blus

kille71

Medlem
Kön
Man
Pinsamt… då har jag en.
Det är många år sen. Jag var kanske 17 eller 18. Efter en fest sovde jag hos min flickvän. Jag var ganska fullt efter många öl. Det var bara att lägga sig. Vi kläd av oss och hade lite sex, inget konstig. Sen somnade vi.
Nån gång under naten, jag har ingen aning när, vaknade jag. Allt öl trängde till utgången och hade ett enormt stånd. Jag reste mig ifrån sängen och kände på en gång att jag inte var nykter. Det var mörkt i rummet och jag fick började söker efter mina kalsonger. Jag kände hur min blåsa spände sig och jag insåg att jag måste skynda på mig. Jag fick tag i något och började stoppa i mina ben i det. Jag minns att det kändes konstig, men jag hade ingen tid att ångra mig. Det var bara ut genom dörren och så snabbt det bara gick till toan.
Och sen hände det. I hallen träffade jag hennes mor. Hon var på vägen till sängen, ifrån toan. Första tanken var, ingen fara du har ju byxan på det, men hon tittade fulltständig chockad på mig. När jag tittade ner på mig, såg jag att jag hade hennes blus på, med mina ben ditt armarna ska.
Och mitt i allt tyg som jag försökte hålla upp står min kuk….
Det var aldrig ett enda ord om denna träff ….. och jag var tacksam för det.
Det är faktisk sant, aven om ni inte tror det.
:oops:
 

QsN

Ny medlem
Kön
Man
hahaha!! skulle ha bangat påå henne då!! han var juh färdigladdad o allt!! BANG[/size=6]
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Ännu en pinsamhet man har svårt att tro är sann.... du måste ha bra smala ben eller tjejen tjocka armar om du skall få ner benen i blusärmarna.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Ännu en pinsamhet man har svårt att tro är sann.... du måste ha bra smala ben eller tjejen tjocka armar om du skall få ner benen i blusärmarna.

jag fick blusen inte ricktig upp och armarna på den blev något sliten. :)
Jag kan knappast tro det själv att jag har rakad ut för ett sådant historie.
 

mr me

Medlem
Kön
Man
njaa.. jag har hört att vissa män gillar att ha på sig kvinnokläder men blusen som byxor är väl att ta i?;)
 
Toppen