Blivit påkommen [rubrik av mod]

agostino

Ny medlem
Kön
Man
nåns förälder/brorsa, som kommit på dig vid te,x onani?:)
om, var de pinsamt?

Hej! Kul att du skriver här! Det blir fler som läser om du skriver en rubrik. Hälsn. /Challe - Moderator
 
Kön
Man
hehe!! för länge sen när jag hade kollat på en porrfilm å glömt att ta med mig hushållspapper fann nöden ingen annan utväg att satsa direkt på glasbordet, efter det skyndade jag mig att plocka bort filmen å tvätta snorrren MEN glömde att tvätta glasbordet :unsure:
när tjejen kom hem undrade hon vad det var för kladd :D :unsure:
 
A

Angel_* [låst_ej_18_IP-adress_registrerad]

Gäst
bästa-vännen:
Det var juh rätt pinsamt, men hon kanske blev "påtänd" och vill att du kladdar på henne också.. ;)

agostino:
Jag har aldrig direkt blivit påkommen, men jag blir nästan alltid störd när jag läser noveller eller annat.. Något irriterande.. :eek:
 
Kön
Kvinna
Jag har blivit påkommen av brorsan när jag låg och hade det skönt hemma... Men jag har även kommit på honom så man kan väl säga att vi är "kvitt" :)
 

Nemesis7

Ny medlem
Kön
Man
Satt och kollade på porr på datorn när faderns sambo började gå upp i trappan. Jag skyndade mig med att stänga ner allt på skärmen, men hann bara dra upp byxorna halvvägs. Hon kom in, vattnade blommorna, men när hon skulle ut vände hon sig om och såg att byxorna bara var halvt uppdragna.

Hon frågade "Höll du på med något nu", lite retsamt.

Jag skyndade mig med att svara: "Näe, jag åt så mycket i skolan idag, var tvungen att öppna bältet."

Jag har mina aningar om att hon inte gick på det.
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
häromdagen var min sambos storasyrra här...av nån anledning skulle hon söka nåt på nätet och då kom det ju fram sökta ord sen tidigare typ: kåta brudar, fittor, knullbilder, sexleksaker osv..vad hon än sökte på så kom nåt med sex upp för det e ju det enda man söker*L*...lite pinsamt. fast på nåt sätt blev man lite kåt av att bli påkommen..nån som vet hur man stänger av minnesfunktionen?*L*:oops:
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Internet Explorer 6: Verktyg => Internet-alternativ => Innehåll => Komplettera automatiskt.

I nya Internet Explorer 7 är det ännu enklare.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
en av gångerna man blivit påkommen var då jag sög av mitt ex i hans rum då han bodde hemma.

Han ligger med byxorna vid knäna och jag med bar överkropp suger ganska villt då dörren öppnas hastigt och hans yngre bror kommer in..Yngre = 2 år yngre än mig...

Det gick inte att döja vad jag gjorde :oops:

men han gick hastigt ut igen efter att han stått förstenad i kanske 5-10 lååååånga sekunder.....

Då var det pinsamt nu i efterhand var det en kul grej i det förflutna...;)
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
en av gångerna man blivit påkommen var då jag sög av mitt ex i hans rum då han bodde hemma.

Han ligger med byxorna vid knäna och jag med bar överkropp suger ganska villt då dörren öppnas hastigt och hans yngre bror kommer in..Yngre = 2 år yngre än mig...

Det gick inte att döja vad jag gjorde :oops:

men han gick hastigt ut igen efter att han stått förstenad i kanske 5-10 lååååånga sekunder.....

Då var det pinsamt nu i efterhand var det en kul grej i det förflutna...;)

coolt...hade du kuken kvar i munnen hela tiden?
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
en av gångerna man blivit påkommen var då jag sög av mitt ex i hans rum då han bodde hemma.

Han ligger med byxorna vid knäna och jag med bar överkropp suger ganska villt då dörren öppnas hastigt och hans yngre bror kommer in..Yngre = 2 år yngre än mig...

Det gick inte att döja vad jag gjorde :oops:

men han gick hastigt ut igen efter att han stått förstenad i kanske 5-10 lååååånga sekunder.....

Då var det pinsamt nu i efterhand var det en kul grej i det förflutna...;)

coolt...hade du kuken kvar i munnen hela tiden?

först men sedan skulle man försöka skyla sig....;)
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
en av gångerna man blivit påkommen var då jag sög av mitt ex i hans rum då han bodde hemma.

Han ligger med byxorna vid knäna och jag med bar överkropp suger ganska villt då dörren öppnas hastigt och hans yngre bror kommer in..Yngre = 2 år yngre än mig...

Det gick inte att döja vad jag gjorde :oops:

men han gick hastigt ut igen efter att han stått förstenad i kanske 5-10 lååååånga sekunder.....

Då var det pinsamt nu i efterhand var det en kul grej i det förflutna...;)

coolt...hade du kuken kvar i munnen hela tiden?

först men sedan skulle man försöka skyla sig....;)
hmmm...inte lätt att skyla sig när man så att säga redan e tagen medkuken i mun*L*
coolast hade nog varit ifall du bara fortsatt och inte brytt dig ett dugg...kul grej iallafall..ha det bra!
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
en av gångerna man blivit påkommen var då jag sög av mitt ex i hans rum då han bodde hemma.

Han ligger med byxorna vid knäna och jag med bar överkropp suger ganska villt då dörren öppnas hastigt och hans yngre bror kommer in..Yngre = 2 år yngre än mig...

Det gick inte att döja vad jag gjorde :oops:

men han gick hastigt ut igen efter att han stått förstenad i kanske 5-10 lååååånga sekunder.....

Då var det pinsamt nu i efterhand var det en kul grej i det förflutna...;)

coolt...hade du kuken kvar i munnen hela tiden?

först men sedan skulle man försöka skyla sig....;)
hmmm...inte lätt att skyla sig när man så att säga redan e tagen medkuken i mun*L*
coolast hade nog varit ifall du bara fortsatt och inte brytt dig ett dugg...kul grej iallafall..ha det bra!

Ja då bvar det otroligt pinsamt men nu i efterhand var det en kul grej:oops:
 

Spanarn

Ny medlem
Kön
Man
Åker upp till luleå varje år för att träffa släkten, dvs på diverse helgdagar osv...
iaf så brukar jag alltid dras lite extra åt bastun min mormor har (där jag och min famlij nu sover och bor när vi åker dit) . Och det var en sån dag, förra sommaren när man var sugen på bastu.. och sugen på annat, om ni förstår? :p

så då sitter jag där och drar en tarzan och så hör jag någon komma nerför trappen och öppna handtaget på dörren in till duschrummet där bastun då också ligger. Så jag hoppar upp och försöker fatta tag om min handduk men har glömt att ta med en in i bastun så jag försöker snabbt tänka på både basebollträn och fula män i rutiga kostymer , men inget hjälpte.. så när bastudörren öppnas stiger min moster in, 50 bast I might add, med ingen handduk eller något och ser mig spritt språngande naken. Jag försökte verkligen dölja mitt stånd.. hoppades på det bästa.. tack som det var så var hon rätt cool och ursäktade sig och så och jag slank ut genom dörren, förbi en med blicken vänd åt ett annat håll lite generad moster ! :p

Tur att vi bara ses 2-3 gånger om året :oops:
 

martinkink

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har aldrig blivit påkommen själv, men väl kommit på farsan med kuken i ena näven och en porrtidning i andra.
Generat lade han ifrån sig tidningen, drog upp täcket, svarade tydligt på min fråga (som jag stammat fram) och sade "och du, du får lära dig att knacka på innan du öppnar en stängd dörr".

Nästan mer pinsamt än att själv bli påkommen.
/m
 

queenoflindaland

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig blivit påkommen själv, men väl kommit på farsan med kuken i ena näven och en porrtidning i andra.
Generat lade han ifrån sig tidningen, drog upp täcket, svarade tydligt på min fråga (som jag stammat fram) och sade "och du, du får lära dig att knacka på innan du öppnar en stängd dörr".

Nästan mer pinsamt än att själv bli påkommen.
/m


äsch, om han kommer på dej, så vet han ju hur det känns! ;)
 

gullegrabben

Ny medlem
Kön
Man
nåns förälder/brorsa, som kommit på dig vid te,x onani?:)
om, var de pinsamt?

Hej! Kul att du skriver här! Det blir fler som läser om du skriver en rubrik. Hälsn. /Challe - Moderator

************

Ojdå, fler som varit med om nå’t pinsamt!

Min första runk minns jag än, fast det gått årtionden sedan dess...

Jag hade kvar min svendom och fick bara små mörka fläckar i kallingarna, men en kväll när farsan satt å titta på tv, hände något härligt... ...men samtidigt jobbigt.
Jag körde min handtralla, men den slutade med att jag fick nå’t blött i handen.
Ve & fasa! Vad gör man nu då, tänkte jag.

Jag måste göra mej av med smeten...men varför kom det nå’t ur snoppen...det hade det inte gjort tidigare, minsann.

OK, lika skönt hade det varit varje gång sedan flera år tillbaka, men den här gången blev det mera långdraget.

Mellan mej och toan låg tv-rummet...och jag hade inget att ta ”det” i...och inte visste jag om det skulle komma mera...bara av sej själv alltså.

Nå, raskt ut förbi farsan som bligade lite mot mej i det bleka ljust från tv-n...han såg nog inte att jag höll handen nere i kallingarna, där jag knep om snoppen för att åtminstone hindra ytterligare flöde.

I badrummet kikade jag förvånat på det smetiga som jag nu såg för första gången...det luktade lite mysko men såg ofarligt ut...och framför allt, så var det inget som borde kunna göra fläckar i kallingarna!

Geggan gick dessutom att skölja av kvickt och med en nöjd suck konstaterade jag att farsan inte tog notis om mej när jag knallade förbi tv-n.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sedan den gången, har jag säkert runkat flera tusen gånger i mitt liv
Och det har alltid varit en fantastisk upplevelse!

Nu ska jag krypa ner under täcket och minnas de allra skönaste grejorna...
Och så kör jag väl en sväng innan Jon Blund...man sover gött efteråt!! :D[/size=2]
 

ungkille87

Ny medlem
Kön
Man
Blev på kommen på klassresan i 9an i frankrike utav en städkärring på hotelett..Jag hade låst till rummet men städpersonalen har ju nyckel så hon kom ju in, och det hörde jag men jag satt ju säkert in på toan(trodde jag)..men jag hade glömt o låst till toan så in kom hon när jag satt helt naken på toan o runkade som bara den. Hon sa nånting på franska och gick ut, jag blev bara kåtare utav detta o runkade på tills jag spruta. Sen tog jag på mig kläder och gick ut då stog hon och hennes kollega utanför dörren o väntatde på att jag skulle gå, då var det lite pinsamt.
 
Toppen