Bad och bastu Del 1

K

kekedk

Gäst
Efter en lång dags arbete var jag tillbaka på hotellet igen. Kände att jag var lite rastlös och behövde hitta på något. Kollade runt i broschyrerna på bordet och såg att hotellet erbjöd gratis gym, simbassäng och bastu. Orkade inte träna något just då, men det kanske skulle vara skönt med en simtur? Rotade genom väskan men hittade inga badbyxor. Typiskt, men hade fått med ett par svarta syntetkalsonger och tänkte att de får duga. Plockade med en av hotellets badrockar och gick ut från rummet mot hissen.

Väl nere i källaren där alla avdelningarna låg hittade jag omklädningsrummet som var tomt. Skönt tänkte jag som inte hade lust att behöva träffa på någon. Hittade ett skåp nära duschen och började klä av mig. När jag tog av mig kalsongerna sist av allt för att ta på mig mina provisoriska badbyxor såg jag att min snopp hade börjat svullna till lite grand. Brukar tycka att det är lite spännande i nya miljöer och det verkade även han i byxan tycka också. Jag drog på mig badbyxkalsongen och fick en hyffsad bula. Jag smålog lite då jag inte är så välutrustad nertill så kunde jag i alla fall tillfälligt känna mig som en normalutrustad kille. Gick sedan ut genom svängdörren till poolen. Den var inte så jättestor, ca. 10x4 meter med trappsteg ner i vattnet på kortsidan. Vattnet var riktigt varmt och skönt så jag steg ned och började simma lite fram och tillbaka. Det var lite halvdunkelt och fuktdimmigt i rummet så efter en liten stund började jag fundera på om man skulle våga simma naken? Kanske skulle bli pinsamt om någon dök upp. Men så kom jag på att jag kunde lirka ner byxorna lite grand för att åtminstone få lite av känslan i alla fall, så jag drog ner byxorna lite så de satt precis nedanför rumpan och började simma igen. Vattnet kändes först lite kyligt då jag var varm mellan benen. snoppen började reagera på att den inte längre var instängd och styvnade till. Det kändes härligt att simma omkring med en ståkuk i vattnet. Kuken liksom svajade av motståndet i vattnet för varje simtag och det var riktigt upphetsande.

Plötsligt small det till i en dörr någonstans och jag blev överraskad och kände mig orolig att någon skulle komma in och se mig så jag drog snabbt upp byxorna igen. Oron hade gjort att kuken slappnat av igen. Simmade fram och tillbaka några gånger men sedan tröttnade jag och gick upp. Tänkte gå in i duschen för att göra mig i ordning att gå tillbaka till rummet, men så kom jag på att de hade en bastu. Jag har inte varit i en bastu sedan jag gick i skolan, så jag tänkte att man kan väl prova. Klädde av mig och såg att snoppen krympt rejält av kylan i omklädningsrummet. Virade en handduk runt mig och gick in genom den rökfärgade glasdörren till bastun. Kände värmen som slog emot mig när jag gick in.

Det var ganska mörkt där inne och innan ögonen vant sig så gick jag in till höger och satte mig. Efter en halv minut ungefär märkte jag att det redan satt någon där inne snett mitt emot. Då jag blev lite överraskad att inte vara ensam så slank det ur mig ett hej och fick ett Tjena! till svar. Det var en man i gissningsvis 55-årsåldern lite halvrund runt magen och tunnhårig med grånande tinningar i det cendréfärgade håret. han satt med benen i kors och en handduk över sig. Tyckte handduken låg lite slarvigt och knöligt över som att den kastats dit lite hastigt. Skönt att basta lite sa han. Ja det är inte så dumt ibland svarade jag. Trodde inte det var någon mer här idag sa han. Ja så kom jag och störde skrattade jag. Han skrattade tillbaka. Vi satt en stund i tystnad tills han plötsligt sa: Jag måste fråga en sak. Jaha sa jag. Han fortsatte Måste bara kolla ifall det är ok om jag tar av mig handduken? Tycker det är mycket skönare att sitta helnäck i en bastu, ifall det inte stör dig? Nädå det är ok sa jag. Tackar sa han och öppnade upp handduken.

Han satt fortfarande med benen i kors och jag kunde inte låta bli att snegla åt hans skrev lite nyfiken på hur han var utrustad. Kunde bara skymta något som stack upp bakom hans ena knä från den vinkeln jag satt. Vi satt och svettades en stund när han plötsligt reste sig och tog några steg fram till bastuaggregatet och hällde på lite vatten. Det ångade till ganska rejält så han hann gå och sätta sig igen innan jag kunde se honom igen. Han satt återigen med benen i kors men nu med det andra benet över det andra. Det innebar lite bättre sikt från mitt håll så jag gned mig runt nacken och sneglade igen åt hans håll. Denna gång kunde jag urskilja överdelen av hans kuk, den hade den längsta förhud jag någonsin sett i verkligheten och en blond buske bakom.

Han harklade sig och frågade: Har du bott länge här på hotellet? Nej, svarade jag, kom hit i förmiddags och ska hemmåt i morgon. Jaha sa han, jag kom i förrgår och ska vara kvar i två dagar till. Vi håller på med ett projekt som jag delvis ansvarar för som måste bli klart. Samtidigt satte an sig upp lite rakare och sträckte sig efter en ölburk som stod brevid honom. I samma rörelse särade han på benen och hans pung och kuk föll ned. Nu kunde jag se att han hade en hårlös pung med en ganska kort men tjock kuk. Förhuden dinglade lite när ha rörde sig och drack upp det sista i 33cl burken. Ah det var inte dumt sa han. Hade jag haft fler hade jag kunnat bjuda på en pilsner. Tack men det är bra ändå svarade jag samtidigt som jag försökte att inte titta på hans kuk och undra hur den såg ut med stånd...

Tycker inte du att det blir varmt här inne? sa han Det är skönare utan handduk vill jag lova. Ja kanske det sa jag och funderade på om jag skulle våga visa min lilla snopp för en okänd människa, men va fasen tänkte ja och öppnade handduken. Oj sa han när han såg vad jag hade mellan benen. Nu när det var så varmt så hade den blivit lite större även i slappt tillstånd, men jag var beredd på en kommentar om storleken. Jag har aldrig sett en omskuren balle förrut sa han. Är det sant som de säger att omskurna har mindre känslighet och kan hålla på längre? Hm det var en direkt fråga tänkte jag, måste vara på grund av ölen. Tja sa jag kanske är så, har ju inget att jämföra med. Ha ha skrattade han till. Ja det förstås!
 
Toppen