Bodycontact och runkträffar

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså det här med folk på BC…. Ibland så funderar jag på om sidan finns pga att det endast är där som begåvningsreserven kan existera.

Jag har varit där till och från i kanske 10 års tid och det är likadant hela tiden.

Skriver man i ”kille söker kille” att man söker runkträff så kommer det ena märkliga efter det andra.
Har man angett att man är gift så tror vissa som svarar att det är fritt fram att komma och knulla min (ovetande) kvinna.
Som att hon skulle vilja överraskas av nån kåt gubbe i hemmet.

Sen har vi alla killar som gillar att ta satsen i röven eller som sväljer sperma på löpande band, kanske rentav igår, men som dessutom (så klart) är 100% friska.

Eller varför inte klassikern som första kontakt:
(Återigen så är jag ju gift medelålders)
”Hej! Kåt? Kan vi ses hemma hos dig nu?”

Söker man runkträffar till heteroporr så är man ju garanterad minst 3-4 förfrågningar/erbjudanden om avsugningar. Jag tänker att; Har jag inte skrivit det i annonsen så kanske det inte är vad jag söker?!!


Nån som känner igen sig? :cautious:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Alltså det här med folk på BC…. Ibland så funderar jag på om sidan finns pga att det endast är där som begåvningsreserven kan existera.

Jag har varit där till och från i kanske 10 års tid och det är likadant hela tiden.

Skriver man i ”kille söker kille” att man söker runkträff så kommer det ena märkliga efter det andra.
Har man angett att man är gift så tror vissa som svarar att det är fritt fram att komma och knulla min (ovetande) kvinna.
Som att hon skulle vilja överraskas av nån kåt gubbe i hemmet.

Sen har vi alla killar som gillar att ta satsen i röven eller som sväljer sperma på löpande band, kanske rentav igår, men som dessutom (så klart) är 100% friska.

Eller varför inte klassikern som första kontakt:
(Återigen så är jag ju gift medelålders)
”Hej! Kåt? Kan vi ses hemma hos dig nu?”

Söker man runkträffar till heteroporr så är man ju garanterad minst 3-4 förfrågningar/erbjudanden om avsugningar. Jag tänker att; Har jag inte skrivit det i annonsen så kanske det inte är vad jag söker?!!


Nån som känner igen sig? :cautious:
Man får sålla rejält.....
 

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
Jag har samma erfarenhet med BC som ni. Ensamma män kan inte skriva eller läsa samt lovar runt och håller tunt. Numera använder jag det endast för att träffa par. Par är så mycket seriösare.
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Snurrade runt i typ 2 år innan jag hittade rätt där..om än det vart en flyktig träff:/

Att heterokillar blir nerlusade med förslag är inte heller så konstigt..man kan välja vilka kategori man vill bli kontaktad av.

Rätt ofta får man pm av heterosnubbar som bara vill ha en snabb avsugning
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har samma erfarenhet med BC som ni. Ensamma män kan inte skriva eller läsa samt lovar runt och håller tunt. Numera använder jag det endast för att träffa par. Par är så mycket seriösare.
Vet inte om jag vill hålla med dig. De kanske är seriösa, men de svarar sällan på meddelande. Ett 'nej tack' borde man kunna kräva åtminstone i ren artighet.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Snurrade runt i typ 2 år innan jag hittade rätt där..om än det vart en flyktig träff:/

Att heterokillar blir nerlusade med förslag är inte heller så konstigt..man kan välja vilka kategori man vill bli kontaktad av.

Rätt ofta får man pm av heterosnubbar som bara vill ha en snabb avsugning
Men det är väl inga problem, om man nu vill suga av, att heterokillar vill bli avsugna.
Det som är störande är att vissa hugger på allt.
Sen har jag oxå varit mer om att homos byter läggning om man söker specifikt heterokillar.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Andelen SnackePellar, som inte klarar att gå från Snack till Verkstad är betydande.
Men, jag har också träffat väldigt rätt ganska många gånger - både på BC och Onanera.se

Efter en Sanitycheck, som båda parter uppskattat, så har kuklekarna blivit väldigt lyckade.

Det finns hopp - men, som någon ovan sade: man behöver sålla.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Försökte många år innan jag lade ner bc efter lyckad träff med en tjej. Över 10 år sen. Hade hållit på länge länge och försökt få napp. Nu för tiden tycker jag happy pancake funkar bäst, men är ju ganska stor marginal på allt som inte blir av där med.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo jag tror att det ofta havererar eftersom många bara kan skriva när de är kåta och sitter och runkar. Lätt att lova saker då.
Man måste ju kunna skriva lite över tid för att det ska gå att få till.

Har inte fått till nån träff härifrån, men det beror på samma sak som ovan. Ett jäkla skrivande och kåt stämning en timme på fredagskvällen, sen knäpptyst under 7-10 dagar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sedan är det ju så att man kan få förhinder för en träff. Det händer mig också och oftast beror det på omständigheter som familjeförhållanden m.m.
Men väldigt många som utger sig för att vara singlar, har antingen hemmaboende barn eller t.o.m någon student inneboende.... märkligt att sådant framkommer som först när det blir tal om att ses...
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Sedan är det ju så att man kan få förhinder för en träff. Det händer mig också och oftast beror det på omständigheter som familjeförhållanden m.m.
Men väldigt många som utger sig för att vara singlar, har antingen hemmaboende barn eller t.o.m någon student inneboende.... märkligt att sådant framkommer som först när det blir tal om att ses...
Jo att få förhinder är ju ingen dödssynd direkt. Dock kan man ju kanske meddela det innan träff istf att bara vara tyst :)
 
Kön
Man
Jo jag tror att det ofta havererar eftersom många bara kan skriva när de är kåta och sitter och runkar. Lätt att lova saker då.
Man måste ju kunna skriva lite över tid för att det ska gå att få till.

Har inte fått till nån träff härifrån, men det beror på samma sak som ovan. Ett jäkla skrivande och kåt stämning en timme på fredagskvällen, sen knäpptyst under 7-10 dagar.
Kan ju också bero på att din profil är dold ;)

Bra grundregel: fatta aldrig beslut med kuken i handen :cool:
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså det här med folk på BC…. Ibland så funderar jag på om sidan finns pga att det endast är där som begåvningsreserven kan existera.

Jag har varit där till och från i kanske 10 års tid och det är likadant hela tiden.

Skriver man i ”kille söker kille” att man söker runkträff så kommer det ena märkliga efter det andra.
Har man angett att man är gift så tror vissa som svarar att det är fritt fram att komma och knulla min (ovetande) kvinna.
Som att hon skulle vilja överraskas av nån kåt gubbe i hemmet.

Sen har vi alla killar som gillar att ta satsen i röven eller som sväljer sperma på löpande band, kanske rentav igår, men som dessutom (så klart) är 100% friska.

Eller varför inte klassikern som första kontakt:
(Återigen så är jag ju gift medelålders)
”Hej! Kåt? Kan vi ses hemma hos dig nu?”

Söker man runkträffar till heteroporr så är man ju garanterad minst 3-4 förfrågningar/erbjudanden om avsugningar. Jag tänker att; Har jag inte skrivit det i annonsen så kanske det inte är vad jag söker?!!


Nån som känner igen sig? :cautious:
Känner igen det till 100%
 
Toppen