Bisexuella män

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Damunderkläder på en man tycker jag bara är avtändande.... Men en helnaken man med stånd är vacker att se på. Får man sen dessutom krypa ner och gosa med organet så är lyckan nådd...hehe.
Det enda som slår det är att gosa med en blöt fitta...
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag ser mig själv som hetero, skulle aldrig kunna bli kär i en kille.
Däremot är jag lydig :oops:
Jag har varit ägd vid tre, längre, tillfällen under de senaste 20 åren och då fått suga en hel del kuk :p
Jag tänder på att lyda främst men kan inte säga att jag avskyr att suga :oops:
 

Adamaktiv

Ny medlem
Kön
Man
Jag identifierar mig som hetero med lite bi
Tänder på rollspel och ev lite dominans
Så att någon är lydig låter spännande
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag ser mig själv som hetero, skulle aldrig kunna bli kär i en kille.
Däremot är jag lydig :oops:
Jag har varit ägd vid tre, längre, tillfällen under de senaste 20 åren och då fått suga en hel del kuk :p
Jag tänder på att lyda främst men kan inte säga att jag avskyr att suga :oops:
Om att vara bi innebär att man är kär i både killar och tjejer, så är jag helt hetro. Tror aldrig jag kan bli kär i en kille. Men att gilla det manliga könsorganet är en annan sak för mig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det hade varit så kul att kunna tända även på män, vi är ju generellt slampigare än brudarna. Så då skulle det bli ligga av..hehe
Ber om överseende med generaliseringarna.
Ligga o ligga…. Jag är inte intresserad av att ligga med män. Det är runk och sug som gäller för mig. Att få sperma sprutad på min kropp eller snopp. Så skönt att runka i en annan mans sperma.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Hehe… ja, det här med att bestämma vad man ”är” brukar ofta skapa debatt. Men för att svara på frågan så: JA, fast inte som du beskriver riktigt. Blir lätt krångligt när man skall smälta samman känslor med sexuell lust. Jag har valt att separera dessa för mig själv, men det är säkert olika för olika människor.

Jag älskar kvinnor, eller snarare; jag har genom åren älskat ett antal individer, som alla varit kvinnor, och som alla haft stora bröst haha ;)
Men det har nog inte varit brösten som gjort att jag älskat dem. Eller?! :) Nää, Det är ju personen i sig. Har dock inte upplevt någon liknande känsla för någon man. Inte ens i närheten.

Men! Jag älskar (och nu menar jag som enbart sexuell handling) att leka med andras kukar. Det är så underbart att runka, suga, smaka sperma och så. Helt fantastiskt med kukar! Men det är ju inte alls på samma djupa känslomässiga sätt. Det är ju en sexuell lust.

Så då säger någon att om du bara gillar att suga av en man då och då så är du inte på riktigt bisexuell. Någon annan säger: suger du kuk är du ju knappast hetro!

Så vad är man då? Kuksugande kvinnoälskare kanske?
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Om att vara bi innebär att man är kär i både killar och tjejer, så är jag helt hetro. Tror aldrig jag kan bli kär i en kille. Men att gilla det manliga könsorganet är en annan sak för mig.
Ja, jo jag är benägen att hålla med dig till viss del.
Bi, för mig, är att man dras åt båda hållen
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hehe… ja, det här med att bestämma vad man ”är” brukar ofta skapa debatt. Men för att svara på frågan så: JA, fast inte som du beskriver riktigt. Blir lätt krångligt när man skall smälta samman känslor med sexuell lust. Jag har valt att separera dessa för mig själv, men det är säkert olika för olika människor.

Jag älskar kvinnor, eller snarare; jag har genom åren älskat ett antal individer, som alla varit kvinnor, och som alla haft stora bröst haha ;)
Men det har nog inte varit brösten som gjort att jag älskat dem. Eller?! :) Nää, Det är ju personen i sig. Har dock inte upplevt någon liknande känsla för någon man. Inte ens i närheten.

Men! Jag älskar (och nu menar jag som enbart sexuell handling) att leka med andras kukar. Det är så underbart att runka, suga, smaka sperma och så. Helt fantastiskt med kukar! Men det är ju inte alls på samma djupa känslomässiga sätt. Det är ju en sexuell lust.

Så då säger någon att om du bara gillar att suga av en man då och då så är du inte på riktigt bisexuell. Någon annan säger: suger du kuk är du ju knappast hetro!

Så vad är man då? Kuksugande kvinnoälskare kanske?
Håller helt med dig. Jag kunde bara inte uttrycka mig som du kan…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, jo jag är benägen att hålla med dig till viss del.
Bi, för mig, är att man dras åt båda hållen
Jag dras åt båda könen (könsorganen), men blir aldrig kär i män.
Visst, jag har hånglat och kysst män också, nen det ger aldrig det pirret i magen som det gör med en kvinna.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag dras åt båda könen (könsorganen), men blir aldrig kär i män.
Visst, jag har hånglat och kysst män också, nen det ger aldrig det pirret i magen som det gör med en kvinna.
Jag tror inte att jag skulle kunna hångla med en man… på samma sätt som jag inte känner att jag skulle kunna bli avsugen…
Att bli beordrad att suga däremot :p
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det är ju alltid trevligt om man hittar en kamrat som tycker om samma saker och som har liknande förutsättningar för umgänge som en själv. Sen får väl andra ha vilka åsikter de vill om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen