Bibliotek-flash

Epikuree

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan alla!
Har en fantasi som jag skulle vilja testa. På ett av biblioteken här i Göteborg finns en lämplig läshörna där jag skulle vilja sitta och slöläsa sådär i en av fåtöljerna, och en kvinna ska sätta sig framför mig, med kjol utan trosor, djupt urringad tröja - för att läsa lite hon med. Långsamt, utan att någon annan anar, visar hon mer och mer av sig själv för mig - vill se hennes fitta och hur hon smeker den, hur hon slickar på sina fingrar, till synes helt inne i hennes bok, och smeker sina bröst, öppnar sina ben och lyfter på kjolen... osv, ni fattar... en hemlighet för bara oss mitt bland lugnet på biblioteket. Klarar vi det utan att bli upptäckta?
Gillar denna fantasi, blir skönt kåt av att tänka på den! Är det någon som varit med om detta, eller på någon annan offentlig plats? Berätta!
Finns det någon tjej som vill testa - hör av dig!
//R
 
Kön
Man
Japp, många snygga brudar häckar på stadsbiblioteket. :)
Det närmaste var väl när jag åkte tåg och det satt en ung, svartklädd tjej snett mittemot. Hon hade superkort kjol och visade trosorna. Hon märkte att jag tittade, men hon gjorde inget mer. Inte jag heller, tyvärr...
 
Toppen