Berätta om en fantasi!

nightmare

Medlem
Kön
Man
Jag skulle så gärna bli fastbunden av en lite dominant o härligt kåt kvinna. Bara få ligga där o vara hennes leksak. Sätta sig över mitt ansikte så man får slicka henne riktigt länge o höra hur hon njuter va min behandling. Sen går hon ner o börjar leka med min anal o tar fram lite sköna dildos som hon går igång på att leka med i min anal:p sen efter ett tag så tar hon på sig en härlig strap-on o släper loss mig o beordrar mig att ställa mig på alla fyra. Sen känner man hur hon smeker mitt lilla hål o hur hon börjar trycka på med strapen och sedan känna hur hela glider in i mig. Sen knullar hon mig riktigt länge o smeker min hårda kuk men får stränga order om att jag inte får komma. Sen efter att jag varit en snäll leksak så får jag belöningen att knulla henne skönt bakifrån o kommer såå skönt långt in i henne. :p Nu blev man ju hård här när man började fantisera lite :oops: Hoppas jag får uppleva något sådant.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag massor med fantasier, men kan inte komma på en enda som jag skulle vilja uppleva, annat än i fantasin...;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag massor med fantasier, men kan inte komma på en enda som jag skulle vilja uppleva, annat än i fantasin...;)

hmmmmm att ha en fantasi och sedan genomföra den är ju underbart...

För det finns ju mer i huvudet...mer fantasier som kommer till och MER som jag vill uppleva.hehe


Du igår i en...när ska jag få smaka dig då...hahahahha;):p:p:p:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag massor med fantasier, men kan inte komma på en enda som jag skulle vilja uppleva, annat än i fantasin...;)

hmmmmm att ha en fantasi och sedan genomföra den är ju underbart...

För det finns ju mer i huvudet...mer fantasier som kommer till och MER som jag vill uppleva.hehe


Du igår i en...när ska jag få smaka dig då...hahahahha;):p:p:p:p


Om jag inte är helt ute och cyklar så efterslyste trådskaparen en detaljerad beskrivning av fantasierna[}:)];)

I övrigt så undrar jag om du menar "uppleva" som IRL eller om du menar "uppleva" som cyberfantasi:sleep: Cyberfantasier upplever jag gärna;):p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
[Om jag inte är helt ute och cyklar så efterslyste trådskaparen en detaljerad beskrivning av fantasierna[}:)];)

I övrigt så undrar jag om du menar "uppleva" som IRL eller om du menar "uppleva" som cyberfantasi:sleep: Cyberfantasier upplever jag gärna;):p

[/quote]

menar IRL ju..;):p[}:)]
 
G

Göran67

Gäst
Skeda är ofta med i mina fantasier... Svårt att få henne ur huvudet... Vet att lera här känner likadant. :):cool:;)
 

krukkaktus

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan ibland fantisera om att vara på något nudistbad och råka få se någon äldre herre runka sin gubbkuk. Vi kanske får ögonkontakt och han fortsätter smeka sin kuk och låter mig se på. Jag kanske börjar runka min egen kuk långsamt, vi flyttar kanske närmare varandra för att få en bättre vy av varandras sköna stund. Vi smeker, runkar och ger varandra en bra show tills vi båda sprutar i gräset.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en ständigt återkommande fantasi, jag springer på en kvinna ja inte mött på många år, hon bjuder in mig på fika hemma hos sig, vi är båda gifta, men vi kan inte hålla fingrarna i styr, kläderna flyger av och vi kör på i alla ställningar, m.m. så frågar hon om ja vill komma tillbaka i helgen och knulla, visst säger ja, bara ett problem säger hon, vadå frågar ja, ja ligger med min bästa väninna och hon ska ta med sin älskare i helgen, så ni måste ligga med varandra också, inga problem säger ja. Älskar denna fantasi.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
En fantasi jag gärna vill uppleva är att bli dominerad av en man. Att få ligga på rygg/axlarna och bli påsatt med röven i vädret medans han mjölkar mig så jag sprutar i munnen på mig själv. :love:
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
En fantasi jag har är antingen att bli använd av flera kukar. Eller bli påsatt över en motorhuv ute i skogen med byxorna nere och magen över bilen
 
Toppen