Berätta om era familjeupplevelser.

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har väl inga direkt speciella.
Kanske mer lite sånt som många andra varit med om.
Jag o exet var mitt uppe i sex, när vi upptäckte dottern stå i dörren. Dock så var det inget hon såg eller märket, allt skedde under täcket.
Dottern kunde inte sov, så hon kröp ner hos oss. Exet sa hon skulle ligga i mitten, eftersom det var sämsta platsen i sängen, vilket dottern gick med på(även hon velat ligga mellan oss)
När dottern sen sov, så var vi båda fortfarande kåta. Jag tryckte in kuken i exet. Hon sa först lite nej, men sen att vi får ta det lugnt och att jag bara skulle se till o spruta i henne.
Någon minut senare fyller jag hennes fitta.

En annan gång, då dottern o jag låg själva i sängen. Det var sent och jag var säker på dottern sov.
Kåt som jag var, så började jag runka. Men jag fick ju vara försiktig.
Mitt i runket, så frågar dottern vad jag gör. Hon märkte jag inte var helt stilla.
Fick säga jag hade myggbett o kliade mig.

Dejtade en tjej för bra tag sedan, vi knullad som djur en kväll. Hon fick flera fontäner och det var rejält blött i sängen.
Då så står plötsligt hennes 7-8åriga dotter vid fotändan av sängen o undrar vad vi gör och varför vi inte sover.
Vi båda var helt nakna och jag tog henne bakifrån, dock var det mörkt i rummet.
Vi sa att vi bara brottandes o lekte lite.
Sen skulle dottern sova hos oss och undrade varför det var blött, om vi kissat på oss.
Hon la sig mellan oss, råkade nudda vid min kuk och undrade varför jag sov naken med hennes mamma.
Dagen efter vid frukost, så tittar dottern på mig. Säger sen, jag såg din snopp igår och nu på morgonen. Varför hade du inga kläder på dig?


Finns nog dom som har smaskigare upplevelser än mig;)
 

bengan

Medlem
Kön
Man
Var en natt då jag hade sex med sambon. Hon stod i sängen på alla fyra.
Jag tog henne bakifrån.Vi knullade på rätt ordentligt. Då plötsligt hör jag att dörren öppnas bakom mig.
Där står 10 åriga sonen i dörren. Vi slutar och kryper ner under täcket. Han säger ingenting och stänger ganska snart dörren. Vi väntade ett tag tills vi var säkra på att han somnat. Vi var båda kåta så efter en stund då vi smekt slickat och jag blivit sugen så fortsatte vi att knulla. Kom i en skön orgasm i hennes blötta fitta.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har väl inga direkt speciella.
Kanske mer lite sånt som många andra varit med om.
Jag o exet var mitt uppe i sex, när vi upptäckte dottern stå i dörren. Dock så var det inget hon såg eller märket, allt skedde under täcket.
Dottern kunde inte sov, så hon kröp ner hos oss. Exet sa hon skulle ligga i mitten, eftersom det var sämsta platsen i sängen, vilket dottern gick med på(även hon velat ligga mellan oss)
När dottern sen sov, så var vi båda fortfarande kåta. Jag tryckte in kuken i exet. Hon sa först lite nej, men sen att vi får ta det lugnt och att jag bara skulle se till o spruta i henne.
Någon minut senare fyller jag hennes fitta.

En annan gång, då dottern o jag låg själva i sängen. Det var sent och jag var säker på dottern sov.
Kåt som jag var, så började jag runka. Men jag fick ju vara försiktig.
Mitt i runket, så frågar dottern vad jag gör. Hon märkte jag inte var helt stilla.
Fick säga jag hade myggbett o kliade mig.

Dejtade en tjej för bra tag sedan, vi knullad som djur en kväll. Hon fick flera fontäner och det var rejält blött i sängen.
Då så står plötsligt hennes 7-8åriga dotter vid fotändan av sängen o undrar vad vi gör och varför vi inte sover.
Vi båda var helt nakna och jag tog henne bakifrån, dock var det mörkt i rummet.
Vi sa att vi bara brottandes o lekte lite.
Sen skulle dottern sova hos oss och undrade varför det var blött, om vi kissat på oss.
Hon la sig mellan oss, råkade nudda vid min kuk och undrade varför jag sov naken med hennes mamma.
Dagen efter vid frukost, så tittar dottern på mig. Säger sen, jag såg din snopp igår och nu på morgonen. Varför hade du inga kläder på dig?


Finns nog dom som har smaskigare upplevelser än mig;)
Mm så kåt jag blev av att läsa
 
  • Gilla
Reactions: Mac

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
I unga tonår stod jag i dusch o runkade , hade inte låst ,plötsligen kommer brorsan in för o pissa, han tittade snabbt , ställde sig o pissa o o gick sedan ut o stängde dörr. Mem även hörde ja bror ofta han var en äkta tjejmagnet , betydligt mer framgångsrik än mig. Så hörde honom ofta väl, förvsängar var verkligen vägg vid vägg , med tunna väggar . Hände ja runkade till ljudet , o det hördes väl Nör de gick för honom med. Liksom tjejerna Då hans var ordentlig.
 
Toppen