Berätta om era IRL flirter

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dags att liva upp hösten
berätta om era IRL flirter


jag har några som jag flirtar friskt med på bl a på gymmet
både män & kvinnor, det r fullt tillåtet att flirta över könsgränserna utan att för den saken skull vara homo, bara så ni vet det alla homofober...

jag har bl a en frånskild arbetslös 40++ som jag flirtar vilt med, men jag tror att jag ska lugna ner mig lite, så hon inte tror att jag r singel & limmar


vad hittar ni på?

Skeda borde vara mentor & guru i denna tråden...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
vad hittar ni på?

Skeda borde vara mentor & guru i denna tråden...[/quote]

hihi skrattar glatt

klart man ska flörta..jag gör det dagligen,med män och kvinnor.
Har en kille som lämnar post på morgonen i butiken...Han får nog stå ut med mycket flörtande från mig;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är pratsam o trevlig med alla men har liksom inget behov av att flirta. Är kanske konstig! :)

man behöver inte ha nåra sexuella lr andra baktankar för att flörta
en stilla flirt har bara ett mål, att göra den andra personen lite gladare & bättre till mods med lite uppskattning & kanske en komplimang

det kan vara, men behöver inte. jag flirtar baar för att göra folk glada
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är pratsam o trevlig med alla men har liksom inget behov av att flirta. Är kanske konstig! :)

man behöver inte ha nåra sexuella lr andra baktankar för att flörta
en stilla flirt har bara ett mål, att göra den andra personen lite gladare & bättre till mods med lite uppskattning & kanske en komplimang

det kan vara, men behöver inte. jag flirtar baar för att göra folk glada


Aha:) Då flörtar jag hej vilt, eller andra flörtar med mig;)

Busschaufförer, kontrollanter vid t-banan, en speciell reklamutdelare... leenden och ögonkast som ger en extrakick av gladbaciller:)

Det kan hända i kön på Hemköp - ja nästan överallt utom på jobbet...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag flörtar ofta på jobbet, oftast helt spontant och jag njuter av det! Många flörtar med mig också och jag mår så bra av det. :) Jag försöker alltid vara glad och de signalerna tolkas oftast positivt ;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har alltid varit glad och skämtsam av mig och gärna vittsat till det så det med lite fantasi säkert kunnat tolkas som en flirt,
Detta har tyvärr lett till många långa allvarliga samtal med min fru...som inte har det minsta förståelse för sånt uppträdande trotts att jag bedyrat att det inte fans några sådana tankar bakom hmm förmodligen inga tankar alls eftersom gumman hört det, men det sättet att vara låg djupt rotat i mig och var min personlighet så att säga, men jag har fått försöka lära om och inte tilltala andra kvinnor inte titta på dem och inte umgås med dem, och det spelar ingen roll om det är ett rent jobbrelaterat möte, det blir misstänksamhet ändå.
Därför har onna blivit en liten säkerhetsventil för mig (som drabbar alla er andra ;) här kan man vara den man är ingen tar ju mig på allvar ändå *L*
Men visst, nog kommer det lite flirtningar fortfarande när jag känner mig säker på att undslippa efterräkningar...*L*
(Delar ju ofta ut reklam i Snäckans område Te.x. *L*)

Kram!
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
Jag flörtar varje dag. antingen med tjejen i kassan eller någon tjej på jobbet, spontant. Oftast harmlöst. Men kul. Tar även emot flörar också. Inte varje dag, men det händer ett par gånger i veckan.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag har alltid varit glad och skämtsam av mig och gärna vittsat till det så det med lite fantasi säkert kunnat tolkas som en flirt,
Detta har tyvärr lett till många långa allvarliga samtal med min fru...som inte har det minsta förståelse för sånt uppträdande trotts att jag bedyrat att det inte fans några sådana tankar bakom hmm förmodligen inga tankar alls eftersom gumman hört det, men det sättet att vara låg djupt rotat i mig och var min personlighet så att säga, men jag har fått försöka lära om och inte tilltala andra kvinnor inte titta på dem och inte umgås med dem, och det spelar ingen roll om det är ett rent jobbrelaterat möte, det blir misstänksamhet ändå.
Därför har onna blivit en liten säkerhetsventil för mig (som drabbar alla er andra ;) här kan man vara den man är ingen tar ju mig på allvar ändå *L*
Men visst, nog kommer det lite flirtningar fortfarande när jag känner mig säker på att undslippa efterräkningar...*L*
(Delar ju ofta ut reklam i Snäckans område Te.x. *L*)

Kram!

Känner igen det du säger. Jag har en kompis som är ganska öppen och pratsam av sig, han får ofta tjejer att le (killar också). Hans flickvän gillar det inte och försöker ibland ge igen när de är ute tillsammans, men när hon ger igen tar hon på något vis i för mycket. Hon hånglar med andra killar när han ser på. Hon har dessutom flera gånger när vi varit ute tillsammans försökt flörta och hångla med mig också men det blir bara pinsamt. Jag gissar att hon biter ihop men så brister det ibland. Jag har pratat med båda om det och hon är väl den som är mest svartsjuk. Lagom mycket svartsjuka är en bra krydda men blir det för mycket sabbar det allt.
 

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
jag gillar också att vara flörtig - problemet är bara att jag jobbar ensam i butik - och tro det eller ej - de killar som blir jobbiga och vill ta en ut på date och inte fattar att det är ett spel är "nördar"- tatuerade självsäkra killar som ser ut som att man borde vara rädd är hur gulliga som helst - det är tystlåtna killar utan uppenbara vänner som man efter ett tag är lite rädd för :unsure:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har alltid varit glad och skämtsam av mig och gärna vittsat till det så det med lite fantasi säkert kunnat tolkas som en flirt,
Detta har tyvärr lett till många långa allvarliga samtal med min fru...som inte har det minsta förståelse för sånt uppträdande trotts att jag bedyrat att det inte fans några sådana tankar bakom hmm förmodligen inga tankar alls eftersom gumman hört det, men det sättet att vara låg djupt rotat i mig och var min personlighet så att säga, men jag har fått försöka lära om och inte tilltala andra kvinnor inte titta på dem och inte umgås med dem, och det spelar ingen roll om det är ett rent jobbrelaterat möte, det blir misstänksamhet ändå.
Därför har onna blivit en liten säkerhetsventil för mig (som drabbar alla er andra ;) här kan man vara den man är ingen tar ju mig på allvar ändå *L*
Men visst, nog kommer det lite flirtningar fortfarande när jag känner mig säker på att undslippa efterräkningar...*L*
(Delar ju ofta ut reklam i Snäckans område Te.x. *L*)

Kram!

Känner igen det du säger. Jag har en kompis som är ganska öppen och pratsam av sig, han får ofta tjejer att le (killar också). Hans flickvän gillar det inte och försöker ibland ge igen när de är ute tillsammans, men när hon ger igen tar hon på något vis i för mycket. Hon hånglar med andra killar när han ser på. Hon har dessutom flera gånger när vi varit ute tillsammans försökt flörta och hångla med mig också men det blir bara pinsamt. Jag gissar att hon biter ihop men så brister det ibland. Jag har pratat med båda om det och hon är väl den som är mest svartsjuk. Lagom mycket svartsjuka är en bra krydda men blir det för mycket sabbar det allt.

-------------------------------------------------------
Ja som tur är så reagerar hon inte så i alla fall!
På nått sätt inser hon kanske att jag inte flirtar för att få till ett ligg eller så,
och min avsikt är överhuvud taget inte att flirta...så hon blir störd av det, men jag är ju väldigt pratglad och tycker om att prata med folk oavsett kön(den där jobbiga typen i väntrummet hos tandläkaren du vet *L*) men jag har inga avsikter med det utöver att få en trevlig pratstund, men jag märker ju direkt om den jag tilltalar är på samma våglängd eller inte (och om inte så tränger jag mig ju inte på) men det verkar störa henne att jag har lätt för att få kontakt med mäniskor, kanske bottnar det sig i en rädsla för att mista mig (är ju rätt bra på att fixa mat och diska *L*) men några planer på att lämna eller vara otrogen mot henne fins inte i denna värld från min sida!
Det jag ville säga var att visst jag pratar med folk och visst jag kan nog bli lite flirtig mot tjejer men jag har numera förtryckt den egenskapen för husfriden! (men på onna händer det att jag är mitt gamla jag, men har fortfarande inga avsikter att vara otrogen eller lämna min fru!)
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag är nog lite som Pussycat00. Är pratsam ibland och trevlig med rätt människa. Flirtig är jag nog inte enligt mig själv. Kanske gör jag det omedvetet isf. Jag har fått höra att jag kan vara det så här långt i efterhand. Det är liksom inget medvetet val jag gör..;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag gillar också att vara flörtig - problemet är bara att jag jobbar ensam i butik - och tro det eller ej - de killar som blir jobbiga och vill ta en ut på date och inte fattar att det är ett spel är "nördar"- tatuerade självsäkra killar som ser ut som att man borde vara rädd är hur gulliga som helst - det är tystlåtna killar utan uppenbara vänner som man efter ett tag är lite rädd för :unsure:


bara att säga -Ups, se upp för desperata "nördar", de har väl aldrig råkat ut för uppskattning från snygga tjejer innan, där av att de inte fattar spelet
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har alltid varit glad och skämtsam av mig och gärna vittsat till det så det med lite fantasi säkert kunnat tolkas som en flirt,
Detta har tyvärr lett till många långa allvarliga samtal med min fru...som inte har det minsta förståelse för sånt uppträdande trotts att jag bedyrat att det inte fans några sådana tankar bakom hmm förmodligen inga tankar alls eftersom gumman hört det, men det sättet att vara låg djupt rotat i mig och var min personlighet så att säga, men jag har fått försöka lära om och inte tilltala andra kvinnor inte titta på dem och inte umgås med dem, och det spelar ingen roll om det är ett rent jobbrelaterat möte, det blir misstänksamhet ändå.
Därför har onna blivit en liten säkerhetsventil för mig (som drabbar alla er andra ;) här kan man vara den man är ingen tar ju mig på allvar ändå *L*
Men visst, nog kommer det lite flirtningar fortfarande när jag känner mig säker på att undslippa efterräkningar...*L*
(Delar ju ofta ut reklam i Snäckans område Te.x. *L*)

Kram!


Var det du som klistrade fast en rosa hjärtformad post-it -lapp på reklambunten och skrev "Kram från reklamkillen"???

Jag har ofta undrat vem du är:)
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
..idag uppfattade jag en flirt från en flåsande och svettig kvinna som jag mötte i motionsspåret.........jag var naturligtvis helt oberörd........men ångrade mig sedan hon flåsat vidare.........;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
..idag uppfattade jag en flirt från en flåsande och svettig kvinna som jag mötte i motionsspåret.........jag var naturligtvis helt oberörd........men ångrade mig sedan hon flåsat vidare.........;)


en sak r säker, l å t alla kvinnor jogga i fred! de flesta tjejer jag känner som springer tycker att de inte kan springa ifred utan en massa dumma kommentarer!

flirtar de inte med er så bestämmer vi att joggande/motionerande kvinnor inte ska mer än noteras med en blick, kan vara uppskattande men inte mer!?!

haha, vilken förmaning....
 
Toppen