Bodycontact fungerar inte/ kontakter på BC

Status
Stängd för vidare inlägg.

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Samma namn som här.
F ö så är det segt som kola att komma in och att ta upp nya sidor. Bilder funka nu men inte Sök
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
http://status.bodycontact.com/

"Sajten har strulat en hel del som vi ber om ursäkt för. Mediaserverns RAID-volym ligger nere, på grund av att de hot spares som fanns tillgängliga inte kickade in som de skulle. Nya hårddiskar är beställda från Tyskland. Till dess så är ligger forumet nere, inga bilder visas och sökfunktionen är avstängd. Inga PLUS-poäng dras under tiden strulet pågår. I övrigt så ska det funka mer eller mindre som vanligt.
Under onsdagskvällen så har vi startat om alla webservrar som hanterar medlemssidan och www."
Tack för bra info!
 
K

KjellKåt

Gäst
Det fungerar inte än, när kan man tänka sig att det sker något?
 

Guns4XL

Ny medlem
Går inte att registrera konto på bodycontact. Har försökt flera gånger. Och betalar för att registrera kontot. Står att kontot inte är validerat. Och att man ska betala. Har betalat flera gånger. Och försökt öppna två olika konton. Får heller inga svar från suporten, annat än att de tagit emot mitt ärende. Har gått flera månader nu. Så undrar om de bara lurar folk att betala pengar....

De borde skriva att det inte går att registrera konton istället för att ta betalt för tjänster de inte erbjuder...

De har varit en bra sida förr. Men verkar som de bara lurar folk på pengar nu.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Går inte att registrera konto på bodycontact. Har försökt flera gånger. Och betalar för att registrera kontot. Står att kontot inte är validerat. Och att man ska betala. Har betalat flera gånger. Och försökt öppna två olika konton. Får heller inga svar från suporten, annat än att de tagit emot mitt ärende. Har gått flera månader nu. Så undrar om de bara lurar folk att betala pengar....

De borde skriva att det inte går att registrera konton istället för att ta betalt för tjänster de inte erbjuder...

De har varit en bra sida förr. Men verkar som de bara lurar folk på pengar nu.
Jag är medlem, men upplever att många funktioner inte funkar, har försökt betala medlemskap men det gick inte, sen kan man bara betala med sms och då måste det vara ett fast abonnemang, ej kontantkort. Dåligt att de inte tar swish eller kontokort. Dom lägger inte ner allt för mycket kraft på sidan iaf...
 

Normal

Ny medlem
Kön
Man
Allvarligaste är att de fortfarande 2022 inte aktiverat kryptering av kommunikationen. Alltså https. Som har varit standard i flera år på så gott som alla webbsidor, även om onanera.se var sen att införa det. Så det är nog ingen som riktigt tar hand om den sidan.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var inne där i går f att kolla. Försökte mig inte på annat än att surfa runt lite bland annonser o profilsidor.
Kan bara hålla med - sidorna på web-platsen är jättesega att få upp och hela platsen verkar blivit mycket mer så efter att de gjorde en ändring av åtkomsterna f olika delar för dem utan ab, för en tid sedan. Skriver man inte rätt i början på URL-en så möts man av ett glatt?? besked "Sidan kan inte hittas. Jag betvivlar också att det blir bättre om man tecknar ab, för det ligger mer bakom än så. Snålhet och styvmoderlig behandling är bara förnamnen. Att man inte svarar på inlägg eller korrespondens är inget nytt, det har alltid varit otroligt segt, men uppenbarligen har de blivit än värre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen