Brunsten kom under lektionstid ~

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Det är väl inte direkt ovanligt, right?
Hursomhelst var detta verkligen - enligt mig - minst sagt "over the limit".

Vi hade haft lektion och brunsten hade växt sig större och större. Jag kunde knappt vänta på att äntligen få sluta så jag kunde göra av med min tunga börda. Jag sökte mig direkt till närmsta lärare som kunde öppna ett vilorum mot "ont i huvudet sesam open plx". Den första jag hittade ville inte öppna och jag blev less. Gick in på en toalett och låste dörren. Satt mig och onanerade med benen utbresade mot dörrlisterna. Efter sisådär en kvart händer något tokigt. Helt plötsligt ser jag hur låskolven snurrar och dörren öppnas. Utanför står en vaktmästare med full armering. Han fryser för ett ögonblick och bara tittar på mig där jag sitter - fortfarande med benen utbresade och qkskaftet i högsta hugg i högerarmen. Sedan mumlar han snabbt "Oj ursäkta" och smäller igen dörren. Tro det eller ej men jag onanerade färdigt (mest för att testa mig själv om jag fixade det efter en sådan händelse).

Kommer aldrig att glömma den här gången.
Förmodligen inte vaktmästaren heller ^^

Lycka till med onanin pojkar och flickor!


MVH,
Doktorn.
---
"Hash made me, only A.I.D.S can stop me"
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Skulle nog tro att det var många gånger mer pinsamt för dig än för vaktmästaren. Vaktmästaren råkar nog ut för det här ett par gånger i veckan. Eller vad tror du själv? Du är ju inte ensamt att vara kåt och måste runka av dig under skoltid.
 

Mensmannen

Ny medlem
Kön
Man
Jag har funderat lite på vad det kunde vara som gjorde fig kåt på lektionstid. Först så tänkte jag att du kanske tänder på gubbar och tanter med konstiga intressen och dålig anderdräkt - men sedan kom jag på att det kanske gå snygga tjejr i din klass och att det kanske var tråkigt på lektionen. Men vad gör de blöta tjejerna själva när de blir kåta?

Den som inga byxor har, går nog gärna med rumpan bar...
 
Z

Znüzkiz -LÅST-

Gäst
Originally posted by Mensmannen

Jag har funderat lite på vad det kunde vara som gjorde fig kåt på lektionstid. Först så tänkte jag att du kanske tänder på gubbar och tanter med konstiga intressen och dålig anderdräkt.
¨

Jag fixade ditt inlägg.
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Nu får ni väl ändå lov att skärpa er grabbar.
Självklart var det flickorna som gjorde mig brunstig, inte farbröderna.


Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kåtboy

har faktiskt aldrig gjort det i skolan ska man prova??...

Det bör du verkligen.
Trodde det hörde till saker som varenda pojke hade gjort.
Liksom, man får ju ändå inget vettigt gjort i plugget :p

Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!
 

Maximvs

Ny medlem
Kön
Man
Jag har faktiskt aldrig gjort det i plugget, mest kanske för att jag bodde 2 minuter från skolan, och kunde vid akuta behov kuta hem och dra på en p-rulle. Ofta kom polarna med över, så satt vi där tre killar i soffan, med en stor filt över oss, sedan så droppade vi bara av till toaletten en efter en allt eftersom, och avslutade där inne.

Ibland får man ta saken i egna händer och satsa på sig själv!
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Förstår inte varför man skulle ljuga på ett annonymt forum, men varför i hela friden skulle en vaktmästare öppna en låst dörr ?
När han borde veta att nån är på toa, knacka först går ju. Men men :p
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maximvs

Ofta kom polarna med över, så satt vi där tre killar i soffan, med en stor filt över oss, sedan så droppade vi bara av till toaletten en efter en allt eftersom, och avslutade där inne.

Oh lord, that oughtta be the grossest thing I've ever heard! [^]

Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kåtboy

har faktiskt aldrig gjort det i skolan ska man prova??...

Ska och ska, gör det om du känner att du behöver! Har själv suttit och labbat långa dagar på universitetet, smiter ofta iväg till toan en sväng.
 
Toppen