Blue vision Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Snäs-man

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag bor i Strängnäs . Finns det någon i närheten som ska åka dit snart Så följer jag mer än gärna med ifall det funkar . Drämmer in att få runka ihop med andra . Finns det möjlighet att få vara med i ett glory hole och titta på när någon suger kuk?
 

GrovSthlm

Medlem
Kön
Man
Är en 32-årig kille med sambo som inte vet något, är hemligt bi, varit en del med killar men senast var tio år sen typ.

Undrar om det finns nån mer erfaren som man kan få hänga på till Blue Vision snart? Aldrig varit på något sådant ställe förut. Vill gärna testa runka med andra där och kanske suga genom gloryhole med, aldrig sugit förut dock. Kan inte så ofta men t ex nu på tisdag vid 17-tiden funderar jag på att dra dit.

Skicka gärna PM! Om några vet hur det funkar med pandemin osv nu också på BV så hojta.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Att få vara i gallerrummet på BV en parkväll är underbart för en exhibitionist. Att visa fittan för ett gäng killar som står och runkar på andra sidan gallret är verkligen upphetsande. Har alltid bemöts med respekt. Har i och för sig inte varit ensam tjej utan alltid haft min sambo med mig.

Så om ni killar vill ta med fru/sambo/flickvän så går det alldeles utmärkt om tjejen själv är intresserad, förstås.

Nu när pandemin dalat av lite så kanske det blir en "sex-semester" för mig och Harley i sommar. Gå på porrbio, ha sex på hotell och bjuda in andra par/personer, gå på nakenbad etc. Finns en del uppdämd sexuell energi att få ut
 

Eightinches55

Medlem
Kön
Man
Var där för ett par veckor sedan och då gick en tjej omkring i en dress av läderslingor. Den visade verkligen mer än den dolde.
Jag stod i ett av båsen mittemot gallret och hade gloryluckan öppen. Hörde att någon gick in i båset bredvid och kikade lite försiktigt genom luckan. Det var tjejen jag sett tidigare! Efter en kort stund kommer några fingrar i luckan och jag sticker in kuken. Hon drar ett par drag o h börjar sen suga. Det är givetvis skönt och efter en stund känner jag att det är på gång. Knackar i väggen för att förvarna men hon fortsätter och tar satsen i munnen.
Oväntad och mycket häftig upplevelse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen