avsugning

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej, någon som vill berätta om skööna avsugningar? typ nå härligt ställe ni gjort eller varit avsugen på? vill höra smaskiga grejer nu, sitter kååt här å väntar på en härlig KUK nuu..
 

kåtis19

Medlem
Kön
Man
mmmm... lär ju inte riktigt smaka som en kuk ska smaka.. finns faaan inge bätre förspel än att trycka ner killen slita upp brallorna å bara suuuuga å leeka läääänge med kuken. puss
 

höken34

Ny medlem
Kön
Man
E ju underbart att stå framför tjejen sin då hon suger en tills kuken sprutar i munnen.
Fast det e lika skönt att få lägga upp henne och slicka upp hennes sköte tills hon kommer.
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
älskar att bli avsugen... för ca en månad sen drog flickvännen in mej under en lekställning på ett dagis. d va helg så inga barn va där... sen drog hon upp mina byxor o sög av mej ordentligt tills ja kom i hennes mun... yeah
 

Inflicted

Ny medlem
Kön
Man
Kan skriva en hel novell om avsugningar men tar bara upp några.
Toan på göteborgs central.Tjejen svalde allt och när vi kom ut var det lång kö utanför. Den inte ovanliga när jag körde bil. Fast den är övervärderad för man kan inte ge njutningen allt. Men måste ju provas. På nattbuss längst bak. I källarens cykelrum, var nog en del som sneglade, i farsans bastu, bakom utedasset på landet 20 meter från där ungarna spelade badminton.

Händerna på täcket är inget för mig*L*
 

Bozze

Ny medlem
Kön
Man
Har ibland funderat på att smaka en annan man/kille. Tror det är otroligt upphetsande
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tycker du ska skriva en novell av nån av händelserna!!

Originally posted by Inflicted

Kan skriva en hel novell om avsugningar men tar bara upp några.
Toan på göteborgs central.Tjejen svalde allt och när vi kom ut var det lång kö utanför. Den inte ovanliga när jag körde bil. Fast den är övervärderad för man kan inte ge njutningen allt. Men måste ju provas. På nattbuss längst bak. I källarens cykelrum, var nog en del som sneglade, i farsans bastu, bakom utedasset på landet 20 meter från där ungarna spelade badminton.

Händerna på täcket är inget för mig*L*



sperma, smaken du aldrig glömmer
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Oralsex på stranden är klart bäst. Hänt ett par gånger. Med rakad kuk känns det bäst och skönast - och tänk vá skönt det är att slicka en vackert rakad solbrun fitta. Mmmmmmm....

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by solanaken

Oralsex på stranden är klart bäst. Hänt ett par gånger. Med rakad kuk känns det bäst och skönast - och tänk vá skönt det är att slicka en vackert rakad solbrun fitta. Mmmmmmm....

Om jag var tjej skulle jag nog inte ge mig på det, då får man säkert bara sand i fittan.. :(
Och att det är coolt att bli avsugen av en kille vet jag inte om jag kan hålla med om, har iofs aldrig blivit det men jag gissar på att det skulle kännas mer skönt än coolt. Dock inget som intresserar mig.

kåtis19 blir nog tvungen att ge lite smaskiga exempel själv så att snusket i den här tråden kan komma igång på allvar, ovanligt tam och snäll tråd såhär långt.

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 

SOLO

Medlem
Totkopf verkar ha en mkt speciell slickmetod ænda från marken/sanden, men det kanske uppskattas, isåfall kan man ju ha en handduk under.

En tjej jag møtte på krogen søg av mig på toaletten. Det var både skønt och hæftigt.
Hon hade en kille med sig som jag kænde lite. Det var han som sa att hon skulle gøra det om jag ville. Efter några pils børjade det kænnas lockande, så jag tog med henne till herrmuggen, låste dørren och hon satte igång direkt :p
 
Toppen