Bion!

Anna

Ny medlem
Kön
Man
De pinsammaste som har hänt så var väll när jag precis kommit på det där med att onanera, ja kan väll ha varit 13-14 år och vi skulle på bio ett par kompisar och jag, vet inte varför men fick väll för mej att jag skulle ta lite på mej där ja satt, så ja fick väll upp farten rätt så bra , efter ett tag så frågade kompisen brevid om jag frös? öhh... jaa, stammade jag fram och slutade bums tur var väll det att de va så mörkt på bion iaf :oops:;)

Puss i Ljumsken ;D
 
G

Guest

Gäst
Nu tjejer har ju annars lite lättare att "smug-onanera" än vi killar, dessutom har ju vi en sats "att ta hand om".

Men visst vore det spännande att onanera på bion.

/Steffo
 

SOLO

Medlem
Haha, det där lät som ett riktigt skoj minne iaf. "Fick väl upp farten rätt bra". Undrar just hur mkt kompisen förstod. Halvbizarrt! :D

Master Bate!
 

ROBOKOPP

Ny medlem
Kön
Man
jag minns den tiden innan satsen kommit, när man kunde sitta bredvid någon å runka! det var tider det! jag hade inte något som hindrade mig från att göra det jämnt :)
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag har inge problem med att runka utan att spruta. Det är bara å dra tillbaka prcis innan det kommer. Kalas skönt.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LillPer

Jag har inge problem med att runka utan att spruta. Det är bara å dra tillbaka prcis innan det kommer. Kalas skönt.

Det är väl själva orgasmen man vill åt, eller...? I alla fall vill jag det! :)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Tips ! Om man med ett finger trycker till precis under pungen då man kommer så hindrar man satsen från att komma. Orgasmen är lika kraftig men man slipper "kladdet". Funkar kanonbra och förenklar mycket om man vill ta sig ett diskret snabbrunk!

Sthlm
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
det går också att klämma åt precis under ollonet, fast det gäller att klämma hårt så att urinröret stryps. Det går som absolut sista akutbromsen, eftersom satsen redan kan ha kommit upp och nästan genom röret när man bromsar den. Man får då även känslan av orgasm fast utan kladd.
Vad jag märkt vara jobbigt, dock, är att satsen ändå vill ut :) Ska man kunna släppa taget och gå därifrån så måste man vänta ett rätt bra "länge". Jag gör det bara när jag sitter här vid datorn och leker, och råkar komma allt för nära klimax - snabbt o klämma åt sen försiktigt, försiktigt ta sig till dasset, eller åtminstone lite papper :p

Finns det någon tidsgräns för att klämma vid pungen? Känner man typ att "nu börjar det bli dags, nu får jag klämma", eller måste man klämma innan det börjar kännas som klimax? Man måste ju i alla fall klämma innan satsen börjat vandra uppåt, eller hur?

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Jag brukar då iaf klämma till på urinröret under pungen, och sen när jag känner att jag är på väg att komma så tar jag bara vänster pek och lång finger och täpper till, sen runkar jag mej till orgasm med höger handen :) då slipper man "kladdet" som vill komma upp annars om man trycker ovanför ollonet, men det kommer ibland lite som är precis som för sattsen..
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
nej det är inte alls bra... satsen går tillbaka in i blåsan och kan orsaka en infektion i prostatan och det är INTE KUL vill jag lova... sök på prostatit om ni vill veta mer. säden ska UT och inte hindras

We drift deeper... Life goes on...
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
men om man jagar upp den så man känner att "om jag inte slutar nu så sprutar det utav helvete" och då slutar, sen fortsätter när man lugnat ner sig lite, och håller på så lite - är det också farligt?

tänk så blir man eggad av något man ser på stranden - måste man till varje pris få ut satsen då? det kan ju bli lite pinsamt...

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

Phu78

Ny medlem
Kön
Man
Mitt biobesök:
Ja hade en tjej som knäppte upp byxorna på mig försiktigt, vi satt näst längst bak... Och stack ner handen inannför och började runka mig lite smått... Så jag gjorde samma sak tills jag vände mig om o såg några tånnårskillar sitta o småfnissa bakom... Och jag tror inte de va åt filmen :oops: Men vi fick avsluta hemma! [^]

Originally posted by Anna

De pinsammaste som har hänt så var väll när jag precis kommit på det där med att onanera, ja kan väll ha varit 13-14 år och vi skulle på bio ett par kompisar och jag, vet inte varför men fick väll för mej att jag skulle ta lite på mej där ja satt, så ja fick väll upp farten rätt så bra , efter ett tag så frågade kompisen brevid om jag frös? öhh... jaa, stammade jag fram och slutade bums tur var väll det att de va så mörkt på bion iaf :oops:;)

Puss i Ljumsken ;D

There's only one way in life... and that's your own!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Alfons åberg:

Det beror på om du sprutar till sist eller inte. Att hålla på orgasmen är inget farligt i säg så länge du släpper ut det till sist. Det är att när man får orgasm men klämmer ihop urinröret så sperman inte kommer ut som det börjar bli farligt.

Masturbation for Salvation
 

jayamila

Ny medlem
Kön
Man
jag har läst en bok om sex- tekniker jag kommer inte ihåg exakt vad den hette men där är huvudtemat att en man inte bör få utlösning mer än en gång i månaden efter han fyllt 30. sedan förklarar de hur man har sex utan utlösningen men med orgasm.

det även om jag inte helt håller med om allt så tror jag fullt och fast på att det inte skadar att hålla inne med satsen.

sedan undrar jag om det bara är jag som är en ovalnig tjej, men då jag kommer, kommer jag mycket jag kan inte liksom dölja att jag kommit. fast det förstås jag vet hur jag är och skulle inte onanera offentligt.

jag skulle vilja bli en segelbåt i mitt nästa liv istället för en buss.
 

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by AlfonsÅberg

det går också att klämma åt precis under ollonet, fast det gäller att klämma hårt så att urinröret stryps. Det går som absolut sista akutbromsen, eftersom satsen redan kan ha kommit upp och nästan genom röret när man bromsar den. Man får då även känslan av orgasm fast utan kladd.
Vad jag märkt vara jobbigt, dock, är att satsen ändå vill ut :) Ska man kunna släppa taget och gå därifrån så måste man vänta ett rätt bra "länge". Jag gör det bara när jag sitter här vid datorn och leker, och råkar komma allt för nära klimax - snabbt o klämma åt sen försiktigt, försiktigt ta sig till dasset, eller åtminstone lite papper :p

Finns det någon tidsgräns för att klämma vid pungen? Känner man typ att "nu börjar det bli dags, nu får jag klämma", eller måste man klämma innan det börjar kännas som klimax? Man måste ju i alla fall klämma innan satsen börjat vandra uppåt, eller hur?

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...

finns tydligen fler som jag :p
 
Toppen