blivigt påkommen/komma på någon under onanistunden

joxzrules

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Skulle gärna vilja höra storys om tjejer ( ja även killar för ni lär ju skriva ändå ;D) om när/hur ni kom på/blev påkommen under en härlig stund. Pill och smek till er alla där ute
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Inte direkt påkommen, men jag kan känna mig skyldig när jag kommer ut från toaletten på jobbet efter en "snabbis" med mig själv.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte direkt påkommen, men jag kan känna mig skyldig när jag kommer ut från toaletten på jobbet efter en "snabbis" med mig själv.

Men bästa Anette, inte skall du känna dig skyldig för att du gör något som är både naturligt och jätteskönt. Du är säkert inte ensam på jobbet om att gå in på toan och onanera. Det gör säker både dina manliga och kvinnliga arbetskamrater också. Lite synd att det inte anses passande att tala om det. Skulle vara skönt att få höra sådant som: "Jag skall bara gå in på toaletten och fixa en orgasm". Eller "Fy fan vad skönt det var att onna därinne."
Mina kollegor har säkert förstått vad jag gjort när jag kommit ut från toan med rosiga kinder och lite simmig blick. I synnerhet om de stått utanför och väntat länge på att det skall bli ledigt. Och när de kommer in luktar det inget. För nyutsprutad sperma luktar väl inget. Eller luktar det gått? :D
 

joxzrules

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
det låter ju riktigt mysigt tjejen, jag kan ju säga att en annan oxå gör det emeellanåt, när andan faller på ;)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
En gång jag blev upptäckt så sov jag över hos en kompis. Smög upp till hans dator. Titta på porr.... runka... och sen kom han in. De var pinsamt.
:oops:
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag var ute och badade. Hade tagit mig till ett ställe där det inte var några andra. Trodde jag. Låg där och solade och hade det fint . Blev lite kåt och smågned fittan. Höll hela tiden koll så att ingen kom och såg mig, men det var lugnt, tomt på folk. Då och då kom det en båt och gled förbi och då fick jag göra ett uppehåll, ligga still. Men hur det var så blev jag alltmer kåt och insåg att det här håller inte. Ligger jag här så blir jag avbruten av alla båtar och även om inte de fanns så skulle jag inte kunna ge mig hän och ge mig själv vad jag behövde. Så jag spejade efter en plats, några buskar eller nåt, där jag kunde gå undan och gömma mig en stund. Tog med mig handduken och gick iväg till en samling träd i närheten. Lade mig på rygg och särade låren och gned fittan. Härligt. Jag blev allt kåtare och började närma mig höjdpunkten. Men då, tyckte jag mig höra något i buskarna kring mig. Jag blev skiträdd och låg still och lyssnade. Var det nåt? Jag lade handduken över nig och fortsatte. Var så jävla kåt och så nära att komma. Men då. Plötsligt kom en man genom buskaget, in till gläntan där jag låg och ställde sig och tittade på mig. Med ettv småleende. Jag låg där och flämtade, kåt, ertappad, hjälplös. försvarslös. Och mannen visste det. Han kände sitt övertag. Han... Det här var en svår upplevelse, men som ni förstår så blev jag kåt. Jag blir kåt nu igen när jag tänker på det och skriver det och jag gnider fittan med vänster hand nu medan jag skriver det. Jag återkommer, jag måste gå och onanera..Vad skönt det är att vara kåt
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag delade lägenhet med en kvinnlig arbetskamrat en gång i tiden. Egentligen var vi inte något par men det hände någon gång att vi hade sex med varann. Men vi levde också våra liv med andra partners utan att vara svartsjuka på varann.

En kväll när jag visste att hon jobbade låg jag i min säng och masturberade när jag hörde att en nyckel sattes i dörren. Jag drog snabbt över mig filten och såg att det var hennes läckra syster som kom. Jag visste inte att hon fått låna nyckeln och hon visste inte att jag var hemma och hade knappast väntat sig finna mig naken i sängen. Nåja, nu syntes ju bara axlarna så det var väl inte så farligt men hon fick se hushållsrullen bredvid sängen.
- Är du förkyld, sa hon och skrattade.
Jag fick lust att slita av mig filten och visa henne min praktstående manslem. Men någonstans slog en spärr till. Så tråkig var jag. Men jag har sedan den gången många gånger tänkt på vad som hänt om jag hade gjort det. Hade hon blivit förbannad. Eller hade hon onanerat färdigt åt mig eller rentav haft samlag med mig.

Nej, det blev aldrig något sex mellan mig och systern.
 
Last edited:

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var ute och runka ibland ett par buskar i närheten där jag bor en gång. Blev påkommen av en gubbe som var ute och rasta sin hund. Det var pinsamt och jag drog upp byxorna och sprang hem. Hunden skällde och höll på. Men den va kopplad som tur va. :p

De va lite pinsamt. Eftersom jag gillar att runka väldigt avklätt. Så t-shirten va uppe vid halsen och kallingarna och byxorna va nere vid anklarna. Men annars va de inte så farligt. :oops:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Hemma när jag var 16. Duschade och hade glömt låsa badrumsdörren när min brorsa kom och såg mig in action... Han garvade och gick ut.
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Vaknade i gryningen innan klockan ringde, halvljust i rummet och med min käraste sovandes bredvid mig. Jag är varm, tar av mig täcket för att svalka mig. Ligger på rygg och smeker lätt över min kropp. Stannar till vid min nyrakade pung, leker lite så slät. Styvnar. Tar några härliga drag. Mmmm…
Låter handen vandra vidare, hittar mitt bröst. Nyper lite i vårtan. Ner igen, drar fram ollonet, smeker lätt, lätt. Vill hela vägen nu. Går ur sängen, in i badrummet och leker klart och går och sätter på morgon kaffet. En stund senare kommer min älskling.
- Sovit bra? frågar jag
- Ja, men jag vaknade lite tidigt. får jag till svar, med ett leende och en puss på kinden
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaknade i gryningen innan klockan ringde, halvljust i rummet och med min käraste sovandes bredvid mig. Jag är varm, tar av mig täcket för att svalka mig. Ligger på rygg och smeker lätt över min kropp. Stannar till vid min nyrakade pung, leker lite så slät. Styvnar. Tar några härliga drag. Mmmm…
Låter handen vandra vidare, hittar mitt bröst. Nyper lite i vårtan. Ner igen, drar fram ollonet, smeker lätt, lätt. Vill hela vägen nu. Går ur sängen, in i badrummet och leker klart och går och sätter på morgon kaffet. En stund senare kommer min älskling.
- Sovit bra? frågar jag
- Ja, men jag vaknade lite tidigt. får jag till svar, med ett leende och en puss på kinden


??? Var ligger pinsamheten här??
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Vaknade i gryningen innan klockan ringde, halvljust i rummet och med min käraste sovandes bredvid mig. Jag är varm, tar av mig täcket för att svalka mig. Ligger på rygg och smeker lätt över min kropp. Stannar till vid min nyrakade pung, leker lite så slät. Styvnar. Tar några härliga drag. Mmmm…
Låter handen vandra vidare, hittar mitt bröst. Nyper lite i vårtan. Ner igen, drar fram ollonet, smeker lätt, lätt. Vill hela vägen nu. Går ur sängen, in i badrummet och leker klart och går och sätter på morgon kaffet. En stund senare kommer min älskling.
- Sovit bra? frågar jag
- Ja, men jag vaknade lite tidigt. får jag till svar, med ett leende och en puss på kinden


??? Var ligger pinsamheten här??

Håller med... var:sleep: :(
 

solgossen

Medlem
Kön
Man
Är hemma från jobbet då jag senare under dagen skall ta tåget till en konferens i södra Sverige. Sonen är i skolan, så jag går och sätter mig vid datorn utan en tråd på kroppen. När jag loggar på så ser en kvinna att jag är online. Hon föreslår en cam2cam, så jag sätter på mig hörlurarna. Hon är också naken och det blir erotiskt snack. Hon vill se mig hård och kåt, så jag startar att onanera. Helt plötsligt står min sons mor i dörren till mitt rum. Hon skulle hämta några kläder som sonen vuxit ur. Hon har använt hans resservnyckel, som hon förvaltar. Det hade jag aldrig drömt om att hon skulle dyka upp och dessutom se när jag med full fräs konverserar en naken kvinna i andra änden av cyberspace. Pinsamt, men hon har inte sagt ett ord om detta när vi träffats efteråt och hon skulle bara våga. Det var hon som tog sig in i mitt hus utan att först ringa på dörren. Hon trodde att jag redan rest till komferensen. Men det hade jag inte. Jag satt och hade en fin stund med en mogen kåt kvinna. denna kvinna såg att någon kom in i rummet och blev chockad, så hon har inte kontaktat mig efteråt. Det är oerhört pinsamt.:oops:
 
Toppen