bröst

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla bröst är fina. Stora bröst gungar fint, men små bröst är jättefina, söta. Jag gillar små bröst, det är fint. Och jag gillar stora bröst, kan inte bestämma mig! [|)]

sant varför välja...går ju inte, beror ju oxå på vem brösten sitter.
Vem har startat denna tokiga tråd...fy..haha
Mer tuttar åt folket...mysiga gosiga ting.
........................................
Härlig "slogan" ja härliga bröst kan man inte få nog av,
sen är det individuellt vad som uppfattas som "härliga"
Men för egen del tycker jag om det mesta i bröstväg från små
fasta till stora tunga, alla är härliga på sitt sätt och är väl värda
en uppskattande behandling!
Kram! till trådens upphovskvinna! ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
lagom stora och naturliga med lite häng i och ganska stora vårtgårdar med styvna vårtor, Mmmmm

vad är lagom?? a,b,c,d,f...finns många storlekar??? nyfiken jag är en F så du kan gämföra


Bra fråga

Vad är lagom, det sitter ju i betraktarens ögon o smak så det var ett ganska klantigt ordval kanske;)

men för mig är iofa alla bröst (nästan) underbara men om jag måste säga en stl så blir det d:p
 

Roofu

Medlem
Kön
Man
Jag gillar bröst som skeda säger. De skall rymmas i handen och lite spetsade bröstvårtor är ju aldrig fel. ;)
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag gillar alla bröst och i alla storlekar! :p

Men sen tycker jag det är olika hur de framhävs(med kläder på i offentligheten). Visst tittar kanske de flesta män på ett par i ögonfallande stora, urringade bröst. Men i ärlighetens namn är det inte alltid snyggt beroende på hur denna "inramning" är gjord och i vilket sammanhang. Nä, jag är inte puritan! Jag har bara lite svårt för taskig klädsmak...men stora bröst är helt enkelt i ögonfallande oavsett vilket man tycker.:cool:

Men är ni hemma hos mig föredrar jag så klart helt avklätt om vi kommit så långt....;)
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
För mig är dom naturliga brösten dom vackraste. Stora som små. Fasta eller inte. Naturliga, utan implantat.
Som sagt. Det ligger i betraktarens ögon. Det som är vackert för mig, behöver inte vara vackert för någon annan.
 
Kön
Man
Det är precis som med kukar. Visst är det "viktigast" med personligheten de(n) sitter på, men det går inte frånse storleken som ett absolut trumfkort, både för bröst och kuk. Det bara är så. Det har väl med fruktbarhet att göra.
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Kvinnans bröst får gärna vara kupa a eller b med en tydligt markerad vårtgård och en vårta som ett hallon. Gärna solade. Naturligtvis ska de vara känsliga för smek.

Mannens bringa? Som min, bred och hårig. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har erfarenhet från allt från kupa strl a till strl e, men jag tycker det spelar mindre roll med strl, det r formen, r de runda & varma

jag har träffat kvinnor som har haft brösten som deras största erogena zon
att de räckte att man smekte lite lätt på dem lr kysste lätt i dekortaget (uringningen) för att de skulle var grymt på g...

fint med styva bröstvårtor;)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Ju äldre jag blir och mer mognad får så kan jag nu uppskatta alla former av bröst, även mina egna.

Jag har alltid fått uppskattning för mina bröst, sen tidig ålder då de började fylla bh:n till nu då bh:n är totalt uppfylld!

Brösten är också absolut min största erogena zon. Genom kyssar och smekninger kan jag få häftiga orgasmer! :p
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Säger bara bröst är bröst och alla bröst är underbara, inte mycket som får igång mig lika mycket som brösten på en kvinna!
Bara älskar dom
Framförallt min sambos (fjäsk:D)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar mina egna bröst och ju fler barn jag fött ju mer tycker jag om dom.. dom är stora och tunga med oerhört känsliga vårtor och bäst av allt är att dom är 100% äkta och det är jag banne mig stolt över! Något jag tycker fler borde vara - det är brist på äkta vara idag...

och jag gillar alla sorters bröst - mina dräggelobjekt består av toppiga bröst med stoora härliga och sugvänliga vårtor.

ack ja.. det var längesedan jag kände på några andras bröst än mina egna...
 

mega_drule

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en förkärlek till bröst med "stora bröstvårtsgårdar" som typ Traci Lords för att ta ett exempel. Vill gärna se mer av detta, så har ni länkar så skicka gärna vidare :p
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Jag är mycket fascinerad av stora bröst men älskar bröst oavsett storlek, bara det är äkta.
Usch för falska bröst.Silkonbröst ser också ganska fula ut för det mesta.

Men visst är små fasta bröst sexigt och så ska det ju vara proportionella i förhållande till kroppen.
Så till en kurvig kropp passar ju lite större bröst och till en slankare kropp passar mindre förstås.
 
Toppen