Bilen

drivingjessica

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Trevlig sida detta :)

Några andra tjejer här som också kan bli kåt bakom ratten och gör något åt det? Jag kör ofta bil i kjol utan trosor :)
 

David

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan Jessica!
Det låter ganska upphetsande faktiskt.
En liten fråga... hur gör du då?
Alltså, hur kan du fixa det och köra bil samtidigt?

Kram!

Puss och Knull, Lilla Hjärtegull!
 

drivingjessica

Ny medlem
Kön
Man
Blir ofta kåt av att vara hård på gasen haha :) Nej men om jag kört fort på motorvägen typ eller sladdat när det är halt ute. Då kör jag någonstans sakta på samma växel och smeker mig mellan benen. ELler så kör jag in på någon grusväg och stannar där och onanerar ordentligt. Har faktiskt onanerat en gång medan jag försökte komma loss ur en snödriva :D Tur att ingen såg eller hörde mig :)
 

drivingjessica

Ny medlem
Kön
Man
Japp det är mycket skönt att onanera bakom ratten! Jag får kommer mycket lättare då än om jag onanerar hemma eller någon annan stans. Som sagt är tanken på att det är massa andra bilister runt omkring extra retande!
 

David

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan ju säga att när jag tänkte på det du skrev så fick jag upp en bild av det i huvudet *ler*
Måste säga att man fick en liten resning!
Onanera mera!

Puss och Knull, Lilla Hjärtegull!
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by drivingjessica

Blir ofta kåt av att vara hård på gasen haha :) Nej men om jag kört fort på motorvägen typ eller sladdat när det är halt ute. Då kör jag någonstans sakta på samma växel och smeker mig mellan benen. ELler så kör jag in på någon grusväg och stannar där och onanerar ordentligt. Har faktiskt onanerat en gång medan jag försökte komma loss ur en snödriva :D Tur att ingen såg eller hörde mig :)

Det verkar som du kör som en biltjuv! Det är så man ska köra!:D;)
 

halivarodos

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet inte om en kille får skriva här men... Jag gjorde det en gång på motorvägen men det gör jag inte om det skvätte i taket och på instrumentpanelen och på mig. (inte kul alls) Men jag har i fortsättningen stannat bilen och gått ur. Det är inget jag brukar göra men ni tjejer (vissa) tycker ju det är kul att köra upp jämsides och visa brösten. ( vanligtvis tjejen i passagerar stolen)Så vad ska man göra...?
 

G_Spot

Ny medlem
Kön
Man
Det här låter som en trafikfara! Haha, inte så bra att få orgasm i 110 om det kliver upp ett djur eller vad som helst!


Går igång på vackra ögon och blyghet
 

NFspeed

Ny medlem
Kön
Man
min tjej red mig på väg hem en natt.
De va upphetsande i 90 km/h

kan djupt rekomendera sex i bil med någon el själv !
Trots allt så e farten upphetsande
eller hur ! [}:)]
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl OK att bli kåt mende flesta på denna traåden är direkt trafikfarliga med sina stunt. Frågan står öppen om gör allt det som blir sagt här:sleep::p:)
Originally posted by drivingjessica

Hej. Trevlig sida detta :)

Några andra tjejer här som också kan bli kåt bakom ratten och gör något åt det? Jag kör ofta bil i kjol utan trosor :)

Kåt runkare
 

surferboy

Ny medlem
Kön
Man
Förlåt om jag bryter mot några regler eller så genom att skriva på flickornas sida...

Jag onanerar ganska ofta när jag kör längre sträckor. Kan sitta iflera timmar och smeka mig, fantisera och runka. Jag har dock bara kommit i bilen ett fåtal gånger, tycker dt är mysigt att blir riktigt upphetsad under en lång tid, brukar sedan avsluta det hela på någon toalett någonstans.

Har även haft sex i bilen en gång, med en tjej som åkte med mig hem till sig. Resan tog runt 5 timmar, under den tiden hann vi smeka varandra, hon sög av mig när vi körde, och vi stannade ett flertal gånger på rastplatser och toaletter. Det var väldigt mysigt, och helt underbart att se henne sitta mer eller mindre naken hela resan, skulle gärna göra om det :)
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Bara undrar om en praktisk sak, vad gör man när man kommer (som man då)? Blir ju lätt lite kladdigt.
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
När jag kör bil långt så händer det att jag runkar lite... Helst om det är mörkt ute så inte mina medtrafikanter ser något. Problemet med att vara kille är ju att man kladdar ner så enormt när man kommer. Har ingen bra lösning på det, brukar stanna till på någon parkering och spruta utanför... Blir alltid grymt kåt av att onanera på förbjudna ställen.
 

Rosenvilde

Ny medlem
Kön
Man
Jadu Jessica... skönt att äntligen höra en tjej som ägnar sig åt samma sak som mig bakom ratten... gör det i stort sätt varje gång jag kör bil..
 
Toppen