Brukar ni svälja er sperma efter onani

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tappar sexlusten direkt efter min orgasm och har då svårt att ta min sperma i munnen. Därför gör jag så att jag runkar tills jag känner satsen är på gång och stoppar då runkningen. Men satsen går inte att hindra, så en stor del pumpar ut ur ollonet. Den slickar jag god aptit i mig, och runkar sedan klart till orgasm....
Upplever du även att smaken av sperman du slickat i dej med god aptit förvandlas till oaptitlig direkt efter orgasm?
Jag tycker nog att det går att njuta av kvardröjande kuk och spermasmak även efter att man fått orgasm, fast man kanske inte är så benägen att hinka i sej mer just då.
Att dela sperma med en partner tex. kyssas direkt efter avsugning eller slicka en nysprutad fitta är alltid lika hett även fast man nyss har fått utlösning.
 
Last edited:

Erik72

Ny medlem
Upplever du även att smaken av sperman du slickat i dej med god aptit förvandlas till oaptitlig direkt efter orgasm?
Jag tycker nog att det går att njuta av kvardröjande kuk och spermasmak även efter att man fått orgasm, fast man kanske inte är så benägen att hinka i sej mer just då.
Att dela sperma med en partner tex. kyssas direkt efter avsugning eller slicka en nysprutad fitta är alltid lika hett även fast man nyss har fått utlösning.
Jo, tror det är så att när man fått utlösning vid avsugning eller samlag. Den orgasm man upplever vid onani är annorlunda, och då tappar de flesta nog lusten
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo, tror det är så att när man fått utlösning vid avsugning eller samlag. Den orgasm man upplever vid onani är annorlunda, och då tappar de flesta nog lusten
När jag givit en avsugning så brukar den typiske hetero eller bimannen ge sig iväg direkt inte stanna och återgälda tjänsten och absolut inte svälja.

Jag har löst det med att se till att komma först. En kåt man kan ibland svälja.

Själv gillar jag att hålla kvar en kuk som kommit i munnen, låta den slakna och få ut det sista.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag givit en avsugning så brukar den typiske hetero eller bimannen ge sig iväg direkt inte stanna och återgälda tjänsten och absolut inte svälja.

Jag har löst det med att se till att komma först. En kåt man kan ibland svälja.

Själv gillar jag att hålla kvar en kuk som kommit i munnen, låta den slakna och få ut det sista.
Vad härligt det låter. Själv är jag intresserad av att svälja sperman
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Upplever du även att smaken av sperman du slickat i dej med god aptit förvandlas till oaptitlig direkt efter orgasm?
Jag tycker nog att det går att njuta av kvardröjande kuk och spermasmak även efter att man fått orgasm, fast man kanske inte är så benägen att hinka i sej mer just då.
Att dela sperma med en partner tex. kyssas direkt efter avsugning eller slicka en nysprutad fitta är alltid lika hett även fast man nyss har fått utlösning.
Ja, tyvärr är det så. När den sexuella upphetsningen och sexlusten plötsligt försvinner i samband med min orgasm så smakar det inte gott....
Jag har inte sugit av så många kukar själv, än mindre svalt deras sperma, då jag är väldigt försiktig med det. Men jag har ett par runkkompisar där det har hänt, men aldrig varit i det läget att de stannat kvar med en slaknande kuk i min mun. Kanske borde testa det... Med den ene runkkompisen har jag en tyst överenskommelse att han får sin orgasm först, eftersom han inte har några problem alls att suga av mig och svälja min sats efter han fått sitt...
 
Toppen