Ballstretching

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Visst är ballstreching fräckt!
* köpt pungsträckare, som jag tycker är lite meckig att montera.
* bättre med Postens paketgummiband, dvs långa och 6-7 mm breda. Bara att montera valfritt antal och valfritt antal varv. Härlig känsla med uppspänd pung och stramt kukskafthud.
* deluxe är tumme/pekfingergrepp runt pungen och pungkulorna i handflatan. Gött att trycka åt hårt och massera kulorna samtidigt som kukskafthuden blir redigt tajt.

Btw. visat det på en lekkamrat irl som aldrig hört talas om det. Tror han gillade det..... mycket kraftfull ståkuk, försats och dundersprut.
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Älskar ballstretching.. har tyngre vikter som ovan men tycker de är jobbiga att få på och otympligt med skruvar osv samt att de inte är tillräckliga på längden för resultatet jag vill uppnå…

Har nu köpt kukringar i töjbart gummi (18st) som jag ”staplar” på varandra en efter en runt bollarna.. först drar jag på två lite grövre i någon mm större storlek och sedan bygger jag på med de lite tightare emellan dessa.. sträcker så jävla gött. Just nu får jag bara på 6st men hoppas kunna bygga på fler och fler med lite träning ;) är så jävla gött att ligga och runka när bollarna är sträckta till max och dunkar i soffan i takt hehe plus att man blir riktigt jävla stenhård.. målet är att kunna sträcka dom som killen i klippet hehe

 
Toppen