Bakiskåt?

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Blir ni bakiskåta? Själv är jag så sugen dagen efter. Trött men stenhård utan nå'n anledning. Jag är också extremt känslig, går för mig på 5 minuter.

Nå'n som känner igen sig?
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Japp, stämmer precis. Man kanske inte orkar hålla på med mer intelligenta saker än att ruska tupp dagen efter
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Där var man inte ensam... Man kanske ger sig hän mer när man är lite trött. Kanske en av de enda fördelarna med att vara bakis.

Har redan gått för mig två gånger idag men jag är inte nöjd än...
 

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan inte heller få nog när jag är bakis. Ibland super jag bara för att bli så där extra bakis och kåt :)
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Tredje sprutet för dagen klart. Bakfyllan är borta men tröttheten och kåtheten består...
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
För några år sedan runkade jag fram mig 15 gånger. Men var fortfarande kåt. I och kom det inte mycket kladd de sista gångerna. Det orgasmkliade till i pungen som om pungen återigen ville tömma sig.
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Är inte bakis nu, men när jag är det så är jag nästan för kåt hela tiden. Kan nästan bli förmycket av det goda då :oops:
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Beror på.
Ibland har man grym huvudvärk som förstör.
Men ifall man slipper den, kan jag bli rent farligt kåt då jag är bakis.
Lol.
 

Tjoff

Ny medlem
Kön
Kvinna
det bästa med att va bakiskåt är att man ibland kan få sig en ordentlig omgång innan man ens hinner känna av huvudvärken
mn kåt och bakis är en dryg kombo
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
det bästa med att va bakiskåt är att man ibland kan få sig en ordentlig omgång innan man ens hinner känna av huvudvärken
mn kåt och bakis är en dryg kombo

Minns speciellt ett analknull som jag hade, bakis och kåt.
Bland de bästa jag haft...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag blir alltid bakiskåt. Oftast går det så j...a skönt för en men ibland (då jag inte riktigt nyktrat till helt) kan man hålla på hur länge som helst utan utlösning
 
G

Guest

Gäst
Alltid alltid bakiskåt.... så det bästa man kan göra en söndag är att runka sig till ett riktigt megasprut vid 17-tiden... :)
 

super Mange

Ny medlem
Kön
Man
Sällan bakiskåt. Är för trött för att kunna motivera mig till sådana tankar.I vanliga fall är jag alltid kåtast på mornarna.
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Hmm!
Jag är hur bakiskåt som helst idag ;)
Jag och frun har precis legat bredvid varandra och onanerat bägge två :)
Plus ett bakifrånknull men jag är lika kåt ff.
 
Toppen