Blivit besatt av onani.

Tantra-runk

Medlem
Hej på er!

Jag är en man så sakta men säkert börjar närma mig 40.
Jag har i hela livet tycket mycket om att onanera och har gjort det regelbundet oavsett tillgång på förhållande eller sex. Sedan jag själv upptäckte onanin så har kvinnlig onani varit min i särklass största turn on.
Jag lämnade ett förhållande för strax ett år sedan och det har varit lite skralt med sex sedan dess, mest pågrund av oengagemang från eget håll och möjligheter har absolut funnits.
Men av någon anledning så har min sexdrift tagit och växlat upp till en nivå som går att jämnföra med tidiga tonåren de senaste två månaderna. Jag tänker på sexrelaterade saker iprincip jämt. Från att ha onanerat kanske 2-3ggr i veckan så pratar vi nu 2-3 ggr om dagen och då är det väldigt sällan några snabbisrunk utan sessioner som kan hålla på i timmar av edging. Jag har lagt tusentals kroner på sexleksaker, alla besvikelser.
Jag har på något sett blivit besatt av onani, dels min egen men också andras, dels genom norra europas största favoritarkiv på alla porrsidor, men också poddar, youtube och böcker som avhandlar onani eller petting på något sätt och riktigt jävla duktig på att tillfredställa både kukar och fittor om man får säga det själv.
Även om detta tar upp mycket tid och framförallt tanke just nu så måste jag poängtera att det inte är ett problem (än?) utan snarare väldigt härligt då mina orgasmer är intensivare än någonsin och tag till och med har börjat lära mig att få orgasm utan utlösning.

Att det här överdrivna intresset kommer i 40-års åldern och inte i 12års åldern är konstigt. Sexdriften borde väll minska i takt med testosteronet eller blir fler begynnande gubbar superkåta? Är det min 40års kris som utspelar sig såhär eller är det helt enkelt mitt kall att utbilda mig till yoni-massör och blir fulltidsonanist?
Någon som känner igen sig? När jag hittade det här forumet fick jag lite hopp om att jag inte var ensam och att det till och med var en liten folkrörelse på frammarsch ;)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är inte lika lätt att bli hård som i tonåren, men om jag väl kommer i gång är jag lika kåt som nånsin nu som 39-åring.

Och kvinnor som onanerar är helt klart en av mina favoritgrejer också.
 

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
Känner igen mig väldigt mycket Har alltid haft en fascination för onani, och främst kvinnlig. Är i princip det enda jag söker på när jag runkar.. är 38 år. Är fascinerad av att bara VETA att nån onanerar, eller ens har gjort.. vet att i princip alla tjejer onanerat nångång, men vill liksom veta mer konkret. En undersökning som säger att X % onanerar ger mig inget. ÄLSKAR när jag kommer över nån info om nån jag känner som brukar onanera, eller nån känd person.. så peppra gärna med massa sån info om nån har ;)
 

colorado

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är besatt av onani.
Är 68 år och onanerar varje dag. Inte alltid till orgasm. Men när jag väl tillåter mig är den fortfarande explosiv. Jag äter även min sperma. Min fru är helt ointresserad av sex tyvärr, så jag får tömma mig själv.
Hon är väldigt kvällstrött så när hon har lagt sig sitter jag naken i soffan och onanerar till tvn. Varje kväll, det är min egentid.
 
Toppen