag stönade så högt jag förmådde utan att skrika. Så skönt var det, och hon slickade efter hela skaftet i samma rörelse som hon tog bort händerna, och sen sög hon mig tills jag kom. Sen sa hon "lägg dig ner på handduken, det här kommer du att älska..." och tar sedan av sig sina sockar. Hennes makalöst sexiga, 37:eek:r blottas, och hon har riktigt korta shorts på sig. Hennes fötter var badade dagen före i ett fotbad med allt vad det innebar, så de var så lena och mjuka att bara titta på dem gav mig gåshud av upphetsning och spänning för vad som komma skulle.

Sen tog hon fram en nattbindel (sån där ögonbindel för då man ska sova) och sätter på mig den, och satte sig sedan på toalettstolen och jag kände hur de där fötterna sökte sig till varsin sida av mitt pansarplåtshårda stånd, och hon började låta sina fötter dansa över pungen och greppade med tårna runt skaftet med ena foten och satte ollonet mellan stortån och tån bredvid den, och började runka mig med sina fötter. Jag var fortfarande så känslig sedan tidigare, så jag började åla mig på golvet och stönade så högt, så hon stängde badrumsdörren ifall grannarna skulle kunna höra oss, haha.

Hon smekte, retade och nästan torterade mig med de där gudaskapelerna till fötter i närmare en kvart innan hon sa med ett sadistiskt fnitter "nu kommer vi alldeles strax till min favoritdel; den stora finalen" och hon började nu smeka mig med sina fotsulor också, som ju var det mjukaste och lenaste på hela härligheterna. Hon blandade alla tekniker hon kunde komma på för att får mig att njuta så mycket som möjligt, och jag såg i en springa i ögonbindeln hur hennes svarta stringtrosor var genomvåta.

Hon småsjöng lite retsamt "nu ska [mitt namn] komma, komma, komma" i takt till hur hon fotrunkade mig - tills dess att jag blev tvärstyv och började krampa... Jag kom så hårt så jag kunde inte få fram ett ord då det gick för mig, och min sambo hon skrattade lekfullt och glatt, och sa att "nu går vi över till det roligaste av allt... jag vet hur känslig du är när du har nykommit, och ett sånt här tillfälle får man ju inte låta glida en ur händerna... eller i det här fallet; blygdläpparna". Hon satte sig ner över mig så tvärt så jag hann inte reagera, och red mig. Hon var så våt så det rann nästan efter låren på henne och hon stönade högt då mitt stånd åkte in i henne. Jag höll på att bli galen av överstimulansen och hon älskar att utnyttja just det, för ju mer jag skruvar på mig - desto skönare för henne, så hon blev helvild och kom väldigt fort och så hårt så hela hon skakade. Hon fick fontänorgasm. Hon sa efteråt att det gick så hårt för henne, att det rent svartnade för ögonen.

Det blev allt en bra början på en helg, vill jag lova. ;)
 
Toppen