Berätta om dina helgplaner

O

openmindedXXX

Gäst
Halloj på er alla sexiga godingar☺️.
Det drar ihop sig mot helg.
Så jag tänkte att denna tråden, så kunde vi sprida lite helgplaner. Både innan, under och efter helgen.
Kan vara kul o höra vad andra gör där ute i landet, kanske man får lite inspiration o tips.
Såklart bara behöver vara med fokus på sex, tycker jag ivf. Finns ju mkt annat kul vi kanske hittar på☺️.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Så jag börjar väl☺️
Helgplaner finns ju alltid.
En kk som vill träffas.
En polare som vill spela lite sällskapsspel o laga lite käka.
Håller på med renoverings av huset samt lite nya möbler med mera som ska införskaffas.
Så det finns o göra. Men tyvärr jag nog någon på jobbet smittat mig, så risk man får ligga nerbäddad ist. Jobbar på att inte bli sjuk.

Trevlig helg☺️
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Halloj på er alla sexiga godingar☺️.
Det drar ihop sig mot helg.
Så jag tänkte att denna tråden, så kunde vi sprida lite helgplaner. Både innan, under och efter helgen.
Kan vara kul o höra vad andra gör där ute i landet, kanske man får lite inspiration o tips.
Såklart bara behöver vara med fokus på sex, tycker jag ivf. Finns ju mkt annat kul vi kanske hittar på☺️.

Bra initiativ!

Här blir det väl bara det sista av vardagspusslet inför helgen, äta gott med familjen, dricka rödpang med min fru, hamna i soffan. Sedan är vi för trötta för att ha sex på kvällen, eller hon är oftast det, och vi har ungdomar som är vakna lite för länge. Så för vår del är det oftast lördagmorgonen och söndagmorgonen som gäller! :)
 
Toppen