Bästa onaniminnet?

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Personligen är det när jag onanerade utomhus första gången. Vet inte var jag fick idén ifrån, men det var oerhört tändande, erotiskt och skönt. Men skulle nån se mig skulle jag dö av skam.

Keep that foreskin moving
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Mitt är nog när jag var 15 och rotade fram syrrans kompis string och bh. Kom rätt rekordsnabbt :p

Peace out!
 

Master_Bater

Ny medlem
Kön
Man
En gång när jag var i Fuertoventura, stor balkong där man såg ut över hela stranden, satte mig i en plaststol och satte upp benen på kanten och hej vad det gick. Var för långt upp/högt upp för nån att se, men ändå spännande.

Två hål i väggen.
 

SOLO

Medlem
Jaså, det var du det. Å ja som trodde det var en mås som flög över å klickade på mig.

Master Bate!
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Aha... jo det är skönt ibland... men det ska ha gått ett tag innan för att det ska vara riktigt skönt

We drift deeper... Life goes on...
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Jag var på ett kamratstödjarläger och jag och en annan tjej hade tittat i en porrtidning vi lånat av en kille. På kvällen när alla somnat var jag så djävla sprängkåt och jag var tvungen att pilla lite. Kom så jäkla skönt.
 

sk_Ahlman

Ny medlem
Kön
Man
Visst är jag bara 14 men jag har änså haft det bästa onaniminnet jag kan tänka mig.:oops:
Jag var på semester på Öland, och mina föräldrar körde nån runda som jag inte följde med på. Då passade jag på att gå ner på stranden och runka, och helt oväntat kom en tjej som såg aningen äldre ut och satte sig brevid mig. Vi pratade och ungefär 25 minuter senare hjälpte hon mig, en bit upp bakom en stuga :)
 
G

Guest

Gäst
När jag runkade ihop med en äldre polare tror jag..vi satt å kollade på porrfilm..va as nice
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag kan nog komma på rätt många gånger, men om jag skall välja ut någon särskild gång så var det att jag som väldigt ung och oerfaren hade varit och kollat på porrbio i Göteborg. Filmen gick nonstop och jag tror jag såg den 3 ggr :). Efteråt gick jag in på en toalett på Folkets Hus som låg nära Järntorget och runkade. Sprutade rejält över toalettstolen och torkade upp efter mig. När jag kom ut var det kö utanför muggen och jag klev ut lite röd om kinderna :oops:
 
G

Guest

Gäst
He he va nice :)

hmm Tror tt alla mina bra runk minnen är när jag runkar med polare :) det e bara för nice...:cool:
 

antex

Ny medlem
Kön
Man
Klassresa då jag var 14.
Vi var i Göteborg, bodde på en camping, småstugor.
Efter att vår lärare lagt somnnat gick några av oss och badade bastu.
Vi hade snackat om att göra det i flera dagar.
Killarna och tjejerna.
Inte alla vågade då det var dags dock.
Men 7 killar och 6 tjejer gick till bastun.
Första gången de flesta av oss såg någon av andra könet naken kan jag tänka.
Mycket fniss och spänning.
Pirrigt som det var då man var ung och oerfaren.
I början mycket snack och annan bullshit.
Dock hade vi fått ut en del öl, mutat en vaktmästare på campingen.
Han hade köpt ut 3 plattor, fått en platta som betalning.

Med ölen släppte blygheten.
Vi killar skojade och visade stolt våra stånd för tjejerna.

Slutade med att vi runkade inför de.
Fick kuken avsugen för första gången.
Underbart minne...
 
Toppen