Blue vision Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hade varit trevligt, till att börja med, om några av gubbarna tog fram kukarna och började runka till henne.
Jag skulle helt säkert låta henne se mig runka lite trevande till någon film för att se hur hon reagerade och fortsätta om hon verkade uppskattande.
 
Last edited:
T

Tophat

Gäst
Vill gå dit med frun. Ordentligt urringad. Eller är det bara yngre kvinnor som är av intresse för männen där? Min fru är runt 50.
Hej, inga problem med att ta med sig sin fru som är runt 50 år, min sambo är 49 år och hon har varit med på Blue Vision några gånger och hon klär sig verkligen sexigt och utmanande i kortklänning med stor urringning och ingen bh eller trosor inunder.
Hon har stora bröst F-kupa och brunröda vårtor som står rätt ut, ibland när vi är där så går vi bara runt och tittar och slår oss ner och tittar på lite porrfilm, några gånger har vi gått in i uppvisnings rummet och klätt av oss nakna och hade sex när andra män tittade på.
Vi har också varit där på par kvällar och haft sex tillsammans med andra par!
Så var inte rädd för att ta med din fru till Blue Vision!
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
BV är riktigt fint och det är inte alls bara gubbar där även om såklart det också förekommer :).
Men oavsett ålder och kön så är det den kåta stämningen som är så härlig.
Tyvärr blir det inte så ofta som jag skulle vilja att jag kommer dit, men alltid härligt. Gillar att få suga av kåta andra män medan de kollar härlig porr. Även gubbar! :)
Trevlig och ren kommer man långt med.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
BV är riktigt fint och det är inte alls bara gubbar där även om såklart det också förekommer :).
Men oavsett ålder och kön så är det den kåta stämningen som är så härlig.
Tyvärr blir det inte så ofta som jag skulle vilja att jag kommer dit, men alltid härligt. Gillar att få suga av kåta andra män medan de kollar härlig porr. Även gubbar! :)
Trevlig och ren kommer man långt med.
Härligt
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Helgen närmar sig och nu på lördag och söndag 30/10-31/10 kommer jag till Stockholm och jag kommer då att besöka Blue Vision för att runka kuk och suga kuk och bli sprutad i munnen. Så alla kåta killar kom dit och töm era kukar i min längtande mun:)
 
M

MrTom - UPPSALA

Gäst
Funderar på att åka till Sthlm på söndag och besöka Manhattan eller Blue Vision för att suga kuk och själv bli sugen, nån mer som ska dit den 31/10?
 

trysexual80

Ny medlem
Kön
Man
Enormt nyfiken på detta men har aldrig gjort något liknande. Finns det gloryholes eller sker allt öppet så att säga? Ett anonymt hål med en kuk som man kan suga på vore för härligt ändå. Blir stenhård av bara tanken. Om någon kan vara så snäll och kort informera om hur det går till så kanske det dyker upp en oerfaren men en ivrig mun inom kort. Tack för svar på förhand.
 
T

Tophat

Gäst
Vill gå dit med frun. Ordentligt urringad. Eller är det bara yngre kvinnor som är av intresse för männen där? Min fru är runt 50.
Du kan gå dit med din fru , jag är där med min sambo som är 50 och det är mycket uppskattat bland män även om dom bara får titta på oss när vi är nakna och har sex helt öppet i någon av salongerna eller i uppvisnings rummet!
 

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
Du kan gå dit med din fru , jag är där med min sambo som är 50 och det är mycket uppskattat bland män även om dom bara får titta på oss när vi är nakna och har sex helt öppet i någon av salongerna eller i uppvisnings rummet!
Det kan jag förstå att det är :)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Att få vara i gallerrummet på BV en parkväll är underbart för en exhibitionist. Att visa fittan för ett gäng killar som står och runkar på andra sidan gallret är verkligen upphetsande. Har alltid bemöts med respekt. Har i och för sig inte varit ensam tjej utan alltid haft min sambo med mig.

Så om ni killar vill ta med fru/sambo/flickvän så går det alldeles utmärkt om tjejen själv är intresserad, förstås.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen