Bli kåt och/eller runka till Let's Dance...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kände på fredagskvällen att jag hade svårt att behärska mej och hålla kuken i byxorna.
Finalvinnaren Filip' s partner Linn.... :)

Hon hade ju nästa inga underkläder... och det gick lätt att fantisera om att hon visade hela fittan i kasten.
 

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Kände på fredagskvällen att jag hade svårt att behärska mej och hålla kuken i byxorna.
Finalvinnaren Filip' s partner Linn.... :)

Hon hade ju nästa inga underkläder... och det gick lätt att fantisera om att hon visade hela fittan i kasten.

Ha ha, gud vad hemska ni är... Jag kollade på Lets Dance med pappa igår. Han hade också långa utläggningar om Filip och framförallt om Linn. Ur ett vetenskapligt perspektiv är det väldigt underhållande när vuxna män plötsligt förvandlas till primitiva grott-män och hjärnan ramlat ner i pungen på dem... ha ha
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ha ha, gud vad hemska ni är... Jag kollade på Lets Dance med pappa igår. Han hade också långa utläggningar om Filip och framförallt om Linn. Ur ett vetenskapligt perspektiv är det väldigt underhållande när vuxna män plötsligt förvandlas till primitiva grott-män och hjärnan ramlat ner i pungen på dem... ha ha

Hehe.... Kul att du spann vidare på min tråd. Många av oss vuxna män, och faktiskt även någon enstaka tjej/kvinna, har definierat detta forum som en plats där vi kan ta ut svängarna rejält i resonemanget - enbart för att driva upp kåtheten hos oss själva och er andra.
I vardagen finns vi i lite olika typer av kontrollerade miljöer, där vi är betydligt mer verserade. Så det så!

Jag är naturligtvis medveten om att dansare har hudfärgad kroppsstrumpa på sej och visar egentligen ingen hud alls.

Det här lilla flickebarnet är just för mycket flickebarn för att jag skall bli kåt på henne och börja tänka syndiga tankar. Men, något med hennes slanka kropp och de underutvecklade tonårsbrösten tillsammans med den till synes blygsamma klädseln fick fart på kuken.
Fantiserade detaljerat om hennes fittfrisyr, fittans utseende och hur det skulle kännas att fingerknulla henne, slicka och spruta på hennes tonårsbröst..... och mycket mycket mer....
 
Last edited:

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hade varit trevligt om alla carolas kläder hade ramlat av. Vilken kvinna. Sen får hon gärna ta på sig träningstights och pushup bh. Mums alltså.

Jaaaa... Carola har legat på min topplista sedan hon slog igenom på åttiotalet.
Så brutalt sexig i varje ålder som hon befunnit sig i genom åren.
Vilket drömknull!!
Att få se, höra och uppleva hennes njutning när hon får kuk... Mmmmm!!!
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jaaaa... Carola har legat på min topplista sedan hon slog igenom på åttiotalet.
Så brutalt sexig i varje ålder som hon befunnit sig i genom åren.
Vilket drömknull!!
Att få se, höra och uppleva hennes njutning när hon får kuk... Mmmmm!!!
Skulle vilja se henne tillsammans med Pernilla Wahlgren i en skön 69 med massor av fittslickning och fisting
 
Toppen