Blue Vision

Status
Stängd för vidare inlägg.

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag funderar på att gå på Blue Vision. Någon som varit där nyligen?

Ensamma kvinnor som går dit (skulle inte tro det) eller par? Någon härifrån?

Är stället fräscht? Finns duschar t ex? Trevlig stämning eller creeps? Åldrar? Någon speciell dag i veckan som är bättre eller sämre?

(Det står saker om BV på forumet men inget som känns helt aktuellt)
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
Ja, i vart fall en från forumet är där (jag!).

Det är helt klart mest män där. En del transor. Blev skönt avsugen av en samtidigt som jag kollade på film i ett bås precis före pandemin. Har även sett en shemale där ganska nyligen med jättelika silikonbröst. Det är nog ganska jämt i åldersfördelning och inte mycket creeps (men de finns!)

jag tycker att det är fräscht, och är ganska säker på att det inte finns duschar. Däremot finns skåp för kläder om man är där på nakenkvällarna. Nakenkvällarna är riktigt porriga och många är helt nakna (dock inget tvång). Så mitt förslag är att du går dit någon av nakenkvällarna (torsdagar) utan att klä av dig och känner in stämningen. Gillar du det ska du kasta av dig kläderna! (Man får en handduk)

om du vill ta med fru/flickvän/kk så är onsdagarna och lördagarna bäst. Då är det par kvällar!

Testa!
 
M

micky666

Gäst
Åhhh..låter spännande. .ska faan åka till Stockholm. ..nån som möter upp mej å visar mej vart??
 

Peterqr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har inte riktigt vågat mig dit, men är sugen på att få kuken omhändertagen och att få känna en hård kuk i handen....
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, i vart fall en från forumet är där (jag!).

Det är helt klart mest män där. En del transor. Blev skönt avsugen av en samtidigt som jag kollade på film i ett bås precis före pandemin. Har även sett en shemale där ganska nyligen med jättelika silikonbröst. Det är nog ganska jämt i åldersfördelning och inte mycket creeps (men de finns!)

jag tycker att det är fräscht, och är ganska säker på att det inte finns duschar. Däremot finns skåp för kläder om man är där på nakenkvällarna. Nakenkvällarna är riktigt porriga och många är helt nakna (dock inget tvång). Så mitt förslag är att du går dit någon av nakenkvällarna (torsdagar) utan att klä av dig och känner in stämningen. Gillar du det ska du kasta av dig kläderna! (Man får en handduk)

om du vill ta med fru/flickvän/kk så är onsdagarna och lördagarna bäst. Då är det par kvällar!

Testa!

Tack. Det är helt klart kvinnligt sällskap jag är ute efter. Onsdagar & lördagar it is :)
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Nu på fredag 22/4 kommer jag till Stockholm och jag kommer då att besöka Blue Vision för att få runka och suga kukar och bli sprutad i munnen med massor av god sperma mums:)
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Onsdagar och Lördagar låter spännande. Ska kolla med flickvännen om hon har lust att gå dit nån kväll :).
Jag har varit på BV för länge sedan när jag var singel men då blev det bara lite titta på andra som runkade och runka till lite trevligt i ett bås :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen