Brukar ni bada mixbastu

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
På tal om gemensam bastu, lånar den från en annan tråd där jag skrev
Så var jag på ett dylikt i grannstaden
Efter vi doppat oss så gick frugan in i bastun och jag tog en snabb dusch
När jag står där kommer en mor och dotter in i duscharna och börjar tvåla in sig.... Fick många sköna fantasier... Fick snabbt avsluta med en kall dusch och gå där ifrån när det börja rycka i kuken...
(dottern var väl drygt femton och mamman drygt fyrtio, vet inte om mamman var medveten om hur mycket hon retade mina sinnen. Log lite blygt, kastade lite blickar på mig medan hon tvålade in sig, retsam kvinna...)

Nästan för sexigt?
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
På tal om gemensam bastu, lånar den från en annan tråd där jag skrev
Så var jag på ett dylikt i grannstaden
Efter vi doppat oss så gick frugan in i bastun och jag tog en snabb dusch
När jag står där kommer en mor och dotter in i duscharna och börjar tvåla in sig.... Fick många sköna fantasier... Fick snabbt avsluta med en kall dusch och gå där ifrån när det börja rycka i kuken...
(dottern var väl drygt femton och mamman drygt fyrtio, vet inte om mamman var medveten om hur mycket hon retade mina sinnen. Log lite blygt, kastade lite blickar på mig medan hon tvålade in sig, retsam kvinna...)
Underbart!
Varför duschar och bastar vi inte mer blandat i samhället!!!
Fram för mer mix-ställen! :)
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Badade mixbastu i Finland för några år sedan när jag var där. Härlig stämning, ingen dolde sig och det var fullsatt så vi fick sitta tajt bredvid varandra. Kroppskontakt större delen av tiden. Det var väldigt trevligt men inte sexuellt alls. Men visst tittade man på de söta tjejerna… ;)
Annars när jag bastat med tjejer jag varit ihop med så har det hänt mer, då vi varit ensamma… ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror det var när jag gick första året på gymnasiet. Vi skulle åka på skidresa.
Det var skilda omklädningsrum men duscharna och bastun var gemensamma. Se mina kvinnliga klasskamrater nakna när det duschade kunde sedan sitta nakna inne i bastun. Hade inget med sex att göra så vi pratade normalt fast vi var nakna. Man noterade att alla hade fått könshår olika mycket, tjejerna tittade lite på oss också. Jag hade störst i klassen med mest hår just då även om det ändrades senare.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror det var när jag gick första året på gymnasiet. Vi skulle åka på skidresa.
Det var skilda omklädningsrum men duscharna och bastun var gemensamma. Se min kvinnliga klasskamrater nakna när det duschade kunde sedan sitta nakna inne i bastun. Hade inget med sex att göra så vi pratade normalt fast vi var nakna. Man noterade att alla hade fått könshår olika mycket, tjejerna tittade lite på oss också. Jag hade störst i klassen med mest hår just då även om det ändrades senare.
Vilket år hände detta? Lite ovanligt kan jag tycka att man tillät gemensam bastu. Vi hade det så i mellanstadiet, men då låstes dörren åt det omklädningsrum som inte skulle basta. Nästa gång var det de andras tur att basta.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vilket år hände detta? Lite ovanligt kan jag tycka att man tillät gemensam bastu. Vi hade det så i mellanstadiet, men då låstes dörren åt det omklädningsrum som inte skulle basta. Nästa gång var det de andras tur att basta.

Vi var både mer pryda på 80 /90 och mindre pryda....
Har också varit med om detta
Bastat mixed med klasser man gått i
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har en del härliga minnen från vår bastu,bästa är nog när vi bastade med fruns kusin och man.Hon sög först av mig sen fick jag knulla henne analt och kom i henne sen när bastun var över sög min fru av mig.sov gott den natten
Kusinens man då? Fick han bara sitta och se på?
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Brukade åka till simhallen med pappa, jag och min syster och det skulle ju alltid bastas.
Jag och syrran hade handdukar om midjan, brösten var knappt utväxla nåt då. Min syster satt sällan stilla så snart låg hennes handduk på golvet och gubbarna flydde som galningar på henne där hon satt med bena på vid gavel och lät hela härligheten synas. Jag var också naken under handduken och kunde också teasa ibland men jag var mer diskret och valde ut mina offer med större omsorg. I vår bastu där hemma satt vi alltid nakna även om vi hade besök av några bekanta.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Brukade åka till simhallen med pappa, jag och min syster och det skulle ju alltid bastas.
Jag och syrran hade handdukar om midjan, brösten var knappt utväxla nåt då. Min syster satt sällan stilla så snart låg hennes handduk på golvet och gubbarna flydde som galningar på henne där hon satt med bena på vid gavel och lät hela härligheten synas. Jag var också naken under handduken och kunde också teasa ibland men jag var mer diskret och valde ut mina offer med större omsorg. I vår bastu där hemma satt vi alltid nakna även om vi hade besök av några bekanta.

Haha, förstår gubbarna...

Tease, skulle absolut ha gissat det ;)
 
Toppen