Betalar någon ännu och varför?

Är det någon här som skulle kunna tänka sig att betala för såna filmer eller är det en död bransch nu när allt är gratis på internet? Jag har själv aldrig varit på onlyfans men varför betalar folk fortfarande?
 
Last edited:

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Har funderat lite på varför folk betalar för porr. I vissa fall tror jag man får bättre utbud (längre filmer, ingen reklam osv.) och bättre videokvalitet/bildkvalitet. Hela scener av ens favvoskådisar, istället för kortare klipp som brukar vara lockbete på gratissajter osv. Och kanske inte dyrare än något annat man har abonnemang på.

Nu på senare tid med OF osv, så är en gissning att man kan få en mer personlig koppling, kan få personliga hälsningar, önska material, och vissa kanske är mer eller mindre förälskade i någon/några särskilda OF-tjejer och betalar gärna för att få se mer. Bara en gissning.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte betalat för porr sedan i ungdomen då man någon gång vågade sig på att köpa en porrtidning med videofilm.
Med internet blev ju allt så mycket enklare då man kunde handla vad man ville helt anonymt.

Jag skulle dock kunna tänka mig att köpa klipp från någon favorit på OnlyFans om jag inte hittar klippet någon annanstans.
Men då mest bara för att stötta denne person.

Jag har faktiskt funderat på OnlyFans eller liknande själv.
Jag är ganska säker på att det finns en liten marknad som uppskattar en spermakåt och slampig smyg-crossdresser som mig.
Inte för att jag tror att man kan göra några pengar att tala om, men det skulle vara trevligt med en beundrande liten skara som vill se vad man erbjuder.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte betalat för porr sedan i ungdomen då man någon gång vågade sig på att köpa en porrtidning med videofilm.
Med internet blev ju allt så mycket enklare då man kunde handla vad man ville helt anonymt.

Jag skulle dock kunna tänka mig att köpa klipp från någon favorit på OnlyFans om jag inte hittar klippet någon annanstans.
Men då mest bara för att stötta denne person.

Jag har faktiskt funderat på OnlyFans eller liknande själv.
Jag är ganska säker på att det finns en liten marknad som uppskattar en spermakåt och slampig smyg-crossdresser som mig.
Inte för att jag tror att man kan göra några pengar att tala om, men det skulle vara trevligt med en beundrande liten skara som vill se vad man erbjuder.
Spännande. Hade gärna sett något
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Med det enormt stora utbud det finns idag så ser jag absolut ingen anledning till att betala. Man hittat lätt grattis versioner på det som andra vill ha betalt för.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man ska tjäna några större pengar, eller något alls, på onlyfans måste man ha något riktigt bra och unikt att erbjuda +att man måste lägga in en hel del tid i det. Dvs ha en plan, filma, redigera och skapa ett tilltalande innehåll "content" Dvs det räcker inte med att bara visa kuken och tro att man får massa följare. Det är min uppfattning, efter att ha använt den tjänsten ett tag.
Fördelen med OF är att man som "creator" kan knyta sina fans närmare till sig och erbjuda betalt innehåll.
Så, för att svara på TS fråga, ja, det finns mycket gratis porr på nätet, ovh för att kunna få någon att betala för att titta på just dig måste du ha något unikt och riktigt intressant.
 
Toppen